To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-12
Ogłoszenie nr 500297348-N-2018 z dnia 12-12-2018 r.
Powiat Kartuski: Dostawa komputerów oraz sprzętu multimedialnego i ICT do Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Żukowie oraz Zespołu Szkół Technicznych w Kartuzach, w ramach projektu "Dostosowanie oferty kształcenia do potrzeb branż kluczowych gospodarki poprzez modernizację i wyposażenie infrastruktury szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Kartuskiego" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Dostosowanie oferty kształcenia do potrzeb branż kluczowych gospodarki poprzez modernizację i wyposażenie infrastruktury szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Kartuskiego" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 644769-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500275746-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Kartuski, Krajowy numer identyfikacyjny 191674865,
ul. Dworcowa
1,
83-300
Kartuzy, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 380 21 76, e-mail
przetargi@kartuskipowiat.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): http://spow.kartuzy.ibip.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa komputerów oraz sprzętu multimedialnego i ICT do Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Żukowie oraz Zespołu Szkół Technicznych w Kartuzach, w ramach projektu "Dostosowanie oferty kształcenia do potrzeb branż kluczowych gospodarki poprzez modernizację i wyposażenie infrastruktury szkół ponadgimnazjalnych Powiatu Kartuskiego" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 - 2020, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.272.2.16.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów oraz sprzętu multimedialnego i ICT do dwóch szkół tj. Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Żukowie przy ul. Gdyńskiej 5 oraz Zespołu Szkół Technicznych w Kartuzach ul. Mściwoja II 24 z przeznaczeniem do celów edukacyjnych. W ramach zamówienia nastąpi wniesienie, montaż, umieszczenie we wskazanym pomieszczeniu, konfiguracja a także posprzątanie pomieszczeń, usunięcie i zutylizowanie opakowań i elementów zabezpieczających sprzęt podczas transportu. 2. W skład zamówienia, o którym mowa w ust. 1, wchodzą laptopy z oprogramowaniem, komputery stacjonarne z oprogramowaniem (zestaw: stacja, monitor, klawiatura, mysz), komputery typu "All In One" z oprogramowaniem, urządzenia wielofunkcyjne drukujące, drukarki z dupleksem, projektory multimedialne, ekrany do projekcji, tablica interaktywna, drukarka oraz skaner 3D, monitory projekcyjne, oprogramowanie tj. system operacyjny oraz pakiet biurowy. Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2018, posiadać muszą niezbędne certyfikaty oraz pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta w Polsce. Sprzęty i urządzenia będą gotowe do natychmiastowego użytkowania tj. oprogramowanie (system operacyjny, pakiet biurowy) będzie zainstalowane w odpowiednich urządzeniach, urządzenia zostaną podłączone, uruchomione oraz wykonane zostaną testowe połączenia sieciowe (identyfikacja urządzenia w sieci). W przypadku urządzeń drukujących wykonana zostanie konfiguracja sprzętu oraz połączenie sieciowe zgodnie z wskazówkami Zamawiającego. W ramach zamówienia Wykonawca zapewni okablowanie odpowiedniej długości umożliwiające połączenia sieciowe (od sprzętu do gniazda sieciowego), audio/video (od sprzętu do gniazda audio/video), a także kable zasilające odpowiedniej długości umożliwiające podłączenia do gniazd 220V. 3. Wykonawca udzieli 36-cio miesięcznej gwarancji producenta sprzętu na laptopy z oprogramowaniem, komputery stacjonarne z oprogramowaniem (zestaw: stacja, monitor, klawiatura, mysz), komputery typu "All In One" z oprogramowaniem, urządzenia wielofunkcyjne drukujące, drukarki z dupleksem, projektory multimedialne, tablicę interaktywną, drukarkę oraz skaner 3D, monitor projekcyjny, oraz 24 miesięcznej gwarancji na pozostały sprzęt tj. ekrany projekcyjne, okablowanie. 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu stałej licencji / subskrypcji producenta na oprogramowanie dostarczone w ramach zamówienia, bez konieczności płatnego odnawiania przez Zamawiającego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ, który stanowi opis przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 22471000-2, 30213000-5, 30213100-6, 30213300-8, 30237000-9, 45314320-0, 48000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
367689.33
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IMAGE RECORDING SOLUTIONS POMORZE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
432440.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta Kartuzy w 2026 roku.
- ŚWIADCZENIE SCHRONIENIA I WYŻYWIENIA OSOBOM BEZDOMNYM - KOBIETOM ORAZ KOBIETOM WYMAGAJĄCYM USŁUG OPIEKUŃCZYCH - W OKRESIE OD 01 STYCZNIA 2026 ROKU DO 31 GRUDNIA 2028 ROKU
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2026.
- Catering w okresie od 1 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2026 roku - tryb podstawowy
- Transport w okresie od 1 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2026 roku
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego lub Zespołów Ratownictwa Medycznego Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia do Szkoły w Strzeszkowicach Dużych
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Wyposażenie budynku użyteczności publicznej na potrzeby zapewnienia uczestnikom, w szczególności z autyzmem oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi całodobowego pobytu wraz z rehabilitacją ...
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- "Zakup wyposażenia dla placówki Klub Senior + w Bliznem w ramach Programu Wieloletniego "SENIOR+" na lata 2021-2025"
- "Zakup notebooków z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
więcej: Instrukcje komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





