eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drelów › Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu "Nowoczesna szkoła w Gminie Drelów"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-06

Ogłoszenie nr 500292469-N-2018 z dnia 06-12-2018 r.

Gmina Drelów: Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu "Nowoczesna szkoła w Gminie Drelów"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
EFRR dla woj. lubelskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 636080-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500246996-N-201


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Drelów, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Szkolna 12, 21570 Drelów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 83 372 32 21, e-mail drelow@tnet.pl, faks 83 372 32 20.
Adres strony internetowej (url): http://www.drelow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu "Nowoczesna szkoła w Gminie Drelów"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1. Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu pn.: "Nowoczesna szkoła w Gminie Drelów". 2. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: "Nowoczesna szkoła w Gminie Drelów", realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 13 Infrastruktura społeczna, Działanie 13.7 Infrastruktura szkolna. 3. Zamawiający, zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp, dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na dwie części, jak poniżej: 1) część nr 1 - dostawa mebli w ramach projektu pn.: "Nowoczesna szkoła w Gminie Drelów", 2) część nr 2 - dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn.: "Nowoczesna szkoła w Gminie Drelów". 4. Przedmiotem części nr 1 jest dostawa mebli do szkół, zlokalizowanych na terenie Gminy Drelów: Szkoła Podstawowa im. ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Szóstce, Publiczne Gimnazjum Nr 1 im. Unitów Drelowskich w Drelowie, Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Drelowie, Szkoła Podstawowa im. Legionów Polskich w Żerocinie, Szkoła Podstawowa im ks. Jana Twardowskiego w Dołdze, Gimnazjum nr 2 im. Ks. Jana Twardowskiego w Zespole Szkół w Dołdze. Zamówienie obejmuje dostawę następującego wyposażenia: 1) rolety do okien - 8 szt., 2) stolik dwuosobowy (rozmiar 6) - 8 szt., 3) krzesło szkolne (rozmiar 6) - 47 szt., 4) szafa na pomoce - 3 szt., 5) stolik dwuosobowy (rozmiar 5) - 8 szt., 6) krzesło szkolne (rozmiar 5) - 16 szt., 7) stolik dwuosobowy (rozmiar 3) - 8 szt., 8) krzesło szkolne (rozmiar 3) - 16 szt., 9) ławka szkolna trzyosobowa - 8 szt., 10) stolik jednoosobowy (rozmiar 6) - 31 szt., 11) szafa na mapy - 1 szt., 12) parawan - 1 szt., 13) krzesło szkolne z możliwością regulacji wysokości (min. 4-6) - 165 szt., 14) stolik szkolny jednoosobowy z możliwością regulacji wysokości - 64 szt., 15) regał z trzema półkami otwartymi - 2 szt., 16) regał szkolny z szafką - 2 szt., 17) stolik szkolny dwuosobowy z możliwością regulacji wysokości (min. 4-6) - 38 szt., 18) biurko nauczyciela - 2 szt., 19) zestaw mebli: szafa aktowa (1 szt.), regał szkolny z szafką (2 szt.), regał z trzema półkami otwartymi i szafką (1 szt.), szafka szkolna z witryną (1 szt.) - 1 zestaw, 20) zestaw mebli: szafa aktowa (1 szt.), regał szkolny z szafką (1 szt.), regał z trzema półkami otwartymi i szafką (2 szt.), szafka szkolna z witryną (1 szt.) - 1 zestaw, 21) dygestorium chemiczne - 2 szt., 22) stolik laboratoryjny (długość 1200 mm +/- 50 mm) - 2szt., 23) stolik laboratoryjny (długość 800 mm +/- 50 mm) - 2 szt. 5. Część nr 1 zamówienia obejmuje m.in. dostawę, montaż, ustawienie w miejscach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu części nr 1 zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SIWZ. Meble szkolne, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r., Nr 6, poz. 69 ze zm.) muszą posiadać odpowiednie certyfikaty m.in. certyfikaty na zgodność z normami PN-EN 1729-1:2007 lub równoważną i PN-EN 1729-2:2007 lub równoważną. 