eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Wykonanie robót budowlanych polegających na remontach bieżących w budynkach Biur Powiatowych ARiMR w Siemiatyczach i Suwałkach

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-07

Ogłoszenie nr 500293661-N-2018 z dnia 07-12-2018 r.

Podlaski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa: Wykonanie robót budowlanych polegających na remontach bieżących w budynkach Biur Powiatowych ARiMR w Siemiatyczach i Suwałkach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 640847-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Podlaski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Krajowy numer identyfikacyjny 1061308300043, ul. ul. Nowa 2, 18400 Łomża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 862 156 314, e-mail podlaski@arimr.gov.pl, faks 862 164 513.
Adres strony internetowej (url): www.arimr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych polegających na remontach bieżących w budynkach Biur Powiatowych ARiMR w Siemiatyczach i Suwałkach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BOR10.2610.3.2018.BS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remontach bieżących w budynkach Biur Powiatowych ARiMR w Siemiatyczach i Suwałkach, zgodnie z przepisami prawa, w tym Prawa Budowlanego, Polskimi Normami oraz sztuką budowlaną. 2. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 1) Główny przedmiot: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 2) Dodatkowe przedmioty: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie robót budowlanych, 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian, 45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących, 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne, 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45410000-4 - Tynkowanie 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w podziale na zadania) jest zamieszczony w rozdziale III Specyfikacji "Opis części zamówienia", a dodatkowo wynika z poniższych dokumentów: 1) przedmiarów robót stanowiących: a) Załącznik nr 1.1 do Specyfikacji - dotyczący I części zamówienia, b) Załączniki nr 1.2 do Specyfikacji - dotyczące II części zamówienia, 2) rysunków stanowiących: a) Załącznik nr 2.1a, 2.1b do Specyfikacji - dotyczący I części zamówienia, b) Załączniki nr 2.2 do Specyfikacji - dotyczące II części zamówienia, 3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zwaną dalej "STWiORB") - stanowiącej Załącznik nr 3 do Specyfikacji, 4) wzoru umowy - stanowiącego Załącznik nr 9 do Specyfikacji. 4. Warunki wykonania zamówienia: 1) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenów robót w celu uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania ofert(y) przetargowych(ej) oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji poniesie Wykonawca, a ryzyko rezygnacji z przeprowadzenia wizji obciąża Wykonawcę. Wizja jest możliwa po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z Panią Izabelą Zaczek, tel. (86) 215 63 15. 2) Zamawiający żąda wykonania posadzki z wykładzin do pomieszczeń biurowych: z płytek dywanowych o wymiarach 50x50 cm o wysokich parametrach użytkowych do pomieszczeń biurowych, o następujących parametrach użytkowych i technicznych: a) wykładzina igłowana pętelkowa, b) płytki mocowane do podłoża za pomocą żelu do mocowania płytek, c) włókno 100% poliamid barwiony, d) waga runa min. 500 g/m², e) gęstość (liczba pętelek) min. 147000/m², f) wysokość runa od 2,7 mm do 4,0 mm, g) podłoże - graphlex, bitumiczne z warstwami włókna szklanego, h) przeznaczenie do bardzo dużych obciążeń, i) odporność na kółka foteli: Ir >2,4: użytkowanie ciągłe, j) stabilność wymiarów ± 2 %, k) rezystancja pionowa między 5x10^5 a 1x10^9 Ohm, l) trwała antystatyczność < 2kV, m) stabilność kolorów na płowienie 6-7, n) klasyfikacja ogniowa M3 ()>4,5 kW/m2 (ISO 9239), o) klasa użytkowa 33-LC1, p) gwarancja na wykładzinę: min. 24 miesiące, q) kolor wykładziny zielony (typu np. Millenium 100 kol. 644; WORKSTEP MOBILO GREEN 115; Factory 288 lub równoważny), r) wykładzina musi posiadać atest/certyfikat higieniczny oraz dokument potwierdzający dopuszczenie wykładziny do montażu w obiektach użyteczności publicznej, atest trudnopalności i atest antyelektrostatyczny wraz z wykonaniem cokolików przyściennych z listew przyściennych z polichlorku winylu o wys. 5 cm z wklejonym paskiem wykładziny, jak na podłodze. 3) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę jakiejkolwiek części zamówienia, tym samym dopuszcza wykonanie części zamówienia przez podwykonawców. W przypadku zamiaru powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w punkcie 7 Formularza Ofertowego (Załącznik nr 4.1, 4.2 do Specyfikacji) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy(om), 4) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za prace i dostawy wykonane przez podwykonawców. 5) Roboty wykonywane będą w czynnych obiektach i muszą być prowadzone w sposób najmniej uciążliwy dla osób przebywających w budynkach, przy korzystaniu z ogólnodostępnych ciągów komunikacyjnych w budynkach. Wykonawca odpowiada za bieżące utrzymanie czystości i usunięcie ewentualnych szkód spowodowanych przez pracowników Wykonawcy. Wykonawca w ramach wykonywanych robót w pokojach biurowych będzie dokonywał wyniesienia i wniesienia mebli (szafy, szafki, biurka, stoły itp.). 6) Zamawiający informuje, iż wszystkie użyte w dokumentacji postępowania nazwy własne materiałów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia mają wyłącznie charakter poglądowy, określający minimalne wymogi dotyczące parametrów technicznych, jakościowych i technologicznych. W przypadku, gdy w dokumentacji zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji postępowania. 7) W każdym przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający odnosi się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8) W przypadku wystąpienia rozbieżności miedzy opisem przedmiotu zamówienia przedstawionym w załączonych Przedmiarach robót a STWiORB, pierwszeństwo w zastosowaniu mają opisy przedstawione w STWiORB. Przedmiary robót stanowią wyłącznie element pomocniczy do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty. 9) Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do Specyfikacji. 10) Zamawiający nie przewiduje w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy, 11) Zamawiający nie określa wymagań dotyczących umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane (zwanej dalej "Uoprb"), 12) Zamawiający nie określa informacji o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi (zwanych dalej "Uopdu"), które z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu, 13) Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności: a) wykaz czynności, które będą musiały być realizowane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę: - roboty przygotowawczo - rozbiórkowe, - roboty instalacyjne i montażowe, - roboty malarskie, - roboty posadzkarskie, b) wymagany sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy został wskazany w § 3 ust. 1 pkt 2) wzoru Umowy, c) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a został wskazany w § 3 ust. 2 wzoru Umowy. 5. Gwarancja: Zamawiający żąda od Wykonawcy udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. OPIS CZĘŚCI ZAMÓWIENIA 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w rozumieniu art. 36aa ust. 1 Ustawy, wg poniższego podziału: I. część I zamówienia - wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie bieżącym w budynku Biura Powiatowego ARiMR w Siemiatyczach, ul. Ks. Ściegiennego 1, 17-300 Siemiatycze zgodnie z poniższym zakresem: 1) Malowanie pomieszczeń biurowych: a) zabezpieczenie podłóg folią, przesuwanie, wynoszenie z pomieszczeń biurowych i wnoszenia mebli biurowych, ustawianie po malowaniu wyposażenia w pomieszczeniach. b) demontaż podejścia odpływowego: pomieszczenie nr 12, c) demontaż zaworu przelotowego: pomieszczenie nr 12, d) rozebranie wykładziny ściennej z płytek: pomieszczenie nr 12, e) demontaż listew drewnianych naściennych: pomieszczenia nr 4, 9, 17, f) zapiankowanie otworów w ścianie: pomieszczenie 1c, g) odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach: serwerownia, składnica