eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Charsznica"Udzielenie Gminie Charsznica kredytu długoterminowego w kwocie 1.000.000,00 PLN"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-06

Ogłoszenie nr 500292082-N-2018 z dnia 06-12-2018 r.

Gmina Charsznica: "Udzielenie Gminie Charsznica kredytu długoterminowego w kwocie 1.000.000,00 PLN"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 635809-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Charsznica, Krajowy numer identyfikacyjny 291010027, ul. ul. Kolejowa 20, 32-250 Charsznica, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 41 3836110, e-mail urzad@charsznica.pl, faks 41 3836240.
Adres strony internetowej (url): www.charsznica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Udzielenie Gminie Charsznica kredytu długoterminowego w kwocie 1.000.000,00 PLN"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Fn.303.26.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 1.000.000,00 PLN z przeznaczeniem na: spłatę wcześniej zaciągniętych przez Gminę Charsznica zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek. 1) Przeznaczenie kredytu: spłata wcześniej zaciągniętych przez Gminę Charsznica zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek. 2) Okres kredytowania: od dnia uruchomienia do 31.10.2023 r. Uruchomienie kredytu nastąpi maksymalnie w terminie nie dłuższym niż 4 dni od podpisania umowy, a Wykonawca w ofercie zaoferuje termin postawienia kredytu do dyspozycji, który będzie podlegał ocenie wg kryterium opisanego w rozdziale XIII SIWZ. 3) Proponowany harmonogram spłat kredytu w kwocie 1.000 000,00 zł w raz z odsetkami: 1. 30.03.2019 - w wysokości 50.000,00 + odsetki 2. 31.05.2019 - w wysokości 50.000,00 + odsetki 3. 31.08.2019 - w wysokości 50.000,00 + odsetki 4. 31.10.2019 - w wysokości 50.000,00 + odsetki 5. 30.03.2020 - w wysokości 50.000,00 + odsetki 6. 31.05.2020 - w wysokości 50.000,00 + odsetki 7. 31.08.2020 - w wysokości 50.000,00 + odsetki 8. 31.10.2020 - w wysokości 50.000,00 + odsetki 9. 30.03.2021 - w wysokości 50.000,00 + odsetki 10. 31.05.2021 - w wysokości 50.000,00 + odsetki 11. 31.08.2021 - w wysokości 50.000,00 + odsetki 12. 31.10.2021 - w wysokości 50.000,00 + odsetki 13. 30.03.2022 - w wysokości 50.000,00 + odsetki 14. 31.05.2022 - w wysokości 50.000,00 + odsetki 15. 31.08.2022 - w wysokości 50.000,00 + odsetki 16. 31.10.2022 - w wysokości 50.000,00 + odsetki 17. 30.03.2023 - w wysokości 50.000,00 + odsetki 18. 31.05.2023 - w wysokości 50.000,00 + odsetki 19. 31.08.2023 - w wysokości 50.000,00 + odsetki 20. 31.10.2023 - w wysokości 50.000,00 + odsetki 4) Ostateczny termin uruchomienia kredytu przypada na 28.12.2018 roku. 5) Zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Na wekslu i na deklaracji wekslowej zostanie złożona kontrasygnata skarbnika. 6) Oprocentowanie kredytu WIBOR 1M (stopa procentowa dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych) z ostatniego dnia roboczego miesiąca + marża banku stała dla całego okresu kredytowania 7) Do naliczana odsetek w okresie kredytowania stosowany będzie kalendarz rzeczywisty tj. aktualna liczba dni w miesiącu (365/366) 8) Odsetki będą naliczane od kwoty rzeczywistego zadłużenia. 9) Karencja w spłacie rat kredytu do 30.03.2019 r. 10) Zamawiający nie przewiduje ponoszenia żadnych prowizji i opłat związanych z udzieleniem kredytu. Zastrzeżenie obejmuje również sytuację wcześniejszej spłaty kredytu lub niewykorzystania całości kredytu postawionego do dyspozycji Zamawiającemu. 11) Skrócenie okresu kredytowania - Aneks do umowy bez dodatkowych opłat. 12) Możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 89995.63
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Getin Noble Bank S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przyokopowa 33
Kod pocztowy: 01-208
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 89923.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 89923.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 89995.63
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.