eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzegowoDOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA OBIEKTÓW URZĘDU GMINY W STRZEGOWIE I ZAKŁADU KOMUNALNEGO W STRZEGOWIE.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-10

Ogłoszenie nr 500295376-N-2018 z dnia 10-12-2018 r.

Gmina Strzegowo: DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA OBIEKTÓW URZĘDU GMINY W STRZEGOWIE I ZAKŁADU KOMUNALNEGO W STRZEGOWIE.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 646797-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Strzegowo; Plac Wolności 32; 06-445 Strzegowo; REGON: 13037844000000; osoba do kontaktów: Katarzyna Krajewska tel 23 6794004 wew. 20
Zakład Komunalny w Strzegowie; Plac Wolności 32; 06-445 Strzegowo REGON 13095457500000; osoba do kontaktów: Jerzy Brzeziński tel. 23 6794004 wew. 19


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Strzegowo, Krajowy numer identyfikacyjny 13037844000000, ul. Plac Wolności 32, 06-445 Strzegowo, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 23 6794004, e-mail ug@strzegowo.pl, faks 23 6704085.
Adres strony internetowej (url): www.bip.strzegowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie przetargowe w ramach wspólnego zamówienia przeprowadzonego w trybie art. 16 ust. 4 Prawo zamówień publicznych. Gmina Strzegowo jest uprawniona do przeprowadzenia postępowania przetargowego oraz udzielenia zamówienia w imieniu własnym oraz w imieniu Zakładu Komunalnego w Strzegowie będącego jednostką organizacyjną Gminy. Gmina Strzegowo zawarła umowę w imieniu własnym oraz Zakładu Komunalnego w Strzegowie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA OBIEKTÓW URZĘDU GMINY W STRZEGOWIE I ZAKŁADU KOMUNALNEGO W STRZEGOWIE.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

271.19.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do punktów poboru energii elektrycznej wymienionych w załączniku nr 1a i 1b SIWZ w łącznej ilości szacunkowej: 1 181 403 kWh, z czego: Część 1 - Dostawa energii elektrycznej dla obiektów Urzędu Gminy w Strzegowie (szacunkowa ilość energii elektrycznej 611 034 kWh), Część 2 - Dostawa energii elektrycznej dla obiektów Zakładu Komunalnego w Strzegowie (szacunkowa ilość energii elektrycznej 570 369 kWh). Przedmiot zamówienia dla części 1 i części 2 nie obejmuje świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Sieci Dystrybucyjnej. Sprzedaż energii elektrycznej odbywa się za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Energa Operator S.A., ul. Marynarki Polskiej 130, 80-557 Gdańsk). Warunki świadczenia usług dystrybucji określa odrębna umowa dystrybucyjna zawarta z OSD przez Zamawiającego. Dla wszystkich PPE objętych postępowaniem przetargowym będzie to kolejna zmiana Sprzedawcy. Ilość energii w podziale na określone punkty poboru energii wskazano w załączniku nr 1a i 1b do Umowy. Wykaz punktów poboru energii ma jedynie charakter orientacyjny. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości punktów poboru energii w zakresie +/- 20%. Zamawiający ma prawo, w okresie obowiązywania Umowy do zmiany grup taryfowych dla poszczególnych punktów poboru energii określonych w załączniku nr 1a i 1b do SIWZ po uprzednim uzgodnieniu warunków technicznych dokonania tych zmian z OSD. Zmiany następować będą na pisemne zgłoszenie Wykonawcy przez Zamawiającego począwszy od dnia dokonania tych zmian. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia łącznej ilości zakupionej energii. Ewentualne zmniejszenie szacowanego zużycia nie będzie skutkowało dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego. Zmniejszenia łącznej ilości zakupionej energii, spowoduje odpowiednie zmniejszenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia ponoszone w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia. Obejmuje również koszty i obowiązki związane z bilansowaniem handlowym oraz przygotowywaniem i zgłaszaniem grafików zapotrzebowania na energię elektryczną do Operatora Systemu Dystrybucyjnego oraz Operatora Systemu Przesyłowego. Zamawiający przekaże wybranemu w drodze postępowania przetargowego Wykonawcy dane potrzebne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w pliku excel ( załącznik nr 1a i 1b do projektu umowy) jeżeli Wykonawca wystąpi o przesłanie tych danych. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09310000-5


Dodatkowe kody CPV: 09000000-3, 09300000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa energii elektrycznej dla obiektów Urzędu Gminy w Strzegowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 226082.58
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INNOGY Polska S.A.
Email wykonawcy: mikolaj.kwiecien@innogy.com
Adres pocztowy: Wybrzeże Kościuszkowskie 41
Kod pocztowy: 00-347
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 290332.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 290332.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 300628.73
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Komunalnego w Strzegowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 211036.53
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRMEW Obrót Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@trmewobrot.pl
Adres pocztowy: Al. Królowej Jadwigi 1
Kod pocztowy: 86-300
Miejscowość: Grudziądz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 266590.47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 266590.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 294652.63
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.