akt, h) odgrzybianie ścian poprzez smarowanie dwukrotne środkiem grzybobójczym: serwerownia, składnica akt, i) tynki (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne grubości 3 mm z gipsu szpachlowego wykonywane ręcznie na ścianach na podłożu z tynku: pomieszczenie nr 12, serwerownia, składnica akt, j) gładzie gipsowe jednowarstwowe na ścianach: pomieszczenia nr 1c i 12, serwerownia, składnica akt, k) naprawa pęknięć tynków (rysy wąskie). Nacięcie rysy, odkurzenie, zagruntowanie, wklejenie fizelinowej taśmy zbrojącej, dwukrotne zaciągnięcie gipsem szpachlowym z przeszlifowaniem: pomieszczenia nr 1, 1b, 1c, 3, 4, 8, 9, 12, 16, 17, serwerownia, l) przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności, uzupełnienie ubytków - ściany: pomieszczenia nr 1, 1b, 1c, 3, 4, 8, 9, 12, 16, 17, serwerownia, m) przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności, uzupełnienie ubytków - sufity: pomieszczenia nr 1, 1b, 1c, 3, 4, 8, 9, 12, 16, 17, serwerownia, n) gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi - powierzchnie poziome - sufity: pomieszczenia nr 1, 1b, 1c, 3, 4, 8, 9, 12, 16, serwerownia, o) gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi - powierzchnie pionowe - ściany: pomieszczenia nr 1, 1b, 1c, 3, 4, 8, 9, 12, 16, 17, serwerownia, składnica akt, p) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów: pomieszczenia nr 1, 1b, 1c, 3, 4, 8, 9, 12, 16, 17, serwerownia, q) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian pomieszczenia nr 1, 1b, 1c, 3, 4, 8, 9, 12, 16, 17, serwerownia, składnica akt, r) zakup i montaż listew odbojowych naściennych przed zarysowaniem krzeseł podwójne (w dwóch poziomach): pomieszczenia nr 1, 1b, 3, 4, 9, 16, pom. 17, 2) wymiana posadzek z wykładziny dywanowej: a) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych wraz z cokolikami: pomieszczenia nr 1, 1b-kasa, 1c, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 14, 15, 16, 17, 18, b) samopoziomujące masy szpachlowe gr. 10,0 mm wewnątrz budynków pod wykładziny: pomieszczenie nr 1 c) zerwanie listew drewnianych cokolikowych w pomieszczeniu nr 12, d) posadzki z wykładziny dywanowej: pomieszczenia nr 1, 1b-kasa, 1c, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 12, 14, 15, 16, 17, 18, e) listwy przyścienne z polichlorku winylu klejone z warstwą wykładziny w listwach - cokolikach przyściennych: pomieszczenia 1, 1b - kasa, 1c, 5, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 12, 14, 15, 16, 17, 18, f) osadzenie listwy wykończającej w progu z profili aluminiowych: pomieszczenia nr 1, 1b - kasa, 1c, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 12, 14, 15, 16, 17, 18, g) Wymiana zawiasów drzwiowych w ościeżnicy stalowej: pomieszczenia nr 3, 16, 18, h) jednokrotne malowanie farbą olejną uprzednio malowanej ościeżnicy: pomieszczenia nr 7, 12, 16, 17, 18, i) regulacja okien zespolonych dwuskrzydłowych: pomieszczenia nr 1, 1c, 5, 7, 9, WC męskie, 12, 13, 14, 15, 16, 18, j) regulacja drzwi wewnętrznych pomieszczeniu nr 6, k) renowacja okuć okiennych w pomieszczeniu nr 5, l) demontaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych w pomieszczeniu nr 12, m) montaż skrzydeł drzwiowych wewnętrznych pełnych fabrycznie wykończonych. Drzwi płytowe, okleinowane CPL rozmiar "90", kolor - biały: pomieszczenie nr 12, n) założenie klamki z szyldami typ patentowy, kolor złoty: pomieszczenie nr 12, o) założenie wkładki patentowej w pomieszczeniach nr 8 i 12, p) wymiana płyt z włókien mineralnych w sufitach podwieszanych: WC damskie, WC męskie, q) montaż korytek kablowych o szerokości 100 mm. Przykręcanie do gotowych otworów: pomieszczenie 3, r) dostawa i montaż krat okiennych na zawiasach wraz z kłódką do zamykania w pomieszczeniu serwerowni, s) montaż opraw rastrowych 2 x 18 natynkowych: schody do archiwum, t) demontaż porogu wraz z obróbką ościeży drzwiowej w pomieszczeniu składnicy akt, u) wynoszenie materiałów z rozbiórki, wywóz i utylizacja. II. część II zamówienia - wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie bieżącym w budynku Biura Powiatowego ARiMR w Suwałkach, ul. Sportowa 22, 16-400 