Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2018-12-10
Ogłoszenie nr 500294848-N-2018 z dnia 10-12-2018 r.
Wrocław: Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego obiektu ekspozycyjno - hodowlanego dla goryli i innych zwierząt Afryki Równikowej we wrocławskim zoo OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
ZOO Wrocław Sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 2112521900000,
ul. ul. Wróblewskiego
42374,
51618
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 483 024, e-mail
zamowienia@zoo.wroc.pl, faks
713 483 768.
Adres strony internetowej (url): www.zoo.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego obiektu ekspozycyjno - hodowlanego dla goryli i innych zwierząt Afryki Równikowej we wrocławskim zoo
Numer referencyjny
17/NBO/U/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie programu funkcjonalno - użytkowego dla inwestycji (dalej Inwestycja) pod nazwą: "Obiekt ekspozycyjno-hodowlany dla goryli i innych zwierząt lasów deszczowych Afryki Równikowej we Wrocławskim ZOO" (dalej PFU) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U. z 2013 r., poz. 1129 z późn. zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej.
2) Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
a) opracowania PFU zgodnie z obowiązującymi przepisami, mającymi zastosowanie do przedmiotu zamówienia, których konieczność zastosowania wynika m.in. ze specyfiki inwestycji, o której mowa w ust. 1, przy zastosowaniu najkorzystniejszych rozwiązań technicznych i ekonomicznych oraz w oparciu o koncepcję architektoniczną, uwzględniając uwagi Sądu Konkursowego i Zamawiającego
b) uzyskania od właściwych instytucji technicznych warunków i uzgodnień w zakresie niezbędnym do opracowania PFU;
c) ponoszenia wszelkich kosztów związanych z opracowaniem PFU, w tym kosztu zakupu map do celów projektowych, wypisów i wyrysów z ewidencji gruntu, kosztów uzyskania uzgodnień, opinii, decyzji, kosztów związanych z przeprowadzeniem prac geologicznych itp.;
d) uzyskania wszelkich wymaganych prac, uzgodnień branżowych, dokumentów oraz wykonanie niezbędnych opracowań związanych z wykonaniem PFU.
3) PFU, z uwagi na jego późniejsze wykorzystanie przez Zamawiającego przy opracowywaniu przedmiotu zamówienia w formie "zaprojektuj i wybuduj", które podlegać będzie rygorom ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1986) nie może zawierać rozwiązań, które mogą w jakikolwiek sposób powodować naruszenie przez Zamawiającego przepisów powyżej wskazanej ustawy, a w szczególności nie mogą utrudniać uczciwej konkurencji, jak również nie mogą zawierać wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny" (art. 29 ust. 2 i 3 Pzp), ", wskazując jednocześnie na minimalne wymagania techniczne materiałów lub technologii równoważnych. W przypadku użycia nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia oraz sformułowań, które mogłyby utrudnić uczciwą konkurencję Wykonawca powinien przedłożyć pisemne uzasadnienie ich użycia.
W PFU należy opisać rozwiązania technologiczne i zastosowane materiały w sposób jednoznaczny i wyczerpujący za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń
4) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu PFU w 4 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w 2 egzemplarzach w wersji elektronicznej (1 egzemplarz w wersji nieedytowalnej - w formacie pdf na płycie CD i 1 egzemplarz w wersji edytowalnej w formacie DOC i DWG lub kompatybilnym na płycie CD) oraz wszystkie niezbędne uzgodnienia i decyzje w wersji papierowej.
5) Wykonawca oświadcza, iż posiada niezbędne uprawnienia, umiejętności, wiedzę, personel, środki i materiały oraz doświadczenie do wykonania umowy i zobowiązuje się wykonać umowę z należytą starannością z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru i najwyższych standardów zawodowych i aktualnym poziomem wiedzy i techniki.
6) Wykonawca oświadcza, iż dokumentacja przekazana Zamawiającemu będzie kompletna, wyczerpująca i odpowiadająca celom Zamawiającego oraz zgodna z wymogami prawa.
7) Wykonawca zobowiązany jest na bieżąco informować Zamawiającego o stanie realizacji Umowy. Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego konsultowania rozwiązań dotyczących Inwestycji na etapie tworzenia PFU.
II.5) Główny Kod CPV:
71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Negocjacje bez ogłoszenia
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 62 ust 1 pkt 2) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający przeprowadził konkurs, o którym mowa w art. 110 ustawy Prawo zamówień publicznych, w którym nagrodą było zaproszenie do negocjacji bez ogłoszenia. Do negocjacji zaproszono trzech autorów nagrodzonych prac konkursowych. Podstawę postępowania stanowi art 62 ust. 1 pkt 2) uPzp
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/243-283/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci i młodzieży uczęszczających do Zespołu Szkół nr 21 we Wrocławiu. CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla rozdziału kanalizacji ogólnospławnej z terenu Centrum Handlowego Magnolia we Wrocławiu - II postępowanie
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Awaryjna naprawa drogi leśnej w leśnictwie Bartkówka
- USŁUGA WYKONANIA DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ NA REMONT BUDYNKÓW NR 15 I 19 W MIEJSCOWOŚCI WARSZAWA WESOŁA ZNAJDUJĄCEGO SIĘ NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO Z PODZIAŁEM NA 2 ZADANIA
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Spadochroniarzy i ul. Szybowcowej w Gliwicach oraz wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Kolejarzy w Gliwicach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa dla modernizacji systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Wały gen. Sikorskiego 27-29, Wschodniej 32 + of., Wiązowej 17 + of. oraz Małe Garbary 25 w Toruniu
- Dokumentacja projektowo - kosztorysowa dla modernizacji systemów ogrzewania w budynkach przy ul. Sowińskiego 1A, Staszica 6, Św. Mikołaja 5 oraz Grudziądzkiej 64-66 w Toruniu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





