To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-10
Ogłoszenie nr 500294586-N-2018 z dnia 10-12-2018 r.
Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu: Kompleksowa usługa oświetlenia drogowego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500281061-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu, Krajowy numer identyfikacyjny 87172575700000,
ul. ul. Toruńska
,
87162
Lubicz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
566 782 709, e-mail
drogi@lubicz.pl, faks
566 782 709.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa usługa oświetlenia drogowego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZGK.271.412.30.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kompleksowa usługa oświetleniowa polegająca na zakupie energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego lamp stanowiących własność Energa Oświetlenie oraz lamp stanowiących własność Gminy Lubicz powiązanych tym samym układem pomiarowym z lampami Energa Oświetlenie oraz konserwacji w/w latarni.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09300000-2
Dodatkowe kody CPV: 34928530-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Gmina ma obowiązek finansowania oświetlenia wynikający z art. 18 ust. 1, pkt. 3 Prawa energetycznego. Energa-Oświetlenie Sp. z o.o. wykorzystując uprawnienie wynikające z tego przepisu oraz prawa własności, o którym mowa w art. 140 KC nie wyraziła zgody na zakup przez Gminę energii elektrycznej od 2012 r. w trybie przetargowym dla swoich lamp (pismo Nr EO/T/5/2011 z dnia 14.11.2011 r.). W związku z tym należało zastosować tryb udzielenia zamówienia z wolnej ręki. Powyższe również odnosi się do wyszczególnionych w załączniku do umowy punktów świetlnych stanowiących własność Gminy, lecz powiązanych z instalacjami Operatora tym samym układem opomiarowania. Wynika to z faktu, że budowa nowych punktów świetlnych odbywała się na zasadzie rozbudowy istniejącego oświetlenia (majątek EO). W takich przypadkach rozbudowywane oświetlenia są ściśle połączone poprzez wspólne urządzenia pomiarowe, oraz szafki oświetleniowe (sterujące tym oświetleniem). Te względy techniczne nie dają możliwości w obecnym układzie, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, rozdzielenia instalacji stanowiących własność Energa Oświetlenie Sp. z o.o. i Gminy Lubicz. Powyższe przyczyny odnoszą się zarówno do dostaw energii elektrycznej jak i konserwacji punktów oświetleniowych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
835496.10
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Energa Oświetlenie Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1053524.97
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1, pkt. 1 a ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Gmina ma obowiązek finansowania oświetlenia wynikający z art. 18 ust. 1, pkt. 3 Prawa energetycznego. Energa-Oświetlenie Sp. z o.o. wykorzystując uprawnienie wynikające z tego przepisu oraz prawa własności, o którym mowa w art. 140 KC nie wyraziła zgody na zakup przez Gminę energii elektrycznej od 2012 r.
w trybie przetargowym dla swoich lamp (pismo Nr EO/T/5/2011 z dnia 14.11.2011 r.). W związku z tym należało zastosować tryb udzielenia zamówienia z wolnej ręki. Powyższe również odnosi się do wyszczególnionych w załączniku do umowy punktów świetlnych stanowiących własność Gminy, lecz powiązanych z instalacjami Operatora tym samym układem opomiarowania. Wynika to z faktu, że budowa nowych punktów świetlnych odbywała się na zasadzie rozbudowy istniejącego oświetlenia (majątek EO).
W takich przypadkach rozbudowywane oświetlenia są ściśle połączone poprzez wspólne urządzenia pomiarowe, oraz szafki oświetleniowe (sterujące tym oświetleniem). Te względy techniczne nie dają możliwości w obecnym układzie, bez ponoszenia dodatkowych kosztów, rozdzielenia instalacji stanowiących własność Energa Oświetlenie Sp. z o.o. i Gminy Lubicz.
Powyższe przyczyny odnoszą się zarówno do dostaw energii elektrycznej jak i konserwacji punktów oświetleniowych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej czynnej do obiektów Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Dostawa oraz przesył energii elektrycznej dla 8 Biur Powiatowych ARiMR
- KPN/9/2025 Dostawa energii elektrycznej do obiektów Karkonoskiego Parku Narodowego oraz odkup energii elektrycznej wytworzonej w instalacji OZE wraz z usługą bilansowania handlowego w 2026r.
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Dolsk, jej jednostek organ. i zakł. budż."
- Dostawa energii elektrycznej przez okres 12 m-cy od 01.09.2025r. do 31.08.2026r.
- Dostawa energii elektrycznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.