6. Przedmiotem części nr 2 jest dostawa pomocy dydaktycznych do szkół, zlokalizowanych na terenie Gminy Drelów: Szkoła Podstawowa im. ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Szóstce, Publiczne Gimnazjum Nr 1 im. Unitów Drelowskich w Drelowie, Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Drelowie, Szkoła Podstawowa im. Legionów Polskich w Żerocinie, Szkoła Podstawowa im ks. Jana Twardowskiego w Dołdze, Gimnazjum nr 2 im. Ks. Jana Twardowskiego w Zespole Szkół w Dołdze. Zamówienie obejmuje dostawę następującego wyposażenia: 1) Tablica trzyskrzydłowa - 2 szt., 2) Zestaw plansz do nauki języka angielskiego - 1 szt., 3) Zestaw pomocy i plansz do nauki języka polskiego - 1 szt., 4) Zestaw filmów - 1 szt., 5) Ścienna mapa Polski fizyczna z elementami ekologii - 2 szt., 6) Mapa fizyczno-polityczna Europy - 2 szt., 7) Mapa fizyczno-polityczna Świat - 2 szt., 8) Mapa fizyczna Polski - 2 szt., 9) Mapa Polski w Europie i świecie - 2 szt., 10) Mapa administracyjna Polski - 2 szt., 11) Mapa fizyczno-polityczna Ameryki Północnej - 2 szt., 12) Mapa fizyczno-polityczna Azji - 2 szt., 13) Mapa fizyczno-polityczna Afryki - 2 szt., 14) Mapa fizyczno-polityczna Ameryki Południowej - 2 szt., 15) Regulowany stojak do map i plansz - 2 szt., 16) Gra dydaktyczna mnożenie i dzielenie - 2 szt., 17) Puzzle matematyczne -mnożenie do 100 - 2 szt., 18) Puzzle matematyczne - mnożenie do 1000 - 2 szt., 19) Układanka mnożenie i dzielenie dużych liczb - 2 szt., 20) Układanka -miara powierzchni 2 szt., 21) Układanka - mnożenie i dzielenie do 1000 - 2 szt., 22) Domino - dopełnianie do 100 - 2 szt., 23) Liczby rzymskie i arabskie - 2 szt., 24) Ile czasu byłem w podróży? - godziny i minuty - 2 szt., 25) Ile czasu byłem w podróży? - pełne godziny - 2 szt., 26) Przekładam i utrwalam - dzielenie - 2 szt., 27) Piłka arytmetyczna - mnożenie przez 2-5-10 - 2 szt., 28) Piłka arytmetyczna - mnożenie przez 7-8-9 - 2 szt., 29) Zestaw - bryły geometryczne składane - 8 brył i 8 siatek - 2 szt., 30) Zestaw porównawczy brył - 2 szt., 31) Zestaw konstrukcyjny demonstracyjny - 2 szt., 32) Zestaw - siatki 5 brył - 2 szt., 33) Szkieletowe konstrukcje brył - 2 szt., 34) Bryły wpisane - 2 szt., 35) Zadania z cylindra - zegar i czas - 2 szt., 36) Szablony geometryczne - 2 szt., 37) Zestaw figur geometrycznych porównawczych - 2 szt., 38) Cyrkiel - 2 szt., 39) Kątomierz magnetyczny - 2 szt., 40) Magnetyczna kolorowa tabliczka mnożenia - 2 szt., 41) Geometria - magnetyczne przybory do tablicy - 2 szt., 42) Konstrukcje geometryczne dla klasy 6 - 2 szt., 43) Kratka - nakładka magnetyczna na tablicę - 2 szt., 44) Zegar demonstracyjny z mechanizmem - 2 szt., 45) Model anatomiczny człowieka - 2 szt., 46) Mikroskop - 3 szt., 47) Mikroskopy dla uczniów - 14 szt., 48) Tablica moderacyjna korkowa - 2 szt., 49) Dwustronna mobilna tablica magnetyczna, suchościeralna - 2 szt., 50) Tablica moderacyjna tekstylna - 1 szt., 51) Tablica korkowa - 2 szt., 52) Tablica obrotowa - 1 szt., 53) Zestaw tablic tekstylnych ściennych i obrotowych - 1 szt., 54) Szkielet człowieka - 1 szt., 55) Zestaw ćwiczeń z elektrochemii - 1 szt., 56) Zestaw modeli budowy zwierząt i roślin - 1 szt., 57) Zestaw preparatów mikroskopowych - 1 szt., 58) Zestaw modeli części ciała człowieka - 1 szt., 59) Zestaw plansz biologicznych - 1 szt., 60) Lupa - 1 szt., 61) Szkielet człowieka z ruchomymi elementami - 1 szt., 62) Zestaw preparatów mikroskopowych - bezkręgowce - 1 szt., 63) Zestaw preparatów mikroskopowych - skrzydła owadów - 1 szt., 64) Zestaw preparatów mikroskopowych - tkanki ssaków - 1 szt., 65) Zestaw preparatów mikroskopowych - grzyby - 1 szt., 66) Zestaw preparatów biologicznych - 1 szt., 67) Zestaw plastikowych pipet Pasteura - 2 szt., 68) Magnes sztabkowy - 9 szt., 69) Zestaw soczewek - 1 szt., 70) Zestaw szkiełek mikroskopowych podstawowych - 1 szt., 