eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KleszczówNajem zmywarek przemysłowych do obiektów "SOLPARK KLESZCZÓW" Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-21

Ogłoszenie nr 500305836-N-2018 z dnia 21-12-2018 r.

"SOLPARK KLESZCZÓW" Sp. z o.o.: Najem zmywarek przemysłowych do obiektów "SOLPARK KLESZCZÓW" Sp. z o.o.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 647944-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

"SOLPARK KLESZCZÓW" Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 10068625300000, ul. ul. Sportowa 8, 97410 Kleszczów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 44 731 65 00, e-mail biuro@kompleks-solpark.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.solpark.bip.kleszczow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Najem zmywarek przemysłowych do obiektów "SOLPARK KLESZCZÓW" Sp. z o.o.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

CRZPU/9/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest najem zmywarek przemysłowych (3 szt.) przeznaczonych do: 1) Bistro; 2) Bistro kuchnia; 3) Pizzeria; 2. Opis wymaganych parametrów przedmiotu Zamówienia zamieszczony jest w Załączniku nr 3 do SIWZ 3. Złożenie oferty na przedmiot Zamówienia nie spełniający wszystkich parametrów lub posiadający parametry gorsze niż zapisane w załączniku nr 3 skutkować będzie odrzuceniem oferty. 4. Przedmiotem najmu będą fabrycznie nowe urządzenia, które zostaną dostarczone do siedziby Najemcy, w tym koszt transportu wraz z ubezpieczeniem, a także uruchomienie urządzeń, montaż, instalacja, sprawdzenie poprawności działania i wstępne szkolenie z zakresu obsługi. 5. Konserwacja urządzeń w okresie obowiązywania najmu będzie każdorazowo wykonywana na podstawie zgłoszenia przez Najemcę na podany adres mailowy lub faks przez Wynajmującego. Wynajmujący nie podejmuje żadnych czynności związanych z wykonaniem usługi bez zgłoszenia przez Najemcę. Dopuszcza się możliwość wykonywania usług związanych z konserwacją przez inną firmę niż realizującą najem, a posiadającą odpowiednie autoryzacje producenta sprzętu, licencje itp. bez utraty uprawnień wynikających z gwarancji. 6. Dostarczone urządzenie musi być kompletne. 7. Urządzenie musi być wyposażone w znaki bezpieczeństwa - czytelne piktogramy ostrzegające w miejscach występowania zagrożenia, 8. Urządzenie powinno być wyposażone w wyłączniki awaryjne w newralgicznych punktach urządzenia. 9. Dostarczenie przedmiotu umowy do siedziby Najemcy nastąpi w ciągu 7 dni od podpisania umowy, na koszt Wynajmującego, wyposażonego według specyfikacji zawartych w SIWZ oraz utrzymywania go w takim stanie przez cały czas trwania najmu. 10. W całym okresie najmu Wynajmujący ma obowiązek zapewnienia pełnej obsługi serwisowej (konserwatorskiej). 11. W ramach wynajmu wady i usterki wynikłe z przyczyn, za które Najemca nie ponosi odpowiedzialności usuwane będą przez Wynajmującego nieodpłatnie w terminie dwóch dni roboczych od daty zgłoszenia wady i usterki. 12. Ubezpieczenie urządzenia jest obowiązkiem Wynajmującego. Ubezpieczenie przedmiotu powinno obejmować ubezpieczenie od wszelkich ryzyk związanych z użytkowaniem przedmiotu umowy. Obowiązek ten powstaje z dniem wydania Najemcy przedmiotu umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39.71.31.00 - Zmywarki do naczyń


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 144000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Winterhalter Gastronom Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy: marcin.nowak@winterhalter.com.pl
Adres pocztowy: Ul. Trakt Brzeski 62 B 05-077 Warszawa - Wesoła
Kod pocztowy: 05-077
Miejscowość: Warszawa - Wesoła
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 137895.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 137895.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 137895.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.