eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Przebudowa i rozbudowa budynku Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Paderewskiego 22 - powtórzenie robót budowlanych



Ogłoszenie z dnia 2018-12-14

Ogłoszenie nr 500300020-N-2018 z dnia 14-12-2018 r.

Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna w Nowym Dworze Mazowieckim: Przebudowa i rozbudowa budynku Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Paderewskiego 22 - powtórzenie robót budowlanych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna w Nowym Dworze Mazowieckim, Krajowy numer identyfikacyjny 89289500000, ul. Ul. Paderewskiego 22, 05100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227752311, e-mail biblioteka@nowydwormaz.pl, faks 7752311.
Adres strony internetowej (url): www.bibliotekanowydwormaz.naszbip.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i rozbudowa budynku Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Paderewskiego 22 - powtórzenie robót budowlanych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BIB.271.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dodatkowych wynikłych do wykonania podczas realizacji "Przebudowy i rozbudowy budynku Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Paderewskiego 22" w ramach realizowanego zadania "Wzmocnienie potencjału oraz roli Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Nowym Dworze Mazowieckim poprzez rozbudowę biblioteki głównej" Termin realizacji zamówienia najpóźniej do 30.11.2018 roku. CPV - 45000000-7 - Roboty budowlane, 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach, 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne, 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne, Od jesieni 2017 roku na terenie Biblioteki realizowana jest rozbudowa i przebudowa obiektu Biblioteki, z uwagi na fakt ze zakres zadnia jest realizowany w dużej mierze jako remont istniejącej substancji budynku, w trakcie prowadzenia prac wyniknął szereg robót niezbędnych do zrealizowania , jednocześnie takich jakich nie dało się przewidzieć w okresie ogłaszania postępowania, poniżej przestawiono te prace z krótkim opisem: W wyniku prowadzonych odkrywek, stwierdzono, odstępstwa od wytycznych dokumentacji projektowej dotyczących rodzaju ścian oraz stropów, które okazały się elementami konstrukcji wykonanymi z drewna, a nie jak zakładano z cegły. Z uwagi na to elementy stropów pracują inaczej niż stropy kleina, które wskazano w projekcie. W związku z tym uzgodniono, że z uwagi na inny rodzaj stropu warstwy posadzkowe powinny ulec korekcie w stosunku do planowanych. Zaplanowano zniwelowanie różnic poziomów poszczególnych pomieszczeń jakie stwierdzono, za pomocą płyt OSB oraz płyt podłogowych gipsowych zbrojonych. Rozwiązanie takie pozwoli na wyrównanie powierzchni jednocześnie nie obciążając ponad miarę stropu, zapewniając mu możliwość swobodnej pracy jako podłodze pływającej. Dodatkowo w wyniku takiej zmiany należy zaizolować krawędzie i płaszczyzny w pomieszczeniach "mokrych". W związku z sytuacją j.w. oraz inną niż zakładaną wysokością posadzek w części istniejącej obiektu, w celu właściwej niwelacji podłóg, w części "nowej" należy podnieść poziom podłogi o 2 cm, na całej płaszczyźnie posadzek. Działanie takie poprawi wytrzymałość posadzek, których grubość zaplanowana była jako posadzki betonowe grubości 4 cm, co stanowiło wartość graniczną min. dla posadzek podłogowych. Stąd do wykonania są następujące roboty powiązane z powyższym opisem: 1. pogrubienie grubości posadzki - 764,39m2; 2. pokrycie stropu drewnianego płytami OSB - 90,04 m2; 3. pokrycie stropu drewnianego płatami gipsowymi wzmocnionymi - pomieszczenie "mokre" - 65,04 m2 4. ciecie piłą diamentową ściany żelbetowej- 0,7 m2; 5. dolewki stopni na schodach żelbetowych - 3,902 m2; 6. izolacja folia w płynie - 91,04 m2, 7. uszczelnienie dylatacji taśmami wklejanymi - 192,76 m Po szczegółowym zapoznaniu się ze stanem okładzin ściennych i sufitowych w pomieszczeniach piwnicznych istniejącego obiektu Biblioteki, stwierdzono liczne zawilgocenia, odspojenia, zabrudzenia i zlasowanie tynku na dużych płaszczyznach. Wieloletnie zalewania wodą deszczową obiektu w poziome piwnic, wykorzystywanie pomieszczeń jako kotłowni i pomieszczeń do składowania opału oraz jako