To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-07
Ogłoszenie nr 500294242-N-2018 z dnia 07-12-2018 r.
Gdańskie Centrum Informatyczne: Dostawa komputerów stacjonarnych i komputerów przenośnych na potrzeby zadań
realizowanych przez Gdańskie Centrum Informatyczne.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 639933-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500261238-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gdańskie Centrum Informatyczne, Krajowy numer identyfikacyjny 367708720,
ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza
5,
80-601
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
58 3236415, e-mail
zp@gdansk.gda.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.gci.gdansk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa komputerów stacjonarnych i komputerów przenośnych na potrzeby zadań realizowanych przez Gdańskie Centrum Informatyczne.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/18/D/2018/K
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych oraz komputerów przenośnych wraz z niezbędnymi akcesoriami (określonych w treści opisu przedmiotu zamówienia), zgodnie z warunkami i wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ. Postępowanie składa się z dwóch części, na które Wykonawca może złożyć ofertę w stosunku do każdej części: 1) Dostawa komputerów stacjonarnych (zestawów). 2) Dostawa komputerów przenośnych (zestawów). 2. Przedmiot zamówienia będzie użytkowany przez Zamawiającego, Urząd Miejski w Gdańsku oraz jednostki Gminy Miasta Gdańsk obsługiwane przez Zamawiającego. 3. Zamawiający w przypadku części pierwszej przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w terminie 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Szczegółowe informacje dotyczące wielkości zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). Zamawiający będzie udzielać zamówień w ramach prawa opcji w przypadku pojawienia się zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zamówienia tylko w zakresie zamówienia podstawowego i Wykonawca nie będzie wysuwał w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z tego tytułu. Wszelkie rozliczenia w związku z realizacją zamówienia objętego prawem opcji (o ile Zamawiający skorzysta z tej możliwości będą odbywały się według cen jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy. Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia objętego prawem opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV: 30213300-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa komputerów stacjonarnych. |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
552500
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "PIOMAR" Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
512811.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa komputerów przenośnych. |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych dokonuje unieważnienia postępowania w ramach części drugiej. W niniejszej części postępowania nie wpłynęła żadna oferta. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Doświetlenie przejścia dla pieszych przez skrzyżowanie ul. Łódzkiej przy ul. Płockiej" - realizacja zadania w trybie zaprojektuj i wybuduj.
- "Dostawa narzędzi medycznych i chirurgicznych dla Copernicus PL Sp. z o.o."
- Opracowanie inwentaryzacji, ekspertyzy stanu technicznego i programu prac konserwatorskich i restauratorskich, przeprowadzenie badań architektonicznych dla budynku przy ul. Pod Zrębem 9.
- Sukcesywne świadczenie usług hotelowych dla Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- świadczenie usług w zakresie sprzedaży biletów elektronicznych komunikacji miejskiej dystrybuowanych przez ZTM w Gdańsku na obszarze jego działania za pośrednictwem Systemu FALA
- "Kompleksowa obsługa techniczna wydarzeń kulturalnych w 2026 roku"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawy sprzętu komputerowego oraz drobnych urządzeń i akcesoriów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- Dostawa komputerów w podziale na 3 części
- Dostawa zestawów komputerowych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Dostawa sprzętu do nagrywania pokazów filmowych wraz z akcesoriami
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa oprogramowania systemowego - w tym oprogramowania do realizacji opieki koordynowanej oraz zestawów komputerowych.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





