To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-21
Ogłoszenie nr 500305269-N-2018 z dnia 21-12-2018 r.
Powiat Kaliski: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu kaliskiego w sezonie 2018/2019 z podziałem na trzy zadania: rejon północny, rejon centralny, rejon południowy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 648600-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Kaliski, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. Plac Św. Józefa
5,
62800
Kalisz, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
, e-mail
organizacyjny@powiat.kalisz.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.powiat.kalisz.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu kaliskiego w sezonie 2018/2019 z podziałem na trzy zadania: rejon północny, rejon centralny, rejon południowy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.272.1.39.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w poszczególnych rejonach powiatu kaliskiego (rejonie północnym, rejonie centralnym, rejonie południowym), z których każdy jest niezależną częścią zamówienia, usługi zimowego utrzymania dróg. W każdym rejonie zakres usługi polega na: 1) dyżurowaniu oraz zgłaszaniu Przedstawicielowi Zamawiającego ds. akcji zimowej konieczności rozpoczęcia akcji czynnej. 2) uruchamianiu akcji czynnej zimowego utrzymania w ciągu 1 godziny od potwierdzenia przez Zamawiającego o konieczności jej rozpoczęcia. 3) prowadzeniu akcji czynnej tj. odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej w technologii posypywania dróg mieszanką piaskowo-solną na drogach powiatowych w sezonie zimowym 2018/2019 w poszczególnych rejonach o następujących długościach: rejon północny obejmujący sieć dróg o łącznej długości 164,90 km do odśnieżania w tym 47,39 km odcinków dróg do posypywania, rejon centralny obejmujący sieć dróg o łącznej długości 136,8 km do odśnieżania w tym 51,58 km odcinków dróg do posypywania (od 01.01.2019 r. 140,2 km do odśnieżania w tym 51,88 km odcinków dróg do posypywania), rejon południowy obejmujący sieć dróg o łącznej długości 123,4 km do odśnieżania w tym 37,7 km odcinków dróg do posypywania wg standardu szczegółowo określonego w "Planie zimowego utrzymania dróg na terenie powiatu kaliskiego na sezon 2018/2019". 4) w czasie objętym umową, w rejonie północnym przewiduje się wykonać następujący zakres zimowego utrzymania sprzętem wyposażonym w systemem odbiorników GPS umożliwiający ciągłe monitorowanie miejsca pobytu i pracę jednostek sprzętowych oraz analizę i archiwizację danych: a) posypanie nawierzchni jezdni o szer. 5-6 m, 20% mieszanką piasku i soli w ilości skutecznie likwidującej śliskość, z pługowaniem - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 350, b) posypanie nawierzchni jezdni o szer. 5-6 m, 20% mieszanką piasku i soli w ilości skutecznie likwidującej śliskość, bez pługowania - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 350 c) pługowanie drogi o szerokości 5-6 m samochodami ciężarowymi lub ciągnikami rolniczymi kołowymi z pługami odśnieżnymi - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 1979, d) praca na drodze koparko-ładowarki o pojemności łyżki min. 0,8 m3 - orientacyjna ilość m-godz w sezonie wynosi 60. 5) w czasie objętym umową, w rejonie centralnym przewiduje się wykonać następujący zakres zimowego utrzymania sprzętem wyposażonym w systemem odbiorników GPS umożliwiający ciągłe monitorowanie miejsca pobytu i pracę jednostek sprzętowych oraz analizę i archiwizację danych: a) posypanie nawierzchni jezdni o szer. 5-6 m, 20% mieszanką piasku i soli w ilości skutecznie likwidującej śliskość, z pługowaniem - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 380, b) posypanie nawierzchni jezdni o szer. 5-6 m, 20% mieszanką piasku i soli w ilości skutecznie likwidującej śliskość, bez pługowania - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 380, c) pługowanie drogi o szerokości 5-6 m samochodami ciężarowymi lub ciągnikami rolniczymi kołowymi z pługami odśnieżnymi - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 1642, d) praca na drodze koparko-ładowarki o pojemności łyżki min. 0,8 m3 - orientacyjna ilość m-godz w sezonie wynosi 60. 6) w czasie objętym umową, w rejonie południowym przewiduje się wykonać następujący zakres zimowego utrzymania sprzętem wyposażonym w systemem odbiorników GPS umożliwiający ciągłe monitorowanie miejsca pobytu i pracę jednostek sprzętowych oraz analizę i archiwizację danych: a) posypanie nawierzchni jezdni o szer. 5-6 m, 20% mieszanką piasku i soli w ilości skutecznie likwidującej śliskość, z pługowaniem - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 279, b) posypanie nawierzchni jezdni o szer. 5-6 m, 20% mieszanką piasku i soli w ilości skutecznie likwidującej śliskość, bez pługowania - orientacyjna ilość km w sezonie wynosi 279, c) pługowanie drogi o szerokości 5-6 m samochodami ciężarowymi lub ciągnikami rolniczymi kołowymi z pługami odśnieżnymi - orientacyjna ilość km dróg w sezonie wynosi 1481, d) praca na drodze koparko-ładowarki o pojemności łyżki min. 0,8 m3 - orientacyjna ilość m-godz w sezonie wynosi 60, 7) prowadzeniu dziennika dyżurów, pracy sprzętu i dziennika pogody, 8) przekazywanie, na żądanie Zamawiającego, raportów wygenerowanych z systemu GPS dla każdej jednostki sprzętowej, obejmujący miejsca pobytu i zakres wykonanej pracy w danym dniu, 9) składaniu meldunków i raportów dotyczących prowadzonej akcji. Wykonawca w ramach prowadzonych dyżurów przekazuje do siedziby Zamawiającego codziennie (np. faksem lub mejlem) meldunki o przebiegu akcji zimowej wg ustalonego przez Zamawiającego wzoru do godz. 8:30. Meldunki za dni ustawowo wolne od pracy i soboty można składać pierwszego dnia roboczego następującego po dniu wolnym. 