eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleWymiana tablic rozdzielczych ogólnych w budynku Przychodni SP ZOZ MSWiA w Opolu



Ogłoszenie z dnia 2018-12-27

Ogłoszenie nr 500306663-N-2018 z dnia 27-12-2018 r.

Opole: Wymiana tablic rozdzielczych ogólnych w budynku Przychodni SP ZOZ MSWiA w Opolu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 636339-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500269429-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Opolu, Krajowy numer identyfikacyjny 53116351500000, ul. ul. Krakowska 44, 45-075 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4011100, e-mail kjarosz@spzozmswia.opole.pl, faks 77 4011121.
Adres strony internetowej (url): www.spzozmswia.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SP ZOZ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana tablic rozdzielczych ogólnych w budynku Przychodni SP ZOZ MSWiA w Opolu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-12a/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących wymianę tablic rozdzielczych ogólnych w budynku Przychodni SP ZOZ MSWiA w Opolu. 2. Roboty budowlane należy wykonać w oparciu o projekt budowlany p.n.: "Remont i przebudowa instalacji elektrycznej wewnętrznej w budynku Przychodni" opracowany przez pracownie projektową ModernEko Wojciech Świerczyński, autorstwa mgr inż. Jana Kostrzanowskiego będącego załącznikiem nr 1 do SIWZ. Zgodnie z w/w projektem zakres robót obejmuje: 1. Wymianę rozdzielni RG 2. Zasilanie tablic (7 kpl.) 3. Wykonanie tablicy TAZ - parter - apteka komercyjna 4. Wykonanie tablicy TLA 2 piętro - laboratorium 5. Wykonanie tablicy - 1T 6. Wykonanie tablicy OT 7. Wykonanie tablicy 1T 8. Wykonanie tablicy 2T 9. Wykonanie tablicy 3T 10. Przebicia ścian i stropów 11. Demontaże 12. Wykonanie robót budowlanych obejmujących adaptację pomieszczenia magazynowego dla potrzeb zamontowania RG. Dotychczasowa rozdzielnia zamontowana jest na ścianie korytarza na wprost schodów głównej klatki schodowej. 13. Podłączenie nowej RG Przychodni do agregatu prądotwórczego jako rezerwowego źródła zasilania, zlokalizowanego na zewnątrz budynku Przychodni.


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do 15.12.2018

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Wymiana tablic rozdzielczych ogólnych w budynku Przychodni SP ZOZ MSWiA w Opolu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 05/11/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

IZOLKOMEX Firma Remontowo-Budowlana s.c. Bogdan Kulig, Leszek Czech , , ul. Zielonogórska 3, 45-955, Opole, kraj/woj. opolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 349200 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/12/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Paragraf 6 ust. 2 umowy zastępuje sie nastepujacym brzmieniem: "2. ustalone w tej formie, niezmienne wymagrodzenie Wykonawcy wyraża sie kwota 436.063,28 zł (słownie: czterysta trzydzieści sześć tysięcy sześćdziesiąt trzy zł 28/100) brutto."

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
protokół konieczności z dnia 04.12.2018r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.