71) Palnik spirytusowy - 2 szt., 72) Fantom - dziecięcy manekin ratowniczy - 1 szt., 73) Plansza obrazująca zmysły człowieka - 1 szt., 74) Globus fizyczny - 4 szt., 75) Plansza obiegu wody w przyrodzie - 1 szt., 76) Mapa fizyczna Polski dwustronna - 1 szt., 77) Zestaw klocków do programowania - 1 szt., 78) Opiłki żelaza - 1 szt., 79) Pierścień Gravesandego - 1 szt., 80) Szalka Petriego - 5 szt., 81) Termometr - 1 szt., 82) Zlewka szklana 250 ml - 4 szt., 83) Zlewka szklana 400 ml - 2 szt., 84) Deszczomierz - 1 szt., 85) Zestaw sześcianów - 1 szt., 86) Pipeta 3 ml - 6 szt., 87) Szpatułka - 1 szt., 88) Termometr - 5 szt., 89) Zestaw do budowania obwodów elektrycznych - 1 szt., 90) Zestaw odczynników chemicznych - 2 szt., 91) Zestaw szkła i przyrządów laboratoryjnych - 2 szt. 7. Szczegółowy opis przedmiotu części nr 2 zamówienia zawiera załącznik nr 1b do SIWZ. 8. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1a, 1b do SIWZ), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego. Wyposażenie musi posiadać deklarację CE - Conformité Européenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania - w języku polskim. 9. Wyposażenie należy dostarczyć w miejsca wskazane odpowiednio w załącznikach nr 1a i 1b do SIWZ. 10. Wykonawca, na co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego wskazując datę oraz przewidywaną godzinę dostawy wyposażenia do danej szkoły. 11. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w dniu roboczym tj. poniedziałek - piątek, w godzinach od 9:00 do 14:00. Zamawiający nie wyraża zgody na dostarczenie towaru w godzinach popołudniowych. 12. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wyposażenie do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, należy zamontować urządzenia, które tego wymagają. 13. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1a, 1b do SIWZ) wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 14. W każdym przypadku, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 15. W każdym przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach oznakowania określonego w art. 2 pkt 16 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dostawy spełniają wymagania równorzędne. 16. W przypadkach, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych, nie jest w stanie uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że ofertowane przez niego dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym, akceptuje inne środki dowodowe, a w szczególności dokumentacje techniczną producenta, o ile Wykonawca udowodni że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. 17. Użycie w SIWZ lub załącznikach do niej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. 18. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39160000-1


Dodatkowe kody CPV: 39162100-6, 39180000-7, 33793000-5, 33696300-8, 38510000-3, 22114300-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: dostawa mebli do szkół

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 79266.12
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AKMA Zbigniew Podstawski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Długa 43
Kod pocztowy: 33-132
Miejscowość: Niedomice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 79266.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 79266.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 135602.58
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: dostawa pomocy dydaktycznych do szkół

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 70170.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.H.U. EL HYDRO S.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Suchowola 6
Kod pocztowy: 26-020
Miejscowość: Chmielnik
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 70170.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 70170.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 70170.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.