pomieszczeń magazynowych wpłynęło na silną degradację tynków ściennych i sufitowych. Usunięcie kurzu, brudu a także sadzy z zadymionych pomieszczeń oraz pozostawienie zlasowanych fragmentów tynku, a przygotowanie powierzchni jedynie przez przetarcie i pomalowanie nawierzchni, tak jak zakładano, nie zapewnia wystarczającego efektu użytkowego i estetycznego, a także bezpieczeństwa użytkowania, odpowiedniego do wykorzystywania pomieszczeń zgodnie z zakładanym docelowym przeznaczeniem (jako sanitariaty oraz na stały pobyt ludzi). Powierzchni tynków odspojonych, zlasowanych , zawilgoconych i zabrudzonych w sposób niedający się usunąć, wynosi około 40%, rozłożonych nierównomiernie plamami na każdej z przegród. Technologia wykonania istniejących tynków (tynk cemomnetowo-wapienny) powoduje, że próby napraw punktowych lub fragmentarycznych spowodują nieestetyczny wygląd płaszczyzn. Z uwagi na ten fakt, oraz ilość tynków koniecznych do skucia, proponuje się przygotowanie wszystkich tynków jako nowych. - przygotowanie tynków jako nowych jest konieczne do właściwego i bezpiecznego zakończenia podstawowego zakresu prac 8. odbicie tynków istniejących - 300 m2; 9. wykonanie nowych tynków na ścianach i sufitach w pomieszczeniach piwnicy - 300 m2; W wyniku braku właściwych badań stanu fizycznego i chemicznego tynków w części istniejącej obiektu na etapie projektowania nie stwierdzono konfliktu miedzy warstwami wyprawy na ścianie z potencjalnymi powłokami nowymi. Po przygotowaniu ścian stwierdzono "puchniecie" masy szpachlowej i farby w czasie nakładania farby. W związku z tym cały zakres istniejących płaszczyzn na ścianach należy dodatkowo przetrzeć i poszpacholować. 10. Szpachlowanie ścian - 849,38 m2 Podczas weryfikacji fragmentu dokumentacji dotyczącej oddymiania klatki schodowej, ustalono, że koniecznej jest dołożenie siłowników do klapy dymowej oraz drzwi napowietrzających oraz włącznika, centralki i czujek pożarowych. 11. Uzbrojenie systemu oddymiania klatki schodowej w automatykę - 1 kpl. Dodatkowo w celu poniesienia poziomu estetyki w pomieszczeniach istniejącego obiektu, uzgodniono konieczność oczyszczenia, zagruntowania i pomalowania grzejników żeliwnych żeberkowych. 12. Malowanie grzejników żebrowych żeliwnych - około 15 mb . W celu właściwego funkcjonowania węzła cieplnego zasilającego nową, dobudowywana część oraz budynek istniejący niezbędne jest dokonanie przeróbek instalacji c.o. w węźle cieplnym. 13. Przebudowa instalacji c.o. w węźle cieplnym - 1 kpl Z uwagi na braki skanalizowania wody opadowej z dachu nowego obiektu, w celu zabezpieczenia nowego obiektu przed zalaniem, konieczne stało się przygotowanie studni chłonnej tymczasowej do odbioru i buforowania wody deszczowej 14. Wykop, ułożenie rury kanalizacyjnej pcv - 10mb 15. Wykopanie i posadowienie kręgów betonowych wys. 100cm- 2 szt. Podczas odkuwania tynków w piwnicy oraz wyburzania ścianek działowych, stwierdzono kierunek ułożenia konstrukcyjnego stropu nad piwnica inny niż zakładany w projekcie o 90 ?. Stad powstała konieczność wzmocnienia stropu w miejscu planowanych przekuć w ścianie; 16. Przygotowanie dodatkowych nadproży z dwuteowych belek stalowych z obrobieniem 2 x140 mm- 2,4mb + 1,8 mb; Dodatkowo do wykonania są następujące roboty budowlane: 17. Balustrady na klatce schodowej przy naświetlu - 3mb 18. Montaż świetlików dachowych poliwęglanowych przezroczystych średnicy 1m- 5szt. 19. Dostawa i montaż drzwi typu D6 - pożarowe , odporności EI 60 - wymiar w świetle 200x90cm - 1 szt. 20. Dostawa i montaż drzwi typu D16 - łazienkowe wewnętrzne - wymiar w świetle 200x90cm - 1 szt. 21. Przyłącza instalacji sanitarnych do sieci pomieszczenia harcówki - kpl. 22. Podejścia do odbiorników instalacji c.o. na parterze istniejącego obiektu - kpl. 23. Układanie paneli podłogowych "jasny dąb" wraz z listwowaniem - 25,02 m2 24. Wykonanie przyłącza energetycznego i jego demontaż - 1 kpl. 25. Żywicowanie i wylanie masy wyrównawczej na posadzkach - 100,16 m2 26. Układanie paneli podłogowych typu AC5 wraz z listwowaniem - 65,02 Uwaga: 1. Wykonawca w ramach realizacji zadania zobowiązany będzie wykonać roboty budowlane zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego Opisem przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca będzie zobowiązany w ramach realizacji zadania wykonać roboty opisane w Opisie przedmiotu zamówienia oraz wynikające z zasad wiedzy technicznej. W razie wątpliwości poczytuje się, że podejmie się wszystkich robót objętych zamówieniem. 