10) do zimowego utrzymania dróg stosowana będzie: mieszanka piasku i soli (20% soli drogowej, 80% piasku). Zużycie mieszanki powinno odpowiadać ilości skutecznie likwidującej śliskość. O użyciu odpowiedniego sprzętu i uruchomieniu akcji decydować będzie Przedstawiciel Zamawiającego, który będzie nadzorował i koordynował zimowe utrzymanie dróg. Wykonawca zapewni całodobowe dyżurowanie i wyznaczy osoby do kontaktu z Przedstawicielem Zamawiającego. Wykonawca od dnia podpisania umowy będzie przygotowany do świadczenia usługi i w czasie nie przekraczającym 1 godziny od momentu wyrażenia zgody Przedstawiciela Zamawiającego na użycie odpowiedniego sprzętu lub wezwania Wykonawcy do użycia sprzętu, rozpocznie akcję. Szerokość dróg do odśnieżania i posypywania wynosi 5 - 6 m. 11) za dyżurowanie, za utrzymywanie w gotowości do podjęcia akcji zimowej sprzętu i osób oraz za utrzymanie łączności, za obsługę każdego rejonu Zamawiający przeznacza kwotę ryczałtową w wysokości brutto 30 000,24 zł. Kwota ta będzie wypłacana Wykonawcy w dwóch równych częściach zgodnie z umową. 2. W celu wykonania przedmiotu umowy (zawartej dla każdego rejonu oddzielnie), Wykonawca powinien zatrudnić na umowę o pracę osoby wykonujące czynności kierowania pojazdami ciężarowymi i/lub ciągnikami rolniczymi kołowymi oraz koparko-ładowarką. 3. W terminie 7 dni od dnia otrzymaniu wezwania, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu wykaz zatrudnionych osób zawierający oświadczenie Wykonawcy, że wskazane osoby wykonujące czynności określone w pkt. 2 zatrudnione są na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 28 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). Wykaz powinien zawierać co najmniej imiona i nazwiska pracowników, liczbę tych osób, informacje dotyczące rodzaju umowy o pracę i zakresu wykonywanych czynności. 4. Ponadto w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę zanonimizowanych, w sposób zapewniający ochronę danych osobnych pracowników, zgodnie z przepisami "RODO" (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) (to jest w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników), imię i nazwisko nie podlega anonimizacji. 5. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 6. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań zatrudnienia oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: 1) Zamawiający będzie kontrolować zatrudnienie w okresie trwania umowy, 2) w przypadku nie złożenia wykazu zatrudnienia, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 1,0 % kwoty o której mowa w § 5 ust. 7 istotnych postanowieniach umowy, 3) w przypadku braku wykazania, w dokumencie o którym mowa ppkt. 2, zatrudnienia osób na umowę o pracę wykonujących wskazane w pkt. 2 czynności, Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 0,1 % kwoty o której mowa w § 5 ust. 7 istotnych postanowieniach umowy, za każdą niewykazaną osobę a oddelegowaną do wykonywania pracy w zakresie wskazanych czynności, 4) Zamawiający może żądać wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie spełnienia wymogu zatrudnienia, o którym mowa w ppkt. 1, 5) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7. Kod opisujący przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV: 90620000-9, 90630000-2.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: rejon północny |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
314647.18
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "AGROMIX" Ewelina Kasprzak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
354816.72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: rejon centralny |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
309465.68
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ROL - DRÓG Zakład Usługowo - Produkcyjny Roboty Drogowo - Budowlane Rafał Świątek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
384948.72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: rejon południowy |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
255201.67
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BEDRÓG Roboty Drogowo - Budowlane Sebastian Piętka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
313065.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Pojazd UTV z modułem gaśniczym, przyczepką do pojazdu UTV oraz przyczepą transportową
- Usługa sprzątania w obiektach Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu w roku 2026
- Ochrona osób i mienia w budynkach Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu wraz z obsługą systemów monitoringu, ochroną podczas imprez plenerowych i transportem zbiorów
- Budowa wiaty magazynowej w ramach Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Stacji Przeładunkowej Odpadów Komunalnych w Sieradzu
- Zakup telefonów IP, switchy, komputerów przenośnych oraz serwera radiowego
- Ochrona osób i mienia w obiektach Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu w roku 2026
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zimowego utrzymania dróg i innych stref komunikacyjnych na terenie gminy i miasta Dzierzgoń w roku 2026
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Piwniczna w roku 2026
- Zimowe Utrzymanie dróg na terenie gminy Nowa Wieś Wielka
- Sprzątanie terenu targowiska miejskiego Zielony Rynek - Pod Zegarem w Świnoujściu przy ul. Kołłątaja 4a
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
- Usługa sprzątania budynku oraz terenu zewnętrznego Muzeum Miasta Gdyni
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





