eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiDostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz licencji na oprogramowanie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-20

Ogłoszenie nr 500304471-N-2018 z dnia 20-12-2018 r.

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz licencji na oprogramowanie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 621454-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500238833-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Krajowy numer identyfikacyjny 63197600000, ul. Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 062 5822400, 7366241, e-mail radca@ostrow-wielkopolski.um.gov.pl, faks 625 918 206.
Adres strony internetowej (url): www.umostrow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz licencji na oprogramowanie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WRM.RZP.271.44.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz licencji na oprogramowanie. I. Przedmiot dostawy: 1) Komputer stacjonarny - 30 szt., 2) Monitor komputerowy LCD - 35 szt., 3) Dysk twardy wewnętrzny SSD 2,5 cala - 5 szt., 4) Dysk twardy wewnętrzny SSD 2,5 cala - 5 szt., 5) Drukarka laserowa monochromatyczna A4 wraz z kompletem tonerów i materiałów eksploatacyjnych dozwolonych przez producenta, nie powodujących utraty gwarancji producenta, potrzebnych do wydrukowania 45.000 str. na każdej z nich - 4 szt. (zestawy), 6) Listwa zasilająca z wyłącznikiem 230V - 5 szt., 7) Listwa zasilająca z wyłącznikiem 230V - 10 szt., 8) Dysk twardy SAS 3,5" do pamięci masowej DELL PowerVault MD3200i - 4 szt,, 9) KIESZEŃ (RAMKA) HOT SWAP NA DYSK TWARDY 3,5" SAS z kompletem śrubek kompatybilna z Dell PowerVault MD3000 - 4 szt., 10) Przełącznik KVM USB z obsługą dźwięku pozwalający na kontrolowanie dwóch komputerów USB z jednej myszki i klawiatury USB - 5 szt., 11) Zasilacz ATX do komputera stacjonarnego - 5 szt., 12) Licencja MOLP GOV na oprogramowanie Microsoft Office 2016 Standard PL - 30 szt., 13) Router bezprzewodowy LTE Cat.6 - 1 szt., 14) Drukarka laserowa monochromatyczna A4 wraz z kompletem tonerów i materiałów eksploatacyjnych dozwolonych przez producenta, nie powodujących utraty gwarancji producenta, potrzebnych do wydrukowania 20.000 str. na każdej z nich - 7 szt. (zestawów), 15) Przełącznik sieciowy switch 5-portowy 1Gb/s - 5 szt., 16) Wtyk modularny RJ-45 - 200 szt., 17) Wtyk telefoniczny RJ-11 - 100 szt., 18) Czytnik kart pamięci USB - 3 szt., 19) Karta pamięci SDHC 32 GB - 3 szt., 20) Laptop - 1 szt., 21) Przełącznik sieciowy switch 8-portowy 1Gb/s - 1 szt., 22) Nagrywarka DVD wewnętrzna - 1 szt., 23) System operacyjny Windows 10 Pro PL OEM lub rozwiązanie równoważne - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z minimalnymi parametrami, jakie muszą posiadać oferowane urządzenia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. Zaoferowanie lepszych parametrów dla urządzeń określonych w pkt 1, 3, 4, 8 i 20 formularza ofertowego stanowi kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu. II. Inne wymagania i uwagi: Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 6 do SIWZ. Okres gwarancji dla urządzeń określonych w pkt 1 - 5, 8, 14, 20 formularza ofertowego jest kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30213300-8


Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30231300-0, 30232110-8, 30237200-1, 30237280-5, 32410000-0, 30237270-2, 48900000-7, 48310000-4, 30234500-3, 30233153-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 161000
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Speedserwis Tomasz Wroński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nowowiejska 6a
Kod pocztowy: 20-880
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 204032.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 193661.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 228509.40
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.