To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-19
Ogłoszenie nr 500303729-N-2018 z dnia 19-12-2018 r.
"SOLPARK KLESZCZÓW" Sp. z o.o.: DOSTAWA WODY, SOKÓW I NAPOJÓW DO OBIEKTÓW "SOLPARK KLESZCZÓW" SP. Z O.O.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 621206-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500233697-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
"SOLPARK KLESZCZÓW" Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 10068625300000,
ul. ul. Sportowa
8,
97410
Kleszczów, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
44 731 65 00, e-mail
biuro@kompleks-solpark.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.solpark.bip.kleszczow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA WODY, SOKÓW I NAPOJÓW DO OBIEKTÓW "SOLPARK KLESZCZÓW" SP. Z O.O.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):CRZPU/4/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody, soków i napojów do obiektów "SOLPARK KLESZCZÓW" Sp. z o.o. w Kleszczowie. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ. 1.3. Przedmiot zamówienia określony w pkt. 1.1. obejmuje produkty wysokiej jakości, spełniające wymagania dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz posiadające ważne terminy przydatności do spożycia, zapewniające bezpieczeństwo konsumenta, odpowiadające jakości handlowej określonej w obowiązujących przepisach o jakości handlowej i deklarowanej przez producenta w jego oznakowaniu. 1.4. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany przez Wykonawcę w pudełkach / skrzynkach / zgrzewkach. Dostarczany asortyment musi być pozbawiony uszkodzeń o charakterze fizycznym i biochemicznym obniżającym jego wartość użytkową. Opakowania jednostkowe dla produktów muszą być, czyste, bez uszkodzeń mechanicznych i obcych zapachów. Opakowania jednostkowe dla produktów muszą zwierać nazwę i adres producenta, skład oraz datę przydatności do spożycia oraz inne elementy wymagane przepisami prawa. 1.5. Częstotliwość dostaw: Realizacja zamówienia następować będzie w dniach pracy obiektu (od poniedziałku do soboty z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), nie częściej niż 3 (trzy) razy w tygodniu do obiektu Zamawiającego, w godzinach uzgodnionych przez Zamawiającego z Wykonawcą w okresie czasowym od godziny 8.00 - 13.00. W przypadku stosunkowo małej ilości tygodniowej dostaw towaru - w zakresie planowanego terminu dostawy - Zamawiający może uwzględnić sugestię Wykonawcy. 1.6. Transport do siedziby Zamawiającego powinien być realizowany środkami transportu dostosowanymi do przewozu artykułów objętych zamówieniem zgodnie z obowiązującymi przepisami w warunkach zapewniających utrzymanie właściwej jakości. 1.7.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania towarów do obiektów Zamawiającego transportem na własny koszt i ryzyko, biorąc pod uwagę specyfikę samego towaru (m.in. kruchość szklanych butelek). 1.8.Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczonego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego (strefa magazynowa lub strefa przyjęcia towaru). 1.9.Wielkość poszczególnych dostaw Zamawiający będzie zgłaszał na podstawie pisemnego zamówienia wysłanego w formie elektronicznej na adres e-mail. W sytuacji, gdy skorzystanie ze skrzynki e-mailowej nie będzie możliwe z powodu usterek technicznych dopuszcza się porozumiewanie za pomocą telefonu bądź fax-u. Przy czym zaznaczamy, że Wykonawca jest zobowiązany do odesłania potwierdzenia otrzymania zamówienia na adres e-mail, z którego zamówienie zostało złożone w terminie nie później niż 6 godziny od momentu złożenia zamówienia ze wskazaniem planowanej daty dostawy (dzień oraz godzina). W sytuacji, gdy skorzystanie ze skrzynki e-mailowej nie będzie możliwe z powodu usterek technicznych dopuszcza się potwierdzenie przyjęcia zamówienia za pomocą telefonu bądź fax-u. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty zamówienia do godziny 15.30 przed dniem realizacji. Istnieje możliwość zmiany planowanego dnia dostawy z uwzględnieniem interesów Wykonawcy - a szczegóły ustalenia wówczas planowanego terminu dostawy zostały opisane we wzorze Umowy. 