To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-05
Ogłoszenie nr 500291697-N-2018 z dnia 05-12-2018 r.
Dom Pomocy Społecznej: REMONT HOLU GŁÓWNEGO WRAZ Z RECEPCJĄ ORAZ POMIESZCZENIAMI PRZYLEGŁYMI W BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "MORS" W STEGNIE
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 634909-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500258019-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 17006303000000,
ul. ul. Morska
11,
82103
Stegna, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
552 478 384, e-mail
mors@domypomocy.pl, faks
-552 478 205.
Adres strony internetowej (url): www.dpsmors.pl/pl/mors/przetargi/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
REMONT HOLU GŁÓWNEGO WRAZ Z RECEPCJĄ ORAZ POMIESZCZENIAMI PRZYLEGŁYMI W BUDYNKU DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "MORS" W STEGNIE
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZNAK SPRAWY 2/230/80/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont holu głównego wraz z recepcją oraz pomieszczeniami przyległymi w budynku Domu Pomocy Społecznej "MORS" w Stegnie. Dom Pomocy Społecznej "Mors" jest jednostką organizacyjną Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Gdańskim. Obiekt posiada 130 miejsc dla mieszkańców stałych, w tym 60 miejsc przeznaczonych jest dla osób przewlekle, somatycznie chorych i 70 miejsc dla osób w podeszłym wieku. Przedmiotem robót jest remont i kompletne wyposażenie: holu wejściowego zlokalizowanego w łączniku pomiędzy budynkami A i B wraz z recepcją i pomieszczeniami przyległymi tj. zaplecza recepcji z magazynem, toaletą ogólnodostępną dostosowaną dla osób niepełnosprawnych, toaletą dla personelu oraz pokojem biurowym z wydzielonym pomieszczeniem dla kierownika, a także klatki schodowej przy stanowisku recepcji w całym jej przebiegu od piwnicy do 2 pietra włącznie. Hol z recepcją stanowi pomieszczenie o wys. 330 cm, o nieregularnym kształcie, z klatką schodową i dwoma wejściami wyposażonymi w wiatrołapy. Łączna powierzchnia użytkowa zakresu objętego remontem to ok. 180,1m2 (Hol wejściowy 89,9 Wiatrołap 1 5,7 Wiatrołap 2 9,1 Klatka schodowa 12,9 Zaplecze recepcji 5,3 Magazyn 6,9 WC 1 4,5 WC 2.1 2,1 WC 2.2 4,3 WC 2.3 1,8 Biuro Działu Socjalnego 28,4 Pomieszczenie Kierownika Dz. Socjalnego 9,2). Przedmiotem zamówienia jest remont ścian, podłóg, sufitów, klatki schodowej, wymiana instalacji w obrębie robót remontowych. Przedmiotem zamówienia są także m.in.: urządzenia sanitarne, meble, zabudowy meblowe i elementy dekoracyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ i dokumentacji projektowej. Do obowiązków wykonawcy poza opisanymi wprost w dokumentacji projektowej i STWiORB należy: a) Organizacja robót w sposób umożliwiający korzystanie w sposób nieprzerwany z holu (jest to jedyne dojście do stołówki i kaplicy i główny układ komunikacyjny w sytuacjach awaryjnych). Przed rozpoczęciem robót Wykonawca przedłoży program organizacji robót, w tym harmonogram robót oraz sposób organizacji ruchu i obejść dla mieszkańców i pensjonariuszy DPS. Wykonawca przy projektowaniu organizacji ruchu musi wziąć pod uwagę, że mieszkańcami i pensjonariuszami są osoby starsze i chore, co wyklucza stosowanie wysokich schodów, podestów, śliskich nawierzchni, itp. b) Utrzymywanie obszaru budowy w stanie uporządkowanym, tj. materiały budowlane muszą być magazynowane poza ciągami komunikacji dla mieszkańców i pensjonariuszy, ciągi komunikacji muszą być na bieżąco sprzątane. c) Uzyskanie, przed wbudowaniem materiałów i urządzeń, od nadzoru autorskiego zatwierdzenia materiałów, urządzeń, wyrobów, przedkładając w tym celu dokumenty wymagane ustawą o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2014 poz. 883 z późn. zm.) oraz próbek w zakresie materiałów wykończeniowych. d) Wykonania tymczasowych przełączeń instalacji (np. p. pożarowej, CCTV, automatycznego otwierania drzwi, oświetlenia awaryjnego, domofonowej, sieci komputerowej i centrali telefonicznej) w zakresie wynikającym z przyjętego etapowania realizacji robót w sposób umożliwiający ich funkcjonowanie w trakcie realizacji robót tak, aby nie zakłócić ciągłości ich pracy. e) Prowadzenie robót w taki sposób, by nie wystąpiły uszkodzenia istniejących (nieremontowanych) instalacji, ścian, okien, drzwi itd. W przypadku wystąpienia uszkodzeń Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawy lub odtworzenia. f) Prace generujące hałas można prowadzić od godz. 7.00 do 21.00. g) Zamawiający informuje, że powoła nadzór autorski (projektanta) oraz nadzór inwestorski w zakresie elektrycznym. h) Do zadań Wykonawcy należy przeszkolenie pracowników w zakresie dostarczonych urządzeń. i) Do zadań Wykonawcy należy wykonanie dokumentacji powykonawczej, w szczególności w zakresie sieci i instalacji. j) Do zadań Wykonawcy należy montaż, uruchomienie oraz zintegrowanie dostarczanych lub przenoszonych urządzeń z urządzeniami istniejącymi, oraz wykazanie poprawności ich pracy (monitory recepcjonisty, domofony, itp). Wykonawca uruchomi i sprawdzi przełożone instalacje i czujniki oraz wykaże poprawność ich pracy. Powyższe nie dotyczy kamer w holu (kamery przekładane przez innego wykonawcę). k) Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wszelkich wad w Robotach w okresie gwarancji i/lub rękojmi, zależnie która późniejsza. Wizja lokalna zostanie zorganizowana przez Zamawiającego w dniu 19.10.2018 r. o godz. 12.00 czasu lokalnego. Wizja lokalna jest zalecana, lecz nie jest obowiązkowa. Wizja może być zorganizowana w każdym innym terminie na wniosek Wykonawcy, po uprzednim ustaleniu terminu z Zamawiającym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
500000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Produkcyjno-Usługowa "RODŁO"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
540000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI STEGNA
więcej: przetargi STEGNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
- "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Dziecięcym "Bajkowa Kraina" w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice"
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Przebudowa odcinka drogi leśnej nr L30/06/78 wraz z budową placu składowego zlokalizowanego w leśnictwie Łebień na dz. nr 491 obr. Łebień
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





