eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadlinZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA POTRZEB MIASTA RADLIN ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH MIASTA NA ROK 2019

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-18

Ogłoszenie nr 500301985-N-2018 z dnia 18-12-2018 r.

Urząd Miasta Radlin: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA POTRZEB MIASTA RADLIN ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH MIASTA NA ROK 2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 644969-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Miasto Radlin ul. Rymera 15 44-310 Radlin,
Zakład Gospodarki Komunalnej ul. Rymera 15 44-310 Radlin
Miejski Ośrodek Kultury ul. Mariacka 9 44-310 Radlin,
Miejska Biblioteka Publiczna ul. Orkana 5 44-310 Radlin,
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ul. Korfantego 17 44-310 Radlin,
Przedszkole Publiczne nr 2 ul. Mielęckiego 13 44-310 Radlin,
Przedszkole Publiczne nr 3 ul. Mariacka 1 44-310 Radlin
Szkoła Podstawowa nr 1 ul. Makuszyńskiego 17 44-310 Radlin,
Sportowa Szkoła Podstawowa nr 2 ul. Rogozina 55 44-310 Radlin
Szkoła Podstawowa nr 3 ul. Rymera 170 44-310 Radlin
Świetlica Środowiskowa ul. Solskiego 15 44-310 Radlin
Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Solskiego 15 44-310 Radlin
Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych ul. Rymera 15 44-310 Radlin,
Osoba do kontaktów dla wszystkich Zamawiajacych Aleksandra Cnota tel. 32 4590221


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta Radlin, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Rymera 15, 44310 Radlin, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324 590 200, e-mail zamowienia@radlin.pl, faks 324 590 205.
Adres strony internetowej (url): www.miasto.radlin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zamówienie zostaje przygotowane i przeprowadzone przez Miasto Radlin, umowy zawarte będą odrębnie przez Zamawiających zgodnie z zapisami SIWZ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA POTRZEB MIASTA RADLIN ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH MIASTA NA ROK 2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZP.271.80.GKE.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

W skład zamówienia wchodzi dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego i obiektów będących własnością gminy Radlin oraz obiektów jednostek organizacyjnych miasta Radlin, takich jak: Zakład Gospodarki Komunalnej w Radlinie, Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych, Przedszkole Publiczne nr 2, Przedszkole Publiczne nr 3, Szkoła Podstawowa nr 3, Sportowa Szkoła Podstawowa nr 2, Szkoła Podstawowa nr 1, Świetlica Środowiskowa, Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Miejski Ośrodek Kultury, Ośrodek Pomocy Społecznej oraz Biblioteka Miejska. Maksymalna ilość zakupionej energii elektrycznej: 2,1 GWh.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 690845.43
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TAURON Sprzedaż Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łagiewnicka 60
Kod pocztowy: 30-417
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 923028.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 923028.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 923028.90
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.