To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-18
Ogłoszenie nr 500302242-N-2018 z dnia 18-12-2018 r.
Centrum Usług Wspólnych : Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb obiektów Gminy Kobylnica oraz dla obiektów użytkowanych przez Gminne Centrum Kultury i Promocji w latach 2019-2020.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 651196-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500282177-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1. Centrum Usług Wspólnych - adres: ul. Wodna 20/2, 76-251 Kobylnica, telefon: (59) 841 59 12, email: cuw@kobylnica.pl NIP: 839-31-87-470
2. Gmina Kobylnica, ul. Główna 20, 76 - 251 Kobylnica, NIP 839-17-19-997, Tel: (59) 842 90 70, email: kobylnica@kobylnica.pl
3. Gminne Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy, NIP 839-314-57-15, Adres: 76-251 Kobylnica, ul. Wodna 20/4, tel.: 59 842 90 61, fax: 59 848 59 49, e-mail: centrum@kobylnica.pl
4. Szkoły Podstawowej w Kwakowie - adres: ul. Słupska 5, 76-251 Kwakowo, telefon: (59) 846 20 80, email: sekretariat@sp-kwakowo.pl NIP: 839-13-23-905
5. Szkoły Podstawowej w Kończewie - adres: ul. Szkolna 1, 76-251 Kończewo, telefon: (59) 846 23 85, email: spkonczewo@kobylnica.pl NIP: 839-10-36-548
6. Szkoły Podstawowej w Słonowicach - adres: Słonowice 4, 76-251 Kobylnica, telefon: (59) 846 27 59, email: spslonowice@kobylnica.pl NIP: 839-17-21-787
7. Szkoły Podstawowej w Sycewicach - adres: ul. Szkolna 1, 76-251 Sycewice, telefon: (59) 811 14 21, email: gims@wp.pl NIP: 839-28-50-268
Informacje dodatkowe:
Zarządzenie Nr 234 /2018 Wójta Gminy Kobylnica z dnia 16.11. 2018 roku w sprawie wyznaczenia Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy do przeprowadzenia wspólnego postępowania o udzielenie zamówienia na sukcesywną dostawę oleju opałowego lekkiego dla potrzeb obiektów Gminy Kobylnica oraz dla obiektów użytkowanych przez Gminne Centrum Kultury i Promocji w latach 2019-2020 Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: 1) w zakresie przedmiotu zamówienia informacji udzieli: Tomasz Biel adres e-mail t.biel@kobylnica.pl ; tel. 533 701 252, 59 841-59-12, e-mail: cuw@kobylnica.pl 2) w zakresie procedury: Katarzyna Chojnacka tel. 59 841-59-12 wew. 105, e-mail k.chojnacka@kobylnica.pl; cuw@kobylnica.pl Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy- upoważniony Zamawiający podpisał umowę w imieniu i na rzecz wszystkich Zamawiających.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Wspólnych , Krajowy numer identyfikacyjny 365696881,
ul. Wodna
20/2,
76-251
Kobylnica, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
59 841 59 12, e-mail
cuw@kobylnica.pl, faks
59 841 59 15.
Adres strony internetowej (url): bip.cuwkobylnica.tensoft.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy z siedzibą przy ul. Wodnej 20/2, 76-251 Kobylnica- upoważniony Zamawiający odpowiedzialny był za przygotowanie i przeprowadzenie postępowania oraz do udzielenie zamówienia publicznego (podpisał umowę w imieniu i na rzecz wszystkich Zamawiających).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb obiektów Gminy Kobylnica oraz dla obiektów użytkowanych przez Gminne Centrum Kultury i Promocji w latach 2019-2020.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):CUW-DOR.271.18.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ROZDZIAŁ 3. SIWZ OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb obiektów Gminy Kobylnica, w tym obiektów użytkowanych przez Gminne Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy w latach 2019 - 2020. 3.2 Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 09135100-5- olej opałowy CPV 09000000-3- produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii. 3.3 Przedmiot zamówienia finansowany jest z budżetu Gminy Kobylnica oraz z budżetu Gminnego Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy. 3.4 Zakres rzeczowy realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje sukcesywne bezgotówkowe dostawy wraz z transportem oleju opałowego lekkiego dla potrzeb obiektów Zamawiającego, w przewidywanej ilości 276 000,00 litrów. 3.5 Dostawa oleju opałowego lekkiego odbywać się będzie do obiektów położonych na terenie Gminy Kobylnica, których lokalizację określa "Wykaz obiektów Zamawiającego" - Załącznik Nr 1 do projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ. 3.6 Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego zakresu ilościowego dostaw do 30 % wskazanych w pkt 3.4 SIWZ, która jest ilością szacunkową i która może ulec ograniczeniu, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub z innych względów nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. Określona w SIWZ i ogłoszeniu maksymalna wielkość zamówienia nie może być podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy, co do ilości faktycznie zamawianych ilości oleju opałowego lekkiego przez Zamawiającego w toku realizacji umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania. 3.7 Podczas realizacji zamówienia możliwe będzie dokonywanie przesunięć ilościowych asortymentu w stosunku do ilości wskazanych w Załączniku Nr 1 do projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ, z zastrzeżeniem, że łączna wartość umowy, nie ulegnie zmianie. 