1.10. Termin realizacji zamówienia przez Wykonawcę nie może być dłuższy niż 2 (słownie: dwa) dni robocze od dnia przesłania zamówienia przez Zamawiającego. 1.11. Ilość asortymentu będącego przedmiotem zamówienia określona w kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego ograniczenia ilości i związanej z nią wartości przedmiotu umowy do faktycznie zamówionego asortymentu w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie obowiązywania niniejszej umowy wynikających z rodzaju diet klientów oraz ze zmiennej ilości klientów Zamawiającego uzależnionych od zakresu zarezerwowanych szkoleń, konferencji, eventów, sezonu, w związku z zakresem świadczonych usług i prowadzonej przez Zamawiającego działalności. Zamawiający dopuszcza także możliwość dokonania zakupu asortymentu spoza Kalkulacji cenowej, jeśli zaistnieje konieczność dokonania zakupu z uwagi na przyjazd gości oczekujących przygotowania niestandardowych - mało popularnych posiłków itp.; wartość dokonanych zakupów spoza Kalkulacji cenowej zostanie doliczona do wartości niniejszego zamówienia. Zamawiający będzie regulował należności tylko za faktycznie dokonane dostawy przedmiotu zamówienia w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie obowiązywania niniejszej umowy wynikające z rodzaju diet klientów oraz ze zmiennej ilości klientów Zamawiającego uzależnionych od zakresu zarezerwowanych szkoleń, konferencji, eventów, sezonu, w związku z zakresem świadczonych usług i prowadzonej przez Zamawiającego działalności, z uwzględnieniem kwoty wskazanej przez Zamawiającego do której będzie realizowane zamówienie. 1.12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany rodzaju asortymentu w czasie wykonywania umowy jeżeli produkt zaoferowany przez Wykonawcę zostanie wycofany z produkcji - w tej sytuacji po uzgodnieniu z Zamawiającym, Wykonawca może zaproponować inny produkt równoważny nie gorszy jakościowo po cenach zaproponowanych dla produktu wycofanego. 1.13. W pozycjach dotyczących produktów wskazanych z nazwy handlowej Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkty o nie gorszych parametrach jakościowych, posiadające te same walory organoleptyczne (jak zapach, barwa, konsystencja) oraz zawierające w swoim składzie co najmniej te same surowce użyte do produkcji, tą sama gramaturę/pojemność co artykuły określone przez Zamawiającego. 1.14. W przypadku gdy Wykonawca będzie oferował artykuł równoważny, ma obowiązek zaznaczyć ten fakt i produkt równoważny w formularzu cenowym (złącznik nr4 SIWZ kolumna II, wpisując asortyment równoważny). Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego. Nie wskazanie produktów równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania produktów wymienionych w dokumentacji przetargowej, gdzie Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody, soków i napojów do obiektów "Solpark Kleszczów" Sp. z o.o.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15980000-1
Dodatkowe kody CPV: 15981000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
268317.50
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FRITO-LAY POLAND SP. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
224373.59
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
268317.50
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FRITO-LAY POLAND SP. z o.o.,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
224373.59
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa przypraw, sosów i wody butelkowanej do zakładu Karnego w Sieradzu w roku 2026.(2)
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Oławie w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Sukcesywna dostawa środków spożywczych na potrzeby żywienia zbiorowego dzieci w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Otmicach w roku 2026
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na stołówkę Szkoły Podstawowej im. kard. Stefana Wyszyńskiego w Czudcu''.
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów na stołówkę dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2026 roku"
- DOSTAWA PRZETWORÓW OWOCOWYCH I WARZYWNYCH, PRODUKTÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH ORAZ WODY
więcej: Napoje bezalkoholowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





