Ogłoszenie z dnia 2018-12-17
Ogłoszenie nr 500300901-N-2018 z dnia 17-12-2018 r.
Zabrze: "Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 na 2018r."
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 622838-n-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500079533-n-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej Nr 2, Krajowy numer identyfikacyjny 000686658,
ul. ul. Jaskółcza
11,
41-800
Zabrze, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 271 48 54, e-mail
place@dps2.zabrze.pl, faks
32 271 48 54.
Adres strony internetowej (url): www.dps2.zabrze.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.dps2.zabrze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Cykliczna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 na 2018r."
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DPS/605/4/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest realizowanie cyklicznych dostaw żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu, w roku 2018.
II.4) Główny kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
03142500-3,
15100000-9,
15500000-3,
03220000-9,
15800000-6,
15220000-6,
15331170-9,
15810000-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
12 miesięcy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: produkty ziwrzęce, mięso i produkty mięsne |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
28/12/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
MASARNIA BOROWE J.B. PLUTA SPÓŁKA JAWNA,
,
ul. Długa 114,
42-133,
Węglowice, kraj/woj.
Polska
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
17/12/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust.8 i jest mniejsza od 10%wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa produktów leczniczych stosowanych w programach lekowych
- Rozbudowa części rekreacyjnej boiska wielofunkcyjnego przy IV Liceum Ogólnokształcącym im. Mikołaja Reja w Zabrzu - ZBO edycja XI wniosek P0072
- Zakup czujników SpO2 jednorazowych oraz wielorazowych, jednorazowych mankietów do pomiaru NIBP oraz wielorazowych włókien do lasera holmowego CyberHO na okres 36 miesięcy
- 20/TP/I/25 DZIERŻAWA ZESTAWU ENDOSKOPOWEGO WRAZ Z PROGRAMEM DO ARCHIWIZACJI DANYCH DLA POTRZEB SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
- DOSTAWA POMP INSULINOWYCH
- Modernizacja oświetlenia
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych w 2025/2026 roku"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby realizacji działań w ramach projektu pn. "Jestem!"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej im. Elizy Orzeszkowej w Sobolewie na okres 01.09.2025 r. - 30.08.2026 r.
- "Zakup artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych w 2025/2026 roku"
- DOSTAWY RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO PRZEDSZKOLI PUBLICZNYCH, ŻŁOBKÓW MIEJSKICH ORAZ SZKÓŁ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY ŚWIECIE W OKRESIE 01.09.2025 DO 30.06.2026
- Dostawa mięsa i przetworów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej w Jarominie.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.