Suwałki, zgodnie z poniższym zakresem 1) Malowanie pomieszczeń biurowych: a) zabezpieczenie podłóg folią, przesuwanie, wynoszenie z pomieszczeń biurowych i wnoszenia mebli biurowych, ustawianie po malowaniu wyposażenia w pomieszczeniach, b) zerwanie starych tapet w pomieszczeniach nr 5, 8, 10, 11, 26, c) demontaż werticali w pomieszczeniach nr 2, 5, 7, 8, 10, 11, d) przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności, uzupełnienie ubytków - sufit: pomieszczenia nr 2, 4, 5, 7, 8, 10, 11, 26, e) przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności, uzupełnienie ubytków - ściany: pomieszczenia nr 4, 5, 7, 8, 10, 11, 26, f) gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi - powierzchnie pionowe: pomieszczenia nr 2, 4, 5, 7, 8, 10, 11, 26, g) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów: pomieszczenia nr 2, 4, 5, 7, 8, 10, 11, 26, h) dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian: pomieszczenia nr 2, 4, 5, 7, 8, 10, 11, 26, i) dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników żeliwnych żeberkowych - farba olejna biała matowa: pomieszczenia nr 7, 8, 10, 11, 2) Wymiana posadzek z wykładziny dywanowej: a) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych wraz z cokolikami: pomieszczenia nr 2, 8, 24, 26, b) mechaniczne szlifowanie starych posadzek o powierzchni ponad 8 m2 - szlifowanie podłoża z kleju: pomieszczenia nr 2, 8, 24, 26, c) samopoziomujące masy szpachlowe gr. 2,0 mm wewnątrz budynków pod płytki z kamieni sztucznych, wykładziny: pomieszczenia nr 2, 8, 24, 26, d) przygotowanie podłoża pod wykonanie okładzin podłogowych - jednokrotne gruntowanie podłoża: pomieszczenia nr 2, 8, 24, 26, e) posadzki z tworzyw sztucznych z płytek PCW o wysokich parametrach użytkowych w pokojach biurowych: pomieszczenia nr 2, 8, 24, 26, f) posadzki z tworzyw sztucznych listwy przyścienne z polichlorku winylu klejone z warstwą wykładziny w listwach - cokolikach przyściennych: pomieszczenia nr 2, 8, 24, 26, g) osadzenie listwy wykończającej w progu z profili aluminiowych: pomieszczenia nr 2, 8, 24, 26, h) montaż wraz z zakupem nakładek na istniejące parapety lastryko, zakończenia obustronne: pomieszczenia nr 2, 7, 8, 10, 11, 23, i) zakup i montaż listew odbojowych naściennych przed zarysowaniem krzeseł: pomieszczenia nr 5, 10, 25, j) wynoszenie materiałów z rozbiórki, wywóz i utylizacja. 2. Zamawiający dopuszcza składnie ofert na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. 3. W przypadku, gdy Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę na którąkolwiek część zamówienia, zarówno samodzielnie jak i wspólnie z innymi podmiotami, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 Ustawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1


Dodatkowe kody CPV: 45430000-0, 45442000-7, 45330000-9, 45310000-3, 45410000-4, 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie bieżącym w budynku Biura Powiatowego ARiMR w Siemiatyczach, ul. Ks. Ściegiennego 1, 17-300 Siemiatycze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 56918.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przemysław Zalewski p.dz.g. pod nazwą Usługi Ogólnobudowlane Zalewski Przemysław
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sportowa 20
Kod pocztowy: 17-300
Miejscowość: Siemiatycze
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 70000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 70000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 70000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie bieżącym w budynku Biura Powiatowego ARiMR w Suwałkach, ul. Sportowa 22, 16-400 Suwałki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 32520.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Grażyna Polańska p.dz.g. pod nazwą MAR-BUD Polańska Grażyna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Palmowa 16 lok. 25
Kod pocztowy: 15-795
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 37300.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 37300.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37300.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.