To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-20
Ogłoszenie nr 500304471-N-2018 z dnia 20-12-2018 r.
Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz licencji na oprogramowanie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 621454-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500238833-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Krajowy numer identyfikacyjny 63197600000,
ul. Aleja Powstańców Wielkopolskich
18,
63400
Ostrów Wielkopolski, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
062 5822400, 7366241, e-mail
radca@ostrow-wielkopolski.um.gov.pl, faks
625 918 206.
Adres strony internetowej (url): www.umostrow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz licencji na oprogramowanie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WRM.RZP.271.44.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz licencji na oprogramowanie. I. Przedmiot dostawy: 1) Komputer stacjonarny - 30 szt., 2) Monitor komputerowy LCD - 35 szt., 3) Dysk twardy wewnętrzny SSD 2,5 cala - 5 szt., 4) Dysk twardy wewnętrzny SSD 2,5 cala - 5 szt., 5) Drukarka laserowa monochromatyczna A4 wraz z kompletem tonerów i materiałów eksploatacyjnych dozwolonych przez producenta, nie powodujących utraty gwarancji producenta, potrzebnych do wydrukowania 45.000 str. na każdej z nich - 4 szt. (zestawy), 6) Listwa zasilająca z wyłącznikiem 230V - 5 szt., 7) Listwa zasilająca z wyłącznikiem 230V - 10 szt., 8) Dysk twardy SAS 3,5" do pamięci masowej DELL PowerVault MD3200i - 4 szt,, 9) KIESZEŃ (RAMKA) HOT SWAP NA DYSK TWARDY 3,5" SAS z kompletem śrubek kompatybilna z Dell PowerVault MD3000 - 4 szt., 10) Przełącznik KVM USB z obsługą dźwięku pozwalający na kontrolowanie dwóch komputerów USB z jednej myszki i klawiatury USB - 5 szt., 11) Zasilacz ATX do komputera stacjonarnego - 5 szt., 12) Licencja MOLP GOV na oprogramowanie Microsoft Office 2016 Standard PL - 30 szt., 13) Router bezprzewodowy LTE Cat.6 - 1 szt., 14) Drukarka laserowa monochromatyczna A4 wraz z kompletem tonerów i materiałów eksploatacyjnych dozwolonych przez producenta, nie powodujących utraty gwarancji producenta, potrzebnych do wydrukowania 20.000 str. na każdej z nich - 7 szt. (zestawów), 15) Przełącznik sieciowy switch 5-portowy 1Gb/s - 5 szt., 16) Wtyk modularny RJ-45 - 200 szt., 17) Wtyk telefoniczny RJ-11 - 100 szt., 18) Czytnik kart pamięci USB - 3 szt., 19) Karta pamięci SDHC 32 GB - 3 szt., 20) Laptop - 1 szt., 21) Przełącznik sieciowy switch 8-portowy 1Gb/s - 1 szt., 22) Nagrywarka DVD wewnętrzna - 1 szt., 23) System operacyjny Windows 10 Pro PL OEM lub rozwiązanie równoważne - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z minimalnymi parametrami, jakie muszą posiadać oferowane urządzenia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. Zaoferowanie lepszych parametrów dla urządzeń określonych w pkt 1, 3, 4, 8 i 20 formularza ofertowego stanowi kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu. II. Inne wymagania i uwagi: Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 6 do SIWZ. Okres gwarancji dla urządzeń określonych w pkt 1 - 5, 8, 14, 20 formularza ofertowego jest kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30213300-8
Dodatkowe kody CPV: 30213100-6, 30231300-0, 30232110-8, 30237200-1, 30237280-5, 32410000-0, 30237270-2, 48900000-7, 48310000-4, 30234500-3, 30233153-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
161000
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Speedserwis Tomasz Wroński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
204032.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa narzędzi chirurgicznych i części zużywalnych z przeznaczeniem dla Bloku Operacyjnego .
- Budowa drogi między ul. Komuny Paryskiej a ul. Kazimierza Frąszczaka w Ostrowie Wielkopolskim
- zakup energii elektrycznej dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- Dostawa testów paskowych, materiałów kontrolnych do oznaczeń poziomu glikozy wraz z dzierżawą glukometrów z informatycznym systemem nadzorującym.
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2026".
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa wyposażenia laboratorium druku przyrostowego oraz pozostałego wyposażenia laboratorium
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Dostawa sprzętu IT (zestawów komputerowych) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Dostawa laptopów dla pracowników naukowych Instytutu Automatyki i Robotyki Politechniki Warszawskiej, w podziale na pakiety.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





