Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2018-12-06
Ogłoszenie nr 500292516-N-2018 z dnia 06-12-2018 r.
Inowrocław: Dostawa (poprzez zakup): ziemi urodzajnej - czarnoziemu (humusu), piasku kopanego żółtego, piasku uszlachetnionego do betonu (frakcja 0 - 2 mm) w ramach zadania inwestycyjnego, pn: Modernizacja Stadionu Nr 2 przy ul. Orłowskiej 48 - kontynuacja robót ziemnych przy rozbiórce trybuny głównej, utwardzenie terenu pod trybunę mobilną oraz opracowanie niezbędnej dokumentacji OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Sportu i Rekreacji, Krajowy numer identyfikacyjny 32988100000,
ul. al. Niepodległości
4,
88-100
Inowrocław, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
523 555 350, e-mail
zamowieniapubliczne@osir.inowroclaw.pl, faks
523 555 366.
Adres strony internetowej (url): www.osir-inowroclaw.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa (poprzez zakup): ziemi urodzajnej - czarnoziemu (humusu), piasku kopanego żółtego, piasku uszlachetnionego do betonu (frakcja 0 - 2 mm) w ramach zadania inwestycyjnego, pn: Modernizacja Stadionu Nr 2 przy ul. Orłowskiej 48 - kontynuacja robót ziemnych przy rozbiórce trybuny głównej, utwardzenie terenu pod trybunę mobilną oraz opracowanie niezbędnej dokumentacji
Numer referencyjny
OSiR.2311-10/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę (bez transportu):
1) piasku kopanego żółtego w ilości 780 ton,
2) piasku uszlachetnionego do betonu (frakcja 0 - 2 mm) w ilości 114 ton,
3) ziemi urodzajnej - czarnoziemu (humusu) w ilości 90 ton,
na potrzeby prowadzonych robót budowlanych w Zespole Obiektów Sportowych Nr 2 przy ul. Orłowskiej 48 w Inowrocławiu.
II.5) Główny Kod CPV:
14210000-0
Dodatkowe kody CPV:
14211000-3,
14212410-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zostało przeprowadzone postępowanie w trybie zapytania o cenę, które Zamawiający musiał unieważnić na podstawie art. 93 ust. 2 Pzp - w prowadzonym postępowaniu nie złożono co najmniej dwóch ofert niepodlegających odrzuceniu. Z uwagi na fakt, iż przedmiot zamówienia niezbędny jest do zapewnienia kontynuacji realizowanego zadania w ramach prowadzonych robót budowlanych, w ramach zadania inwestycyjnego: Modernizacja Stadionu Nr 2 przy ul. Orłowskiej 48 - kontynuacja robót ziemnych przy rozbiórce trybuny głównej, utwardzenie terenu pod trybunę mobilną oraz opracowanie niezbędnej dokumentacji. Zaszła okoliczność wyjątkowej sytuacji niewynikająca z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, a zaistniała pilna konieczność natychmiastowego wykonania zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- "Szkolenie z fizjoterapeutą dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy- urząd rozwojowy"
- Obsługa i konserwacja fontann oraz przepompowni Tężni Solankowej w Inowrocławiu
- Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego i miejsc publicznych stanowiących własność Miasta Inowrocławia
- Budowa budynku wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Koronowie dz. nr 1028/132
- Zakup koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników oraz przystanków autobusowych na terenie gminy Inowrocław w sezonie 2025/2026
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa na drogi leśne Nadleśnictwa Kańczuga w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem kruszyw łamanych
- "Dostawa piasku"
- Dostawa kruszywa łamanego na remont dróg gminnych na terenie Gminy Biszcza
- Dostawa kruszywa na potrzeby bieżącego utrzymania dróg leśnych w Nadleśnictwie Nidzica
- Bieżące utrzymanie dojazdów pożarowych w Nadleśnictwie Szczytno w 2025 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





