To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-13
Ogłoszenie nr 500298371-N-2018 z dnia 13-12-2018 r.
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie: "Dostawa 2 sztuk łodzi płaskodennych z przyczepą, 1 sztuki sprężarki do napełniania butli powietrznych aparatów ochrony dróg oddechowych oraz 1 sztuki skomputeryzowanego stanowiska do badania masek pełnotwarzowych, aparatów powietrznych, automatów oddechowych i ubrań gazoszczelnych z podziałem na części"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 650903-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500282161-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny ,
ul. ul. Strażacka
7,
20012
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
815 351 240, e-mail
kwpsp@straz.lublin.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): https://kwpsplublin.bip.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa 2 sztuk łodzi płaskodennych z przyczepą, 1 sztuki sprężarki do napełniania butli powietrznych aparatów ochrony dróg oddechowych oraz 1 sztuki skomputeryzowanego stanowiska do badania masek pełnotwarzowych, aparatów powietrznych, automatów oddechowych i ubrań gazoszczelnych z podziałem na części"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WL.2370.55.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 sztuk łodzi płaskodennych z przyczepą, 1 sztuki sprężarki do napełniania butli powietrznych aparatów ochrony dróg oddechowych oraz 1 sztuki skomputeryzowanego stanowiska do badania masek pełnotwarzowych, aparatów powietrznych, automatów oddechowych i ubrań gazoszczelnych z podziałem na części. Zamawiający informuje o podziale zamówienia na następujące części: Część 1 - łódź płaskodenna z przyczepą z przeznaczeniem dla KM PSP Lublin (zw. w SIWZ i jej załącznikach Użytkownikiem); Część 2 - łódź płaskodenna z przyczepą z przeznaczeniem dla KP PSP Biłgoraj (zw. w SIWZ i jej załącznikach Użytkownikiem); Część 3 - sprężarka do napełniania butli powietrznych aparatów ochrony dróg oddechowych dla KP PSP Krasnystaw (zw. w SIWZ i jej załącznikach Użytkownikiem); Część 4 - skomputeryzowane stanowisko do badania masek pełnotwarzowych, aparatów powietrznych, automatów oddechowych i ubrań gazoszczelnych dla KP PSP Krasnystaw (zw. w SIWZ i jej załącznikach Użytkownikiem).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 34521400-9
Dodatkowe kody CPV: 42123400-1, 38900000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Łódź płaskodenna z przyczepą z przeznaczeniem dla KM PSP Lublin |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawą unieważnienia postępowania w zakresie Części 1 jest przepis art. 93 ust. 1 pkt 4 w zw. z ust. 2 Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę ci ceny najkorzystniejszej oferty. Zgodnie natomiast z ust. 2 tego przepisu, jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 [art. 93] stosuje się odpowiednio. W postępowaniu w zakresie Części 1 ofertą najkorzystniejszą jest oferta nr 2/1 złożona przez Firmę Handlowo - Usługową "HERO" Tomasz Giza, ul. Grodzka 40A, 42 - 600 Tarnowskie Góry. Oferta ta uzyskała 92,27 pkt . Cena tej oferty przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia, tj. 100 000 zł w związku z czym stanowi to podstawę do unieważnienia tej części zamówienia w oparciu o powołane wyżej przepisy. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Łódź płaskodenna z przyczepą z przeznaczeniem dla KP PSP Biłgoraj |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
81300.81
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Roto-Tech Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
79900
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Sprężarka do napełniania butli powietrznych aparatów ochrony dróg oddechowych dla KP PSP Krasnystaw |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
67301.69
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AIR PRESS Elżbieta Wanik, Bogdan Wanik Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
76260
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Skomputeryzowane stanowisko do badania masek pełnotwarzowych, aparatów powietrznych, automatów oddechowych i ubrań gazoszczelnych dla KP PSP Krasnystaw |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawą unieważnienia postępowania w zakresie Części 4 zamówienia jest przepis art. 93 ust. 1 pkt 1 w zw. z ust. 2 Pzp. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, zaś zgodnie z ust. 2 tego przepisu, jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 [art. 93] stosuje się odpowiednio. W postępowaniu w zakresie Części 4 zamówienia do dnia upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna ofert, co z kolei rodzi po stronie Zamawiającego obowiązek unieważnienia postępowania na podstawie przytoczonych wyżej przepisów. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Ochrona wyposażenia i budynku SP 52 w Lublinie, terenu należącego do szkoły wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem przy ul. W. Jagiełły 11 w Lublinie.
- Dostarczenie i wdrożenie systemu antywirusowego
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Szpitala.
- Remont kotłowni Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- "Świadczenie usług żywieniowych dla uczniów ZSO nr 1 w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Zbigniewa Herberta w Lublinie w okresie od 02.09.2024 r do 27.06.2025 r "
- Wykonanie 51 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości gruntowych oraz opinii określającej rynkową stawkę czynszu netto za nieruchomość zabudowaną - III części
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.