To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-19
Ogłoszenie nr 500303357-N-2018 z dnia 19-12-2018 r.
Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy: USŁUGI PORZĄDKOWE, OCHRONY OSÓB I MIENIA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 647347-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy, Krajowy numer identyfikacyjny 69069432400000,
ul. ul. Cmentarna
20,
39200
Dębica, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
146 809 100, e-mail
mdydo@pup.debica.pl, faks
146 809 103.
Adres strony internetowej (url): debica.praca.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGI PORZĄDKOWE, OCHRONY OSÓB I MIENIA
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DO.2710.1.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia pn. "USŁUGI PORZĄDKOWE, OCHRONY OSÓB I MIENIA" jest świadczenie usług porządkowych oraz usług ochrony osób i mienia w systemie sygnalizacji włamania i napadu w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Dębicy przy ul. Cmentarnej 20, w skład której wchodzi: 1) budynek o powierzchni ~ 1,2 tys. m2, 2) ogrodzony teren wokół budynku o powierzchni 0,45 ha. Usługi porządkowe obejmują: 1) sprzątanie pomieszczeń, korytarzy, klatek schodowych w budynku Urzędu, 2) zapewnienie serwisu dziennego do pomieszczeń higieniczno-sanitarnych. Realizacja usługi wewnątrz obiektu w dniach pracy Zamawiającego w godzinach od 14:00 do 22:00. Usługi ochrony osób i mienia obejmują: 1) monitorowanie sygnałów z lokalnego systemu alarmowego Zamawiającego, zainstalowanego w budynku Urzędu, 2) całodobowy dyżur grupy interwencyjnej, 3) eksploatację, konserwację i naprawy systemu alarmowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 90911200-8, 90911300-9, 90919200-4, 79710000-4, 79711000-1, 79715000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
226000.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "NOWAK" Wiesław Nowak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
265237.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Dębica
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Dębicy oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z obrotu w 2026 roku
- Dostawa paliw płynnych w roku kalendarzowym 2026 dla Zarządu Dróg Powiatowych w Dębicy
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Jana Pawła II w Dębicy w 2026r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Dębicy w 2026 roku
- PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORA RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ NA TERENIE POWIATU DĘBICKIEGO na 2026 r.
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa utrzymania czystości Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Jedliczu"
- Zakup usług - ochrona fizyczna osób i mienia na terenie Schroniska na Paluchu im. Jana Lityńskiego w 2026 roku
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku OD w Choszcznie, Baczyn 4
- Świadczenie usług kompleksowej ochrony obiektów Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Jedlcu.
- Świadczenie usługi pracownika ochrony
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach dworca kolejowego i dworca autobusowego oraz terenów zewnętrznych Transportowego Węzła Integracyjnego w Ustce
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





