To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-04
Ogłoszenie nr 500290080-N-2018 z dnia 04-12-2018 r.
Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o.: Dostawa ambulansu typu A1 do transportu pacjentów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 643370-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500265454-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Zamawiający przeprowadza postępowanie w imieniu i na rzecz Powiatu Mikołowskiego z siedzibą w Mikołowie (43-190 ) przy ul. Żwirki i Wigury 4a
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 24129497000000,
ul. ul. Waryńskiego
2,
43190
Mikołów, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323 257 639, e-mail
sekretariat@szpital-mikolow.com.pl, faks
322 260 860.
Adres strony internetowej (url): www.szpital-mikolow.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: podmiot leczniczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa ambulansu typu A1 do transportu pacjentów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/7/III/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ambulansu typu A1 do transportu pacjentów (wraz z zabudową i wyposażeniem przedziału medycznego). Szczegółowy opis parametrów technicznych i użytkowych zawiera załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia 2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy - data produkcji 2018 rok, kompletny, zdatny dla celów wymaganych przez Zamawiającego, wolny od wszelkich wad fizycznych lub prawnych, nie używany jako pojazd demonstracyjny czy wystawowy, jak również nie obciążony prawami osób trzecich lub należnościami na rzecz Skarbu Państwa z tytułu jego sprowadzenia na teren Rzeczypospolitej Polskiej lub z tytułu sprowadzenia na teren obszaru celnego Wspólnoty Europejskiej, a w szczególności nie stanowi przedmiotu zastawu lub zastawu rejestrowego. 3. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania określone: - w ustawie z dnia 20 czerwca 1997r prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2017,1260 t.j.); - w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U.2016.2022 t.j.) - w Polskich Normach: PN-EN 1789 "Pojazdy medyczne i ich wyposażenie - Ambulanse drogowe", PN-EN 1865 "Urządzenia do przenoszenia pacjenta stosowane w ambulansach drogowych" 4. Przedmiot zamówienia musi posiadać świadectwo homologacji pojazdu skompletowanego (dla samochodu bazowego i przedziału medycznego ambulansu sanitarnego typu A1), wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dn. 25 marca 2013r w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz. U.2015.1475 t.j.); 5. Wyposażenie ambulansu będące wyrobem medycznym musi spełniać wymogi przewidziane w ustawie z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.211t.j.) oraz aktów wykonawczych i posiadać wszelkie wymagane prawem dokumenty i dopuszczenia, musi być wprowadzone na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, musi spełniać wymagania zasadnicze, posiadać oznaczenie CE, Deklarację Zgodności i/lub Certyfikat Zgodności wystawiony przez jednostkę notyfikowaną 6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym nie później jednak niż do dnia 7-12-2018r Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu jako specjalnego sanitarnego oraz dopuszczające do ruchu drogowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 7. Zamawiający wymaga aby: - serwis gwarancyjny i pogwarancyjny samochodu bazowego realizowany był w każdej ASO danej marki, co najmniej na terenie województwa śląskiego, zgodnie z wykazem dołączonym wraz z dostawą przedmiotu zamówienia - serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zabudowy medycznej i wyposażenia realizowany był w siedzibie Zamawiającego lub innym miejscu postoju pojazdu, a jeżeli wymagany jest w warunkach warsztatowych zgodnie z wykazem dołączonym wraz z dostawą przedmiotu zamówienia - czas reakcji (czyli okres od momentu zgłoszenia awarii do momentu rozpoczęcia naprawy) wynosił 48 godzin a termin usunięcia awarii 14 dni kalendarzowych od pisemnego lub telefonicznego zawiadomienia przez Zamawiającego o zaistnieniu awarii. 8. Zamawiający wymaga: - gwarancji na zabudowę medyczną i wyposażenie - minimum. 24 miesiące - gwarancji mechanicznej pojazdu bez limitu kilometrów - minimum 24 miesiące - gwarancji na lakier - minimum 36 miesięcy - gwarancji na perforację nadwozia - minimum 96 miesiące 9. Zapłata za przedmiot zamówienia nastąpi w terminie 7 dni od daty wystawienia faktury 10. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do norm, na które Zamawiający powołuje się w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 11. Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu uszczegółowienia przedmiotu zamówienia. Jeżeli w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34114121-3
Dodatkowe kody CPV: 34114122-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
136000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MProjekt Marek Roszuk
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
161280.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Wykonanie projektu remontu kapitalnego budynku mieszkalno-usługowego przy Rynek 14 w Mikołowie
- Park Trzech Pokoleń - III etap Wykonanie dokumentacji projektowej - plac zabaw
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP AMBULANSU TYPU B Z WYPOSAŻENIEM - 2 SZT
- Dostawa nowego ambulansu typu B dla SP ZOZ w Rypinie
- Zakup ambulansu typu C dla zespołów ratownictwa medycznego wraz z dodatkowym wyposażeniem - 2 sztuki.
- Zakup ambulansu typu C wraz z dodatkowym wyposażeniem dla ZRM
więcej: Karetki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.