eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pniewy › Dostawa energii elektrycznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-17

Ogłoszenie nr 500301526-N-2018 z dnia 17-12-2018 r.

Kancelaria Zamówień Publicznych: Dostawa energii elektrycznej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 649415-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500275182-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Przedsiębiorca: Katarzyna Zaporowska-Jokiel, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą pełną: Katarzyna Zaporowska-Jokiel Usługi Księgowe, Kancelaria Zamówień Publicznych Posługująca się w zakresie obsługi zamówień publicznych nazwą skróconą: Kancelaria Zamówień Publicznych ul. Różana 27, 62-045 Pniewy e-mail do korespondencji: kancelariazp@interia.pl adres strony internetowej, na której będzie udostępniona SIWZ: www.bip.spzoz.powiatszamotuly. pl/zamowienia Pełnomocnik Zamawiającego w niniejszym postępowaniu działa na rzecz jednostek samorządowych Powiatu Szamotulskiego oraz innych podmiotów, na co posiada stosowne pełnomocnictwa. Podstawa prawna: art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, ze zm.), zwanej uPzp. Lista podmiotów, na rzecz i w imieniu których działa zamawiający w ramach postępowania: Lista podmiotów, na rzecz i w imieniu których działa zamawiający w ramach postępowania: 1. Muzeum Ziemiaństwa Zespół Pałacowo- Parkowy w Dobrzycy ul. Pleszewska 5a, 63-330 Dobrzyca, NIP: 6211006712, Regon: 250573788 2. Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Szamotułach ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, Regon: 000553822, NIP: 7871807873


I. 1) NAZWA I ADRES:

Kancelaria Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 63085377500000, ul. ul. Różana , 62045 Pniewy, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. , e-mail kancelariazp@interia.pl, faks .
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Pełnomocnik Zamawiającego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa energii elektrycznej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KZP-GR.ZAK.3410.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Postępowanie prowadzone jest pod nazwą: "GRUPA ZAKUPOWA - Dostawa energii elektrycznej" 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym wolumenie 1.375.000 kWh, w tym: C12A: 125000 kWh C21: 1100000 kWh C11: 10000 kWh C22B: 140000 kWh Dostawy energii elektrycznej odbywać się będą dla potrzeb ppe - szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej - lokali i obiektów stanowią Załączniki nr od 2-1 do 2-2 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera także - zał. do SIWZ - istotne postanowienia umowy. 3. Dostawy energii elektrycznej będą realizowane na podstawie odrębnych umów sprzedaży zawartych pomiędzy poszczególnymi Jednostkami (występującymi w imieniu własnym), a Wykonawcą. 4. Przedmiotem zamówienia nie są usługi dystrybucji energii elektrycznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09300000-2


Dodatkowe kody CPV: 09310000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 452375
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kogeneracja Zachód S.A.
Email wykonawcy: w.posadzy@kogeneracjazachod.pl
Adres pocztowy: ul. Czartoria 1/27
Kod pocztowy: 61-102
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 556421.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 556421.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 693412.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.