3.8 Dostarczany olej opałowy lekki musi odpowiadać Polskiej Normie PN - C - 96024 "Przetwory naftowe. Oleje opałowe.", spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680), spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U. z dnia 14 grudnia 2016 r. poz. 2008) oraz spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 sierpnia 2010 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz.U. 2010 r., Nr 157, poz. 1054). 3.9 Dopuszcza się możliwość oferowania oleju opałowego lekkiego charakteryzującego się inną normą jednak o parametrach tożsamych z wymienioną lub lepszą. (W pojęciu nie szerszym, niż to określa art. 2 ust. 4 - ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r.o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz. U. z 2018 r. poz.427 t.j. z dnia 26.02.2018 r. ze zmian.).) 3.10 Wykonawca gwarantuje wysoką jakość sprzedawanego oleju opałowego lekkiego, zgodnie z obowiązującą normą wymienioną w pkt 3.8 SIWZ. 3.11 W przypadku powstania uzasadnionych wątpliwości dotyczących jakości paliwa Zamawiający powiadomi o powyższym fakcie Wykonawcę i w obecności jego przedstawiciela pobrane zostaną próbki z zakwestionowanej dostawy w celu poddania ich badaniom w niezależnym laboratorium badawczym. W przypadku negatywnych wyników badań Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za wadliwą partię oleju opałowego i pokryje koszty zleconych badań. 3.12 Wykonawca ma obowiązek dostarczyć olej opałowy o właściwych parametrach technicznych w ilości, która zostanie zakwestionowana. 3.13 Dodatkowo Wykonawca obciążony zostanie kosztami badania próbek, kosztami usuwania awarii urządzeń lub kosztami ich wymiany, jeżeli zastosowany olej opałowy niespełniający wymogów jakościowych spowoduje ich uszkodzenie lub zniszczenie. Podstawą do obciążenia Wykonawcy kosztami napraw będzie protokół oględzin i naprawy. 3.14 Wymagana jest staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty właściwa dla działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. 3.15 Rozliczanie w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zrealizowane dostawy częściowe tj. wynagrodzenie zostanie obliczone na podstawie: 1) ceny za 1 litr oleju opałowego lekkiego obowiązującej w dniu dostawy do obiektu oraz 2) deklarowanego w ofercie stałego rabatu wyrażonego w procencie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku - Zamawiający informuje, że wysokość rabatu stanowi kryterium oceny ofert - zgodnie z wartością podaną w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 3.16 Dostawy wraz z transportem będą odbywały się sukcesywnie do poszczególnych obiektów, w miarę zgłaszanych potrzeb przez Zamawiającego. Wykonawca wystawia fakturę po każdej dostawie odrębnie dla każdego płatnika. 3.17 Miernikiem dostarczonego oleju opałowego będą wskazania zalegalizowanego licznika paliwa zainstalowanego na autocysternie dowożącej olej w obecności Zamawiającego lub upoważnionego przez Zamawiającego pracownika. Przy każdorazowej dostawie dostawca powinien posiadać aktualne świadectwo legalizacji urządzeń pomiarowych w samochodzie dostawczym. 3.18 Dowodem zrealizowania każdorazowej dostawy będzie pisemne potwierdzenie przyjęcia towaru dokonane przez Zamawiającego lub osobę upoważnioną przez Zamawiającego. 3.19 W przypadku stwierdzenia braków lub wad w dostarczonym towarze Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przez Wykonawcę uzupełnienia lub wymiany towaru na wolny od wad. 3.20 Do każdej faktury Wykonawca dołączy świadectwo jakości lub równoważny dokument przedstawiający parametry dostarczonego oleju wystawiony przez producenta. 3.21 Wykonawca zobowiązany jest do dostawy wraz z transportem zamówionej partii oleju opałowego w nieprzekraczalnym terminie do 3 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego (faksem, e-mailem, telefonicznie). 3.22 Dostawa wraz z transportem zamówionych partii oleju powinna odbywać się zgodnie z Ustawą z dnia 9 marca 2017 r. o systemie monitorowania drogowego przewozu towarów (Dz. U. z 2017 r. poz. 708).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09135100-5
Dodatkowe kody CPV: 09000000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
800400.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHUP "ROLMASZ" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1021200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KOBYLNICA
więcej: przetargi KOBYLNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa lekkiego oleju opałowego do Urzędu Gminy w Dalikowie, Gminnej Biblioteki Publicznej w Dalikowie oraz szkół z terenu Gminy Dalików
- "Dostawa oleju opałowego do kotłowni przy Szkole Podstawowej w Kozielicach w sezonie grzewczym 2025-2026."
- Zakup i dostawa oleju napędowego grzewczego na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Damnicy
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni znajdujących się w szkołach oraz budynkach komunalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Waganiec
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia dróg i miejsc publicznych oraz eksploatacji budynków Gminy Bolesław na rok 2026
- Dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2025/2026
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





