eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa i transport na koszt Wykonawcy drobnego sprzętu laboratoryjnego i wyrobów jednorazowych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Katowicach - Akcesoria do statywów (Pakiet 17)



Ogłoszenie z dnia 2018-12-18

Ogłoszenie nr 500301980-N-2018 z dnia 18-12-2018 r.

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Katowicach: Dostawa i transport na koszt Wykonawcy drobnego sprzętu laboratoryjnego i wyrobów jednorazowych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Katowicach - Akcesoria do statywów (Pakiet 17)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 29688000000000, ul. ul. Raciborska 39, 40-074 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 3512345, e-mail wsse.katowice@pis.gov.pl, faks 32 3512318.
Adres strony internetowej (url): www.wsse.katowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa i transport na koszt Wykonawcy drobnego sprzętu laboratoryjnego i wyrobów jednorazowych do Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Katowicach - Akcesoria do statywów (Pakiet 17)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OA.272.1.27.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Łapa do statywu (giętkie, do biuret, wykonana ze stali szlachetnej 18/8, z niklowanym wałkiem, rozpiętość 0-30 mm, średnica trzonka 7÷9 mm, długość trzonka 190÷210 mm) -[2szt.] 2.Łapa do statywu wykonana ze stali 18/8, dwie okrągłe szczęki,elektrolitycznie polerowane,średnica pręta 11÷13 mm, rozpiętość 40 mm, długość całkowita 240÷260 mm [6 szt.] 3.Łapa do statywu z obrotowym łącznikiem giętka, trójpalczasta, rozpiętość 0-40 mm, do prętów o maksymalnej średnicy 16 mm [1 szt.] 4.Łapa do statywu z obrotowym łącznikiem giętka, okrągła, rozpiętość 12-25 mm, do prętów o maksymalnej średnicy 16 mm [1 szt.] 5.Łapa trójpalcowa z prętem mocującym, z nierdzewnej stali 18/8, palce chwytające pokryte silikonem, rozpiętość 0-120 mm, średnica wałka 11÷13 mm, długość wałka 180÷200 mm [2 szt.] 6. Łącznik dwustronny, prostokątny, wykonany z żeliwa, chromowany, śruby motylkowe, do prętów o maksymalnej średnicy 20 mm [5 szt.] 7. Łącznik dwustronny krzyżowy, wykonany z aluminium, śruby motylkowe, do prętów o średnicy do 16 mm [5 szt.]8. Pierścień do statywu zamknięty, ze stali, ocynkowany, bez łącznika, z podparciem w trzech punktach, średnica pręta 7÷9 mm, średnica wewnętrzna pierścienia 110÷120 mm, średnia zewnętrzna pierścienia 125÷135 mm [2 szt.]9.Statyw podstawa wykonana ze stali nierdzewnej, maksymalna długość 210 mm, stopki wyłożone antypoślizgową gumą zapewniające stabilność, gwintowany otwór M10; pręt ze stali nierdzewnej, gwint M10, maksymalna długość 600 mm [1 szt.]

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 38000000-5


Dodatkowe kody CPV: 38000000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3712.95
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Linegal Chemicals Sp. z o.o.
Email wykonawcy: info@linegal.pl
Adres pocztowy: ul.Kasprzaka 44/52
Kod pocztowy: 01-224
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4566.93
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4566.93
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4566.93
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. art. 67ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zastosowanie trybu z wolnej ręki spowodowane jest wystąpieniem przesłanki, o której mowa w art. 67 ust. 1 pkt 4 Pzp tj. w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty do udziału lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.