3. Robota budowlana będzie realizowana z wykorzystaniem technologii spełniających normy ekologiczne Unii Europejskiej określone w obwieszczeniach Prezesa Polskiego Komitetu Normalizacyjnego w sprawie wykazu norm zharmonizowanych. 4. Przed złożeniem oferty Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się z opisem przedmiotu zamówienia. Wykryte niezgodności, niejasności, propozycje zamienne powinien zgłosić Zamawiającemu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 195952.66
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PBM POLSKI DOM Sp. z o.o. ,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polna 11
Kod pocztowy: 06-500
Miejscowość: Mława
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 250000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 250000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 250000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6) ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dodatkowych wynikłych do wykonania podczas realizacji "Przebudowy i rozbudowy budynku Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Nowym Dworze Mazowieckim przy ul. Paderewskiego 22" w ramach realizowanego zadania "Wzmocnienie potencjału oraz roli Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej w Nowym Dworze Mazowieckim poprzez rozbudowę biblioteki głównej" Termin realizacji zamówienia najpóźniej do 30.11.2018 roku. CPV - 45000000-7 - Roboty budowlane, 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach, 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne, 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne, Od jesieni 2017 roku na terenie Biblioteki realizowana jest rozbudowa i przebudowa obiektu Biblioteki, z uwagi na fakt ze zakres zadnia jest realizowany w dużej mierze jako remont istniejącej substancji budynku, w trakcie prowadzenia prac wyniknął szereg robót niezbędnych do zrealizowania , jednocześnie takich jakich nie dało się przewidzieć w okresie ogłaszania postępowania, poniżej przestawiono te prace z krótkim opisem: W wyniku prowadzonych odkrywek, stwierdzono, odstępstwa od wytycznych dokumentacji projektowej dotyczących rodzaju ścian oraz stropów, które okazały się elementami konstrukcji wykonanymi z drewna, a nie jak zakładano z cegły. Z uwagi na to elementy stropów pracują inaczej niż stropy kleina, które wskazano w projekcie. W związku z tym uzgodniono, że z uwagi na inny rodzaj stropu warstwy posadzkowe powinny ulec korekcie w stosunku do planowanych. Zaplanowano zniwelowanie różnic poziomów poszczególnych pomieszczeń jakie stwierdzono, za pomocą płyt OSB oraz płyt podłogowych gipsowych zbrojonych. Rozwiązanie takie pozwoli na wyrównanie powierzchni jednocześnie nie obciążając ponad miarę stropu, zapewniając mu możliwość swobodnej pracy jako podłodze pływającej. Dodatkowo w wyniku takiej zmiany należy zaizolować krawędzie i płaszczyzny w pomieszczeniach "mokrych". W związku z sytuacją j.w. oraz inną niż zakładaną wysokością posadzek w części istniejącej obiektu, w celu właściwej niwelacji podłóg, w części "nowej" należy podnieść poziom podłogi o 2 cm, na całej płaszczyźnie posadzek. Działanie takie poprawi wytrzymałość posadzek, których grubość zaplanowana była jako posadzki betonowe grubości 4 cm, co stanowiło wartość graniczną min. dla posadzek podłogowych. Stąd do wykonania są następujące roboty powiązane z powyższym opisem: 1. pogrubienie grubości posadzki - 764,39m2; 2. pokrycie stropu drewnianego płytami OSB - 90,04 m2; 3. pokrycie stropu drewnianego płatami gipsowymi wzmocnionymi - pomieszczenie "mokre" - 65,04 m2 4. ciecie piłą diamentową ściany żelbetowej- 0,7 m2; 5. dolewki stopni na schodach żelbetowych - 3,902 m2; 6. izolacja folia w płynie - 91,04 m2, 7. uszczelnienie dylatacji taśmami wklejanymi - 192,76 m Po szczegółowym zapoznaniu się ze stanem okładzin ściennych i sufitowych w pomieszczeniach piwnicznych istniejącego obiektu Biblioteki, stwierdzono liczne zawilgocenia, odspojenia, zabrudzenia i zlasowanie tynku na dużych płaszczyznach. Wieloletnie zalewania wodą deszczową obiektu w