To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-12
Ogłoszenie nr 500297392-N-2018 z dnia 12-12-2018 r.
Gmina Zagórz: "Budowa 20 miejsc postojowych dla samochodów osobowych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 634618-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500246989-N-2018, 500256024-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Zagórz, Krajowy numer identyfikacyjny 37044077800000,
ul. ul. 3 Maja
2,
38540
Zagórz, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
134 622 062, e-mail
zp@zagorz.pl, faks
134 622 062.
Adres strony internetowej (url): www.zagorz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Budowa 20 miejsc postojowych dla samochodów osobowych"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IKF.271.29.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie budowy 20 miejsc postojowych dla samochodów osobowych 2)Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem w szczególności: a)Usunięcie istniejącej nawierzchni asfaltowo-betonowej; b) Wykonanie nowej podbudowy oraz nawierzchni parkingu- z asfaltowej na kostkę betonową; c) Wykonanie krawężników, dojść do budynków oraz chodników; d)Wykończenie łączenia się parkingu i wjazdu przy zmianie nawierzchni z asfaltowej na kostkę betonową krawężnikiem leżącym ze spadkiem skierowanym w stronę drogi asfaltowej; e)Zagospodarowanie terenów zielonych; f) Dostawa i montaż ławek, donic, kul betonowych, koszy na śmieci, stojaków rowerowych, 4 lamp parkowych wraz z barierką; g) Odnowienie słupa ogłoszeniowego; h) Montaż tablicy SPOT; i) Odbudowę kręgów oraz pokryw istniejących studni; j) Budowę kanalizacji deszczowej; k) Opracowanie projektu organizacji ruchu oraz przekazanie do zaopiniowania przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich. Rzeźba o której mowa w pkt 3.5.7 arkusz 4 projekt wykonawczy (załącznik nr 1 - dokumentacja projektowa) nie wchodzi w zakres niniejszego zamówienia. Tablica SPOT o której mowa w pkt 3.5.5 arkusz 4 projekt wykonawczy (załącznik nr 1 - dokumentacja projektowa) nie wchodzi w zakres niniejszego zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany zamontować tablicę informacyjną dostarczony przez Zamawiającego w miejscu projektowanej tablicy. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty zastał w dokumentacji technicznej określonej jednolicie jako załącznik nr 1 do SIWZ, w skład której wchodzą: - dokumentacja projektowa; -STWiORB. Dołączone do SIWZ przedmiary robót mają charakter pomocniczy, nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia i podstawy wyceny ofert. Przedmiar robót nie determinuje zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcy w oszacowaniu kosztów inwestycji. 4) Zamawiający wymaga, aby w okresie realizacji zamówienia Wykonawca zapewnił przejezdność przebudowanego parkingu w zakresie dostępu klientów i dojazdu z zaopatrzeniem towarowym do poczty i sklepów w wyłączeniem okresów, które ze względów technologicznych wymagają okresowego wyłączenia części parkingu stanowiącej dojazdy do ww. obiektów. Z uwagi na lokalizację funkcjonujących lokali handlowych i poczty przy przebudowywanym parkingu, jego całkowite wyłączenie z ruchu, może nastąpić po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego. Wykonawca zobligowany jest przekazać pisemnie ww. informację Zamawiającemu na co najmniej 3 dni robocze przed przystąpieniem do wykonywania robót. 5) Rozwiązania równoważne. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w przypadku wskazania w dokumentacji projektowej lub STWiORB norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca analizując dokumentację techniczną powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp użytemu w przedmiotowej dokumentacji towarzyszy wyraz "lub równoważne". Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji technicznej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji (spełniających wymagania podane w projektach budowlanych, oraz STWiORB). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6) Gwarancja Długość okresu gwarancji jakości - stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Warunki gwarancji opisuje § 12 wzoru umowy. 7) Podwykonawcy Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: a) zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik Nr 2 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; b) w przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację zamówienia. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy Prawo zamówień publicznych; c) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy; d)s zczegółowe uregulowania związane z podwykonawcami zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym (Załącznik Nr 6 do SIWZ). 8) Dodatkowe obowiązki Wykonawcy. Zgodnie z art. 29 ust. 3a - ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby wszelkie czynności podejmowane przez Wykonawcę lub Podwykonawcę i związane z wykonywaniem prac fizycznych, wykonywane były przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy). Wykonywanie prac objętych w/w zakresem zamówienia dotyczy prac osób fizycznych, kierowców oraz operatorów sprzętu. Zamawiający jest uprawniony, w trakcie całego okresu realizacji inwestycji, do weryfikacji formy zatrudnienia pracowników wykonawcy przy jej wykonywaniu. Wykonawca przed podpisaniem umowy i w trakcie jej realizacji będzie przedstawiał informację zawierającą liczbę zatrudnionych przez Wykonawcę. Sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań są określone w istotnych postanowieniach umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45223300-9
Dodatkowe kody CPV: 45233200-1, 45111200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
219399.14
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SKRIJKA PIOTR PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
287708.91
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyklostrada Dolnośląska - odcinek na terenie Gminy Złotoryja
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- "Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1548 D Minkowice Oławskie - droga wojewódzka nr 396 - Bystrzyca
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg gminnych i powiatowych na obszarze Związku Powiatowo - Gminnego "Ziemia Lubaczowska"
- Tworzenie i doposażenie placów zabaw oraz miejsc rekreacji do prowadzenia zajęć sportowo-zabawowych dla dzieci i młodzieży
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.