eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawy sprzętu i aparatury medycznej w ramach Projektu " Zwiększona dostępność usług zdrowotnych poprzez wsparcie infrastruktury ochrony zdrowia w WOMP CP-L w Lublinie RPLU.13.01.00-06-0053/17-00- pakiet I,II,III

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-07

Ogłoszenie nr 500293943-N-2018 z dnia 07-12-2018 r.

Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Lublinie: Dostawy sprzętu i aparatury medycznej w ramach Projektu " Zwiększona dostępność usług zdrowotnych poprzez wsparcie infrastruktury ochrony zdrowia w WOMP CP-L w Lublinie RPLU.13.01.00-06-0053/17-00- pakiet I,II,III

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Dostawy sprzętu i aparatury medycznej w ramach Projektu " Zwiększona dostępność usług zdrowotnych poprzez wsparcie infrastruktury ochrony zdrowia wWOMPCPLw Lublinie RPLU 13.01.00-06-0053/17-00

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 642546-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500260717-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 43119012000000, ul. Nałęczowska 27, 20-701 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 5330034 w. 150, e-mail techniczny@womp.lublin.pl, faks 815 258 762.
Adres strony internetowej (url): bip.womp.lublin.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
bip.womp.lublin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: podmiot leczniczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy sprzętu i aparatury medycznej w ramach Projektu " Zwiększona dostępność usług zdrowotnych poprzez wsparcie infrastruktury ochrony zdrowia w WOMP CP-L w Lublinie RPLU.13.01.00-06-0053/17-00- pakiet I,II,III

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WOMPCPL Dz.E 26/7/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostawa urządzeń medycznych wg podzielonych pakietów , kod CPV 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Opis przedmiot zamówienia : Pakiet pierwszy Dostawa urządzeń medycznych , gwarancja 24 miesiące ( Załącznik nr 1 -formularz asortymentowo - cenowy ) 1.Aparat EKG 12 kanałowy przenośny - 3 sztuki 2.Aparat EKG 12 kanałowy z pełnym oprzyrządowaniem - 2 sztuki 3.Defibrylator pierwszej pomocy -2 sztuki 4.Spirometr przenośny - 2 sztuki Pakiet drugi Dostawa urządzeni medycznych , gwarancja 24 miesiące (Załącznik nr 2 -formularz asortymentowo- cenowy ) 1.Holter ciśnieniowy - 2 sztuki Pakiet trzeci Dostawa urządzenia medycznego , gwarancja 60 miesięcy ( Załącznik nr 6 -formularz asortymentowo - cenowy ) 1.Segmentowy analizator składu ciała - 1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych pakietów zawierają Załączniki nr 1, 2 , 6 Dostawy - WOMPCPL w Lublinie , 20-701 Lublin ul. Nałęczowska 27 i Filia 2 - 20-418 Lublin ul. Nowy Świat 38 Dostawa do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz montaż ,szkolenie użytkownika w zakresie obsługi (w miejscu dostawy ) - WOMPCPL w Lublinie ul. Nałęczowska 27, Filia Nr 2 w Lublinie ul. Nowy Świat 38 Zamawiający dopuszcza dzielenia zamówienia wg podzielonych pakietów .

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dostawy sprzętu i aparatury medycznej w ramach Projektu " Zwiększona dostępność usług zdrowotnych poprzez wsparcie infrastruktury ochrony zdrowia

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione nie wpłynęła żadna oferta

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dostawy sprzętu i aparatury medycznej w ramach Projektu " Zwiększona dostępność usług zdrowotnych poprzez wsparcie infrastruktury ochrony zdrowia Pakiet II

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione nie wpłynęła żadna oferta

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dostawy sprzętu i aparatury medycznej w ramach Projektu " Zwiększona dostępność usług zdrowotnych poprzez wsparcie infrastruktury ochrony zdrowia pakiet III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 29629.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MEDKONSULTING Tanita Polska Sp.z o.o.
Email wykonawcy: biuro@medekonsulting.pl
Adres pocztowy: 61-407 Poznań ul. Jana Ludygi-Laskowskiego21
Kod pocztowy: 61-407
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21816.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21816.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21816.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.