poziome piwnic, wykorzystywanie pomieszczeń jako kotłowni i pomieszczeń do składowania opału oraz jako pomieszczeń magazynowych wpłynęło na silną degradację tynków ściennych i sufitowych. Usunięcie kurzu, brudu a także sadzy z zadymionych pomieszczeń oraz pozostawienie zlasowanych fragmentów tynku, a przygotowanie powierzchni jedynie przez przetarcie i pomalowanie nawierzchni, tak jak zakładano, nie zapewnia wystarczającego efektu użytkowego i estetycznego, a także bezpieczeństwa użytkowania, odpowiedniego do wykorzystywania pomieszczeń zgodnie z zakładanym docelowym przeznaczeniem (jako sanitariaty oraz na stały pobyt ludzi). Powierzchni tynków odspojonych, zlasowanych , zawilgoconych i zabrudzonych w sposób niedający się usunąć, wynosi około 40%, rozłożonych nierównomiernie plamami na każdej z przegród. Technologia wykonania istniejących tynków (tynk cemomnetowo-wapienny) powoduje, że próby napraw punktowych lub fragmentarycznych spowodują nieestetyczny wygląd płaszczyzn. Z uwagi na ten fakt, oraz ilość tynków koniecznych do skucia, proponuje się przygotowanie wszystkich tynków jako nowych. - przygotowanie tynków jako nowych jest konieczne do właściwego i bezpiecznego zakończenia podstawowego zakresu prac 8. odbicie tynków istniejących - 300 m2; 9. wykonanie nowych tynków na ścianach i sufitach w pomieszczeniach piwnicy - 300 m2; W wyniku braku właściwych badań stanu fizycznego i chemicznego tynków w części istniejącej obiektu na etapie projektowania nie stwierdzono konfliktu miedzy warstwami wyprawy na ścianie z potencjalnymi powłokami nowymi. Po przygotowaniu ścian stwierdzono "puchniecie" masy szpachlowej i farby w czasie nakładania farby. W związku z tym cały zakres istniejących płaszczyzn na ścianach należy dodatkowo przetrzeć i poszpacholować. 10. Szpachlowanie ścian - 849,38 m2 Podczas weryfikacji fragmentu dokumentacji dotyczącej oddymiania klatki schodowej, ustalono, że koniecznej jest dołożenie siłowników do klapy dymowej oraz drzwi napowietrzających oraz włącznika, centralki i czujek pożarowych. 11. Uzbrojenie systemu oddymiania klatki schodowej w automatykę - 1 kpl. Dodatkowo w celu poniesienia poziomu estetyki w pomieszczeniach istniejącego obiektu, uzgodniono konieczność oczyszczenia, zagruntowania i pomalowania grzejników żeliwnych żeberkowych. 12. Malowanie grzejników żebrowych żeliwnych - około 15 mb . W celu właściwego funkcjonowania węzła cieplnego zasilającego nową, dobudowywana część oraz budynek istniejący niezbędne jest dokonanie przeróbek instalacji c.o. w węźle cieplnym. 13. Przebudowa instalacji c.o. w węźle cieplnym - 1 kpl Z uwagi na braki skanalizowania wody opadowej z dachu nowego obiektu, w celu zabezpieczenia nowego obiektu przed zalaniem, konieczne stało się przygotowanie studni chłonnej tymczasowej do odbioru i buforowania wody deszczowej 14. Wykop, ułożenie rury kanalizacyjnej pcv - 10mb 15. Wykopanie i posadowienie kręgów betonowych wys. 100cm- 2 szt. Podczas odkuwania tynków w piwnicy oraz wyburzania ścianek działowych, stwierdzono kierunek ułożenia konstrukcyjnego stropu nad piwnica inny niż zakładany w projekcie o 90 ?. Stad powstała konieczność wzmocnienia stropu w miejscu planowanych przekuć w ścianie; 16. Przygotowanie dodatkowych nadproży z dwuteowych belek stalowych z obrobieniem 2 x140 mm- 2,4mb + 1,8 mb; Dodatkowo do wykonania są następujące roboty budowlane: 17. Balustrady na klatce schodowej przy naświetlu - 3mb 18. Montaż świetlików dachowych poliwęglanowych przezroczystych średnicy 1m- 5szt. 19. Dostawa i montaż drzwi typu D6 - pożarowe , odporności EI 60 - wymiar w świetle 200x90cm - 1 szt. 20. Dostawa i montaż drzwi typu D16 - łazienkowe wewnętrzne - wymiar w świetle 200x90cm - 1 szt. 21. Przyłącza instalacji sanitarnych do sieci pomieszczenia harcówki - kpl. 22. Podejścia do odbiorników instalacji c.o. na parterze istniejącego obiektu - kpl. 23. Układanie paneli podłogowych "jasny dąb" wraz z listwowaniem - 25,02 m2 24. Wykonanie przyłącza energetycznego i jego demontaż - 1 kpl. 25. Żywicowanie i wylanie masy wyrównawczej na posadzkach - 100,16 m2 26. Układanie paneli podłogowych typu AC5 wraz z listwowaniem - 65,02 Opisany powyżej stan faktyczny wyczerpuje przesłanki zastosowania przepisu art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.