To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-24
Ogłoszenie nr 500306517-N-2018 z dnia 24-12-2018 r.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku: Modernizacja budynku BT i COT w Miastku w zakresie termomodernizacji i p.poż.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 591099-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku, Krajowy numer identyfikacyjny 1775600324,
ul. Plac Zwycięstwa
8,
76-200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
59 8419406, 8419125, e-mail
zamowienia_publiczne_slupsk@zus.pl, faks
598 419 406.
Adres strony internetowej (url): www.zus.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku BT i COT w Miastku w zakresie termomodernizacji i p.poż.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):370000/271/4/2018 - ZAP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące Modernizację budynku BT i COT w Miastku w zakresie termomodernizacji i p.poż. Zadanie obejmuje wykonanie prac związanych z przebudową i nadbudową istniejącego budynku w celu dostosowania do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych oraz w celu wykonania kompleksowej termomodernizacji obiektu. 2. Ogólny zakres robót przewidziany do wykonania: 2.1. wykonanie robót branży ogólnobudowlanej obejmuje m.in.: 1) roboty rozbiórkowe m.in.: rozbiórka schodów zewnętrznych do piwnicy od strony dziedzińca, konstrukcji i pokrycia dachu, obróbek blacharskich, demontaż fasady przeszklonej, drzwi, okien, świetlika, poręczy i pochwytów, części sufitów podwieszanych, części ścian wewnętrznych i zewnętrznych, bramy wjazdowej na dziedziniec, kotła olejowego i zbiornika wraz z rozbiórką fundamentu; 2) zasypanie schodów zewnętrznych; 3) przebudowa schodów zewnętrznych od frontu; 4) zamurowania części istniejących otworów i budowa nowych ścian; 5) wykonanie konstrukcji żelbetowych - słupy, rdzenie, wieńce; 6) wykonanie nadproży; 7) przebudowa kominów; 8) wykonanie sufitów podwieszanych; 9) wykonanie dachu o konstrukcji drewnianej; 10) wykonanie pokrycia dachu; 11) wykonanie obróbek blacharskich; 12) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej; 13) modernizacja dźwigu osobowego; 14) wykonanie bram zewnętrznych; 15) uzupełnienie okładzin wewnętrznych oraz odmalowanie pomieszczeń po przeprowadzonych pracach; 16) wykonanie elementów ślusarskich; 17) montaż rolet zewnętrznych; 18) wykonanie izolacji termicznej; 19) wykonanie elewacji zewnętrznej; 2.2. wykonanie robót branży elektrycznej obejmuje m.in.: 1) wykonanie systemu sygnalizacji pożaru; 2) wykonanie systemu oddymiania grawitacyjnego klatki schodowej; 3) częściową wymianę oświetlenia; 4) montaż oświetlenia awaryjnego; 5) demontaż i montaż instalacji odgromowej; 6) rozbudowę rozdzielnic o dodatkowe aparaty zabezpieczające nowe obwody zasilania klimatyzatorów; 7) dostosowanie automatyki windy w zakresie komunikacji pomiędzy centralą systemu pożarowego SSP, a automatyką platformy; 2.3. wykonanie robót branży sanitarnej obejmuje m.in.: 1) wykonanie układu klimatyzacji VRF dla pomieszczeń znajdujących się w budynku; 2) wykonanie układu klimatyzacji typu SPLIT dla pomieszczenia serwerowni; 3) wykonanie regulacji hydraulicznej przy grzejnikach zaworowych poprzez montaż nowych wkładek termostatycznych z nastawą wstępną; 4) rozbudowę wewnętrznej instalacji hydrantowej w budynku; 2.4. opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku. 3. Budynek BT i COT ZUS w Miastku zapewnia warunki niezbędne do korzystania przez osoby niepełnosprawne. 4. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) odnosi się do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w tym zakresie, zobowiązany jest udowodnić w ofercie, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez zamawiającego, przez określenie cech, parametrów, wydajności, funkcjonalności. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 6. Zapewnienie serwisu gwarancyjnego zgodnie z poniższymi warunkami: 6.1. po wykonaniu robót budowlanych obejmujących "Modernizację budynku BT i COT w Miastku w zakresie termomodernizacji i p.poż." - niezależnie od gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia - wykonawca będzie zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny w okresie gwarancji w zakresie zapewnienia sprawnego i niezawodnego funkcjonowania zamontowanych urządzeń i wykonanych instalacji. Serwisowanie ma na celu: 1) utrzymywanie urządzeń oraz instalacji w pełnej sprawności technicznej, 2) zapobieganie awariom i usterkom urządzeń i instalacji, 3) przywracanie sprawności uszkodzonym elementom; 4) zapewnienie wysokiej jakości robót. 6.2. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania zamontowanych urządzeń i wykonanych instalacji w stałej, pełnej sprawności technicznej i funkcjonalnej w całym okresie trwania gwarancji, poprzez wykonywanie przeglądów i konserwacji zgodnie z dokumentacją techniczno - ruchową (DTR), instrukcjami obsługi lub warunkami użytkowania urządzeń oraz wymaganiami Norm. 7. Wykonawca winien uzgodnić przeprowadzaną modernizację dźwigu osobowego z Urzędem Dozoru Technicznego oraz po wykonanej modernizacji dźwigu osobowego zobowiązany będzie do uzyskania decyzji zezwalającej na eksploatację tego dźwigu, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym (t. j. Dz. U. z 2017r., poz. 1040 ze zm.) oraz przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2003 r., Nr 193, poz. 1890), a także uiszczenie opłat, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 26 listopada 2010r. w sprawie wysokości opłat za czynności jednostek dozoru technicznego (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 696).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45320000-6
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45111200-0, 45262310-7, 45262300-4, 45262500-6, 45220000-5, 45260000-7, 45261100-5, 45261211-6, 45410000-4, 45442100-8, 45442200-9, 45331100-7, 45331220-4, 45310000-3, 45315700-5, 45311100-1, 32235000-9, 45450000-6, 45421000-4, 45331000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2386157.91
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych LEŚ Paweł Leś
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2934974.23
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przetarg nieograniczony - podstawowy tryb udzielenia zamówienia
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wrzeście na działkach nr 31/2, 31/3, 31/4, 37/23, 255, 37/13, 37/15, 37/2 wraz z wypustami do dz. 37/9-37/12, 37/14, 37/16-37/22
- "Dostawa artykułów spożywczych różnych do Przedszkola Miejskiego nr 24 "Słupski Niedźwiadek Szczęścia" w Słupsku"
- Usługa całodobowej, wszechstronnej ochrony osób i mienia na terenie Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej i doraźnej w tym obsługę Biura Ochrony
- "Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób oraz mienia wraz z przyjazdem grupy interwencyjnej w budynkach PFSB w Słupsku, przy ul. Lutosławskiego 1A oraz ul. Jana Pawła II 3."
- Dostawa noszy monoblokowych elektryczno-hydraulicznych
- Zakup, w tym dostawa i montaż mebli dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





