eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BłonieZakup dostawa nawozów mineralnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-11

Ogłoszenie nr 500296550-N-2018 z dnia 11-12-2018 r.

Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Radzików: Zakup dostawa nawozów mineralnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 644962-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Radzików, Krajowy numer identyfikacyjny 7948000040, ul. Radzików , 05870 Błonie, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 253 715, e-mail m.kozlowski@zdhar.pl, faks 227 253 715.
Adres strony internetowej (url): www.zdhar.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowy Instytut Badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup dostawa nawozów mineralnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/IHAR-PIBZD.PN.D 10/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Kod CPV: 24 41 00 00-1,24 44 00 00-0 3.1 Ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z podziałem określonym w pkt.3.2, każdy nawóz stanowi jedną część. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość składania przez wykonawców ofert obejmujących więcej niż jedną część zamówienia. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w formie pisemnej pod rygorem nieważności w języku polskim na realizację jednej, dwóch lub więcej części. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie jednego zadania. Przedstawienie oferty nie obejmującej całego asortymentu znajdującego się w zadaniu spowoduje jej odrzucenie. 3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, 4) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, 5) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej; 3.2 Podział nawozów na ilości oraz miejsce dostawy podano w poniższej tabeli: Nr. zadania Nazwa - nawóz mineralny Wielkość opakowania jedn. Miary (kg.) Zapotrzebowanie dla IHAR-PIB ZD w Radzikowie Zapotrzebowanie dla IHAR-PIB ZD o/ Młochów Łączne zapotrzebowanie dla IHAR-PIB ZD w Radzikowie oraz w o/Młochów Termin dostawy 1 2 3 4 5 6 7 I.Nawóz mineralny Zadanie 1 Saletra amonowa 34% N 500-600 72 tony 72 tony 144 do 15.XII.218r. II.Nawóz mineralny Zadanie 2 Mocznik 46% N 500-600 48 ton 48 ton 96 do 15.XII.218r. III.Nawóz mineralny Zadanie 3 Saletrzak 27% N 500-600 24 tony 0 24 do 15.XII.218r. 3.3 Nazwy własne podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia są nazwami przykładowymi i winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań do zastosowania. Zamawiający dopuszcza stosowania zamienników w postaci nawozów równoważnych. 3.4 Zamawiający informuje, że dopuszcza oferowanie artykułów równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one uzyskanie warunków eksploatacyjnych nie gorszych od założonych przez Zamawiającego. 3.5 Przez produkt równoważny zamawiający rozumie towar o takim samym składzie, sposobie działania oraz zastosowaniu co produkt określony przez zamawiającego oraz o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych w stosunku do produktu wymaganego przez zamawiającego. 3.6 Ciężar udowodnienia równoważności produktu spoczywa na wykonawcy. Wykonawca w formularzu ofertowym musi podać nazwę produktu równoważnego i dołączyć do niego dokumenty potwierdzające te równoważność. We wskazanych dokumentach wykonawca dokona porównania produktów równoważnego i zamiennego z uwzględnieniem wskazań określonych w pkt.3.5. 3.7 Kupujący zastrzega sobie prawo zmiany przedmiotu zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, w okresie obowiązywania umowy, nie więcej niż o +/- 15% wartości zamówienia. 3.8 Zamawiający zapłaci cenę sprzedaży przelewem na konto wskazane przez Wykonawcę, w ciągu 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 3.9 Termin dostawy musi być uzgodniony z przedstawicielem Zamawiającego. Bezpośrednio przed każdą dostawą, przedstawiciel Zamawiającego określi drogą telefoniczną rodzaj i ilość zamawianych produktów. 3.10 Inne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone przez Zamawiającego: 1) Termin przydatności do stosowania - min.12 miesięcy max.18 miesięcy od dnia dostawy do Zamawiającego. 2) Wykonawca udzieli zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancję wynoszącą identyczny okres miesięcy co termin przydatności od daty ich dostarczenia. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do odbioru rzeczy wadliwej i dostarczenia rzeczy wolnej od wad. O wszelkich uwagach co do jakości przedmiotu umowy Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemni, e-mailem po czym Wykonawca winien ustosunkować się do zgłoszonych uwag w terminie 7 dni od otrzymania informacji od Zamawiającego. 3) Nawozy (opakowania) muszą być oryginalnie zamknięte i oznakowane właściwymi etykietami z podaniem niezbędnych danych zgodnych z obowiązującymi normami i obowiązującymi przepisami. 4) Nawozy mineralne muszą być dostarczone transportem umożliwiającym mechaniczny rozładunek w magazynach ZD. 5) Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia w opakowaniach typu big-bag legalizowanych i plombowanych o wadze 500-600kg. 6) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność rodzajową i ilościową. 7) Wykonawca zapewnia dostawy nawozów dopuszczonych do stosowania i obrotu handlowego na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz normami. 8) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt realizacji zamówienia, w tym: za przebieg i terminową dostawę, za szkody wyrządzone w przypadku dostarczenia nieodpowiedniego nawozu, za straty powstałe z winy Wykonawcy - do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 3.11 Dokumenty dostawy muszą zawierać: wykaz towaru, numer rejestracyjny pojazdu oraz miejsce rozładunku. 3.12 Szczegółowe informacje dotyczące wykonania zamówienia zawierają ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY, stanowiące Załącznik nr 5 do SIWZ. 3.13 Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 24.41.00.00 - Nawozy azotowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Saletra amonowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 157968.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Ampol Merol
Email wykonawcy: info@ampol-merol.pl
Adres pocztowy: Mikołaja z Ryńska
Kod pocztowy: 87-200
Miejscowość: Wąbrzeźno
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 157968.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 157968.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 170640.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Mocznik46%

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 134304.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Przemysłowa 3
Kod pocztowy: 88-300
Miejscowość: Mogilno
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 134304.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 134304.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 134976.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Saletrzak 27%N

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 23040.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Agrii Polska
Email wykonawcy: michal.masionek@agrii.pl
Adres pocztowy: Obornicka 233
Kod pocztowy: 60-650
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23040.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23040.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26376.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie 39 na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Ww. oferty spełniają wszystkie wymagania i warunki stawiane przez Zamawiającego w SIWZ. Oferty są zgodne ze SIWZ oraz ustawą PZP. Ceny wybranych ofert mieszczą się w kwocie, jaką Zamawiający przeznaczył na realizacje zamówienia. Oferty zostały wybrane na podstawie zdobytych punktów wg. przyjętych kryteriów i ich zsumowaniu.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.