eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StegnaREMONT HOLU GŁÓWNEGO WRAZ Z RECEPCJĄ ORAZ POMIESZCZENIAMI PRZYLEGŁYMI W BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "MORS" W STEGNIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-05

Ogłoszenie nr 500291697-N-2018 z dnia 05-12-2018 r.

Dom Pomocy Społecznej: REMONT HOLU GŁÓWNEGO WRAZ Z RECEPCJĄ ORAZ POMIESZCZENIAMI PRZYLEGŁYMI W BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "MORS" W STEGNIE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 634909-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500258019-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 17006303000000, ul. ul. Morska 11, 82103 Stegna, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 552 478 384, e-mail mors@domypomocy.pl, faks -552 478 205.
Adres strony internetowej (url): www.dpsmors.pl/pl/mors/przetargi/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT HOLU GŁÓWNEGO WRAZ Z RECEPCJĄ ORAZ POMIESZCZENIAMI PRZYLEGŁYMI W BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "MORS" W STEGNIE

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZNAK SPRAWY 2/230/80/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont holu głównego wraz z recepcją oraz pomieszczeniami przyległymi w budynku Domu Pomocy Społecznej "MORS" w Stegnie. Dom Pomocy Społecznej "Mors" jest jednostką organizacyjną Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim. Obiekt posiada 130 miejsc dla mieszkańców stałych, w tym 60 miejsc przeznaczonych jest dla osób przewlekle, somatycznie chorych i 70 miejsc dla osób w podeszłym wieku. Przedmiotem robót jest remont i kompletne wyposażenie: holu wejściowego zlokalizowanego w łączniku pomiędzy budynkami A i B wraz z recepcją i pomieszczeniami przyległymi tj. zaplecza recepcji z magazynem, toaletą ogólnodostępną dostosowaną dla osób niepełnosprawnych, toaletą dla personelu oraz pokojem biurowym z wydzielonym pomieszczeniem dla kierownika, a także klatki schodowej przy stanowisku recepcji w całym jej przebiegu od piwnicy do 2 pietra włącznie. Hol z recepcją stanowi pomieszczenie o wys. 330 cm, o nieregularnym kształcie, z klatką schodową i dwoma wejściami wyposażonymi w wiatrołapy. Łączna powierzchnia użytkowa zakresu objętego remontem to ok. 180,1m2 (Hol wejściowy 89,9 Wiatrołap 1 5,7 Wiatrołap 2 9,1 Klatka schodowa 12,9 Zaplecze recepcji 5,3 Magazyn 6,9 WC 1 4,5 WC 2.1 2,1 WC 2.2 4,3 WC 2.3 1,8 Biuro Działu Socjalnego 28,4 Pomieszczenie Kierownika Dz. Socjalnego 9,2). Przedmiotem zamówienia jest remont ścian, podłóg, sufitów, klatki schodowej, wymiana instalacji w obrębie robót remontowych. Przedmiotem zamówienia są także m.in.: urządzenia sanitarne, meble, zabudowy meblowe i elementy dekoracyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ i dokumentacji projektowej. Do obowiązków wykonawcy poza opisanymi wprost w dokumentacji projektowej i STWiORB należy: a) Organizacja robót w sposób umożliwiający korzystanie w sposób nieprzerwany z holu (jest to jedyne dojście do stołówki i kaplicy i główny układ komunikacyjny w sytuacjach awaryjnych). Przed rozpoczęciem robót Wykonawca przedłoży program organizacji robót, w tym harmonogram robót oraz sposób organizacji ruchu i obejść dla mieszkańców i pensjonariuszy DPS. Wykonawca przy projektowaniu organizacji ruchu musi wziąć pod uwagę, że mieszkańcami i pensjonariuszami są osoby starsze i chore, co wyklucza stosowanie wysokich schodów, podestów, śliskich nawierzchni, itp. b) Utrzymywanie obszaru budowy w stanie uporządkowanym, tj. materiały budowlane muszą być magazynowane poza ciągami komunikacji dla mieszkańców i pensjonariuszy, ciągi komunikacji muszą być na bieżąco sprzątane. c) Uzyskanie, przed wbudowaniem materiałów i urządzeń, od nadzoru autorskiego zatwierdzenia materiałów, urządzeń, wyrobów, przedkładając w tym celu dokumenty wymagane ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2014 poz. 883 z późn. zm.) oraz próbek w zakresie materiałów wykończeniowych. d) Wykonania tymczasowych przełączeń instalacji (np. p. pożarowej, CCTV, automatycznego otwierania drzwi, oświetlenia awaryjnego, domofonowej, sieci komputerowej i centrali telefonicznej) w zakresie wynikającym z przyjętego etapowania realizacji robót w sposób umożliwiający ich funkcjonowanie w trakcie realizacji robót tak, aby nie zakłócić ciągłości ich pracy. e) Prowadzenie robót w taki sposób, by nie wystąpiły uszkodzenia istniejących (nieremontowanych) instalacji, ścian, okien, drzwi itd. W przypadku wystąpienia uszkodzeń Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawy lub odtworzenia. f) Prace generujące hałas można prowadzić od godz. 7.00 do 21.00. g) Zamawiający informuje, że powoła nadzór autorski (projektanta) oraz nadzór inwestorski w zakresie elektrycznym. h) Do zadań Wykonawcy należy przeszkolenie pracowników w zakresie dostarczonych urządzeń. i) Do zadań Wykonawcy należy wykonanie dokumentacji powykonawczej, w szczególności w zakresie sieci i instalacji. j) Do zadań Wykonawcy należy montaż, uruchomienie oraz zintegrowanie dostarczanych lub przenoszonych urządzeń z urządzeniami istniejącymi, oraz wykazanie poprawności ich pracy (monitory recepcjonisty, domofony, itp). Wykonawca uruchomi i sprawdzi przełożone instalacje i czujniki oraz wykaże poprawność ich pracy. Powyższe nie dotyczy kamer w holu (kamery przekładane przez innego wykonawcę). k) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wszelkich wad w Robotach w okresie gwarancji i/lub rękojmi, zależnie która późniejsza. Wizja lokalna zostanie zorganizowana przez Zamawiającego w dniu 19.10.2018 r. o godz. 12.00 czasu lokalnego. Wizja lokalna jest zalecana, lecz nie jest obowiązkowa. Wizja może być zorganizowana w każdym innym terminie na wniosek Wykonawcy, po uprzednim ustaleniu terminu z Zamawiającym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 500000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Produkcyjno-Usługowa "RODŁO"
Email wykonawcy: biuro@rodlokwidzyn.pl
Adres pocztowy: ul. 11 Listopada 26
Kod pocztowy: 82-500
Miejscowość: Kwidzyn
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 540000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 540000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 540000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.