eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieluńDostawa ambulansu medycznego typu C wraz z wyposażeniem dla SPZOZ w Wieluniu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-19

Ogłoszenie nr 500303526-N-2018 z dnia 19-12-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu: Dostawa ambulansu medycznego typu C wraz z wyposażeniem dla SPZOZ w Wieluniu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 640107-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, Krajowy numer identyfikacyjny 31014300000, ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 438 406 800, e-mail sekretariat@szpital-wielun.pl, faks 438 406 801.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-wielun.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa ambulansu medycznego typu C wraz z wyposażeniem dla SPZOZ w Wieluniu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SPZOZ - OiZP/3 /38/380-382 / 18/ 2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa ambulansu medycznego typu C wraz z wyposażeniem dla SPZOZ w Wieluniu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym minimalne wymagania dotyczące parametrów techniczno- użytkowych ambulansu zawierają załączniki do SIWZ - Zestawienie wymaganych parametrów techniczno-użytkowych oraz Zestawienie parametrów punktowanych.Zamawiająy wymaga zaoferowania pojazdu fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2018 roku. Sprzęt medyczny i wyposażenie ambulansu musi być również fabrycznie nowe, wolne od wad, objęte gwarancją producenta pojazdu, spełniające wymagania określone w aktualnej polskiej normie PN-EN 1789 lub równoważnej dla ambulansu typu C ( wymagane przez NFZ).Zaoferowane wyposażenie i sprzęt medyczny muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania w Polsce oraz spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r.o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017 poz.211 ze zm.) Na potwierdzenie tego faktu każdy Wykonawca złoży wraz z ofertą stosowne oświadczenie a potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie przedmiotowych dokumentów - zostaną dostarczone przez wybranego Wykonawcę po podpisaniu umowy, wraz z przedmiotem zamówienia. Ponadto zaoferowany sprzęt medyczny ma spełniać wymagania aktualnej normy PN EN 1865-1 i PN EN 1865-4 ( lub norm równoważnych) w zakresie stosownym do prowadzonego postępowania. Oferowany ambulans musi posiadać świadectwo homologacji pojazdu skompletowanego ( samochód bazowy wraz zabudową medyczną) wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz przedmiotów ich wyposażenia lub części (Dz. U. z 2015 r.poz.1475). Ponadto ambulans powinien posiadać dokument np. certyfikat potwierdzający pozytywnie przeprowadzone dynamiczne badania wytrzymałościowe ( kompleksowe testy zderzeniowe całego ambulansu a nie poszczególnych jego elementów) wykonane przez jednostkę notyfikującą zgodnie z normą PN -EN 1789. Kopię takiego dokumentu należy załączyć do oferty lub podać datę wystawienia, numer sprawozdania oraz nazwę jednostki, która przeprowadziła badania - testy zderzeniowe. Oryginały powyższych dokumentów powinny zostać dostarczone wraz z przedmiotem zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34.11.41.21 - Karetki


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 468527.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PARAMEDICA POLSKA SP. Z O.O. SP.K.
Email wykonawcy: paramedica@paramedica.pl
Adres pocztowy: ul.Żołny 11
Kod pocztowy: 02-815
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 549996.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 549996.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 549996.06
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.