eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa komputerów stacjonarnych i komputerów przenośnych na potrzeby zadań realizowanych przez Gdańskie Centrum Informatyczne.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-07

Ogłoszenie nr 500294242-N-2018 z dnia 07-12-2018 r.

Gdańskie Centrum Informatyczne: Dostawa komputerów stacjonarnych i komputerów przenośnych na potrzeby zadań realizowanych przez Gdańskie Centrum Informatyczne.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 639933-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500261238-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gdańskie Centrum Informatyczne, Krajowy numer identyfikacyjny 367708720, ul. Prof. Witolda Andruszkiewicza 5, 80-601 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 3236415, e-mail zp@gdansk.gda.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.gci.gdansk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa komputerów stacjonarnych i komputerów przenośnych na potrzeby zadań realizowanych przez Gdańskie Centrum Informatyczne.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/18/D/2018/K

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych oraz komputerów przenośnych wraz z niezbędnymi akcesoriami (określonych w treści opisu przedmiotu zamówienia), zgodnie z warunkami i wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ. Postępowanie składa się z dwóch części, na które Wykonawca może złożyć ofertę w stosunku do każdej części: 1) Dostawa komputerów stacjonarnych (zestawów). 2) Dostawa komputerów przenośnych (zestawów). 2. Przedmiot zamówienia będzie użytkowany przez Zamawiającego, Urząd Miejski w Gdańsku oraz jednostki Gminy Miasta Gdańsk obsługiwane przez Zamawiającego. 3. Zamawiający w przypadku części pierwszej przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji w terminie 3 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Szczegółowe informacje dotyczące wielkości zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). Zamawiający będzie udzielać zamówień w ramach prawa opcji w przypadku pojawienia się zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania zamówienia tylko w zakresie zamówienia podstawowego i Wykonawca nie będzie wysuwał w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z tego tytułu. Wszelkie rozliczenia w związku z realizacją zamówienia objętego prawem opcji (o ile Zamawiający skorzysta z tej możliwości będą odbywały się według cen jednostkowych wskazanych w ofercie Wykonawcy. Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia objętego prawem opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6


Dodatkowe kody CPV: 30213300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawa komputerów stacjonarnych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 552500
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "PIOMAR" Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Michałowice 169
Kod pocztowy: 49-314
Miejscowość: Pisarzowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 512811.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 512811.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 579108.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawa komputerów przenośnych.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych dokonuje unieważnienia postępowania w ramach części drugiej. W niniejszej części postępowania nie wpłynęła żadna oferta.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.