To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-03
Ogłoszenie nr 500288160-N-2018 z dnia 03-12-2018 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu: "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego w sezonie 2018/2019"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 643207-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 9236636000000,
ul. ul. Poznańska
384 c,
88-100
Inowrocław, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 353 72 28, e-mail
inwestycje@zdpinowroclaw.com.pl, faks
---.
Adres strony internetowej (url): http://www.zdpinowroclaw.com.pl/index.php
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego w sezonie 2018/2019"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PN/13/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2018/2019 z podziałem na następujące zadania: 1) Zadanie nr 1: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego na obszarze gmin Kruszwica i Inowrocław w sezonie zimowym 2018/2019. Zadanie obejmuje 131,339 km dróg do odśnieżania; 2) Zadanie nr 2: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego na obszarze gmin Dąbrowa Biskupia i Inowrocław w sezonie zimowym 2018/2019. Zadanie obejmuje 79,845 km dróg do odśnieżania; 3) Zadanie nr 3: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego na obszarze gmin Janikowo, Pakość oraz Inowrocław w sezonie zimowym 2018/2019. Zadanie obejmuje 101,797 km dróg do odśnieżania; 4) Zadanie nr 4: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego na obszarze gmin Gniewkowo, Rojewo w sezonie zimowym 2018/2019. Zadanie obejmuje 111,828 km dróg do odśnieżania; 5) Zadanie nr 5: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego na obszarze gmin Złotniki Kujawskie, Pakość oraz Inowrocław w sezonie zimowym 2018/2019. Zadanie obejmuje 74,765 km dróg do odśnieżania; 6) Zadanie nr 6: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego na obszarze północnym powiatu w sezonie zimowym 2018/2019 za pomocą równiarki. Zadanie obejmuje 232,118 km dróg do odśnieżania; 7) Zadanie nr 7: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego na obszarze południowym powiatu w sezonie zimowym 2018/2019 za pomocą równiarki. Zadanie obejmuje 271,112 km dróg do odśnieżania; 8) Zadanie nr 8: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego na obszarze północnym powiatu w sezonie zimowym 2018/2019 za pomocą ładowarki o pojemności łyżki powyżej 3m3. Zadanie obejmuje 232,118 km dróg do odśnieżania; 9) Zadanie nr 9: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego na obszarze południowym powiatu w sezonie zimowym 2018/2019 za pomocą ładowarki o pojemności łyżki powyżej 3m3. Zadanie obejmuje 271,112 km dróg do odśnieżania. 2. Szczegółowy wykaz dróg dla poszczególnych zadań stanowią załączniki nr A1-A9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Zamówienie w zakresie zadań 1-5 obejmuje odśnieżanie interwencyjne dróg jednojezdniowych na całej szerokości jezdni nośnikiem z pługiem, usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu ładowarek oraz zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu nośnika z pługiem oraz posypywarką mieszanki (środki uszorstniające zapewni Zamawiający). 4. Zamówienie w zakresie zadania 6 i 7 obejmuję: odśnieżanie za pomocą równiarki dróg powiatowych. 5. Zamówienie w zakresie zadania 8 i 9 obejmuję: usuwaniu zwałowisk śnieżnych, odśnieżaniu dróg powiatowych za pomocą ładowarki o pojemności łyżki powyżej 3 m3. 6. Wymagania sprzętowe dla poszczególnych zadań wskazano w punkcie 5.1.3 SIWZ. 7. Nośnikami mogą być samochody ciężarowe lub inne pojazdy silnikowe (np. ciągnik rolniczy), których konstrukcja umożliwia zamocowanie czołownicy (płyta nośna z zawieszeniem). 8. Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu zostały określone w kosztorysach ofertowych przypisanych poszczególnym zadaniom. Poszczególna ilość godzin służyć będzie do wyliczenia wartości oferty. Wiążące dla Zamawiającego będą ceny jednostkowe pracy sprzętu i rzeczywisty czas pracy sprzętu. Rzeczywisty zakres usług uzależniony będzie od warunków pogodowych. 9. Wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter kosztorysowy [ilościowo-asortymentowy] (za godzinę pracy sprzętu). Zapłata za wykonanie usługi będzie naliczana od momentu podstawienia sprzętu w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego (Dyżurnego wyznaczonego do koordynacji akcją zimowego utrzymania). 10. Wykonawca zobowiązany jest do podania czasu odśnieżania zgodnie z załączonym formularzem cenowym (dla poszczególnego zadania). Rozliczenie należności za wykonanie usługi dokonywane będzie na podstawie faktur wraz z dołączonymi kartami drogowymi potwierdzonymi przez Zamawiającego z podziałem na jednostki sprzętowe. 11. W zakresie zadań 1-5 Zamawiający zapewni własny materiał (piasek, sól, mieszankę). Materiał (piasek, sól lub mieszanka) będzie pobierany z placu Zamawiającego tj. ul. Poznańska 384c, 88-100 Inowrocław. Załadunek będzie następował sprzętem Zamawiającego, na bieżąco w zależności od potrzeb w czasie prowadzenie akcji zimowego utrzymania dróg. 12. Wszystkie pojazdy mechaniczne poruszające się po drogach publicznych zgodnie z art. 4 Ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych muszą posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 13. Wykonywanie usług będących przedmiotem zamówienia odbywać się będzie zgodnie z poleceniami osoby koordynującej akcję zimowego utrzymania - pracownika ZDP. Dyżurny będzie w razie konieczności wzywał potrzebną ilość sprzętu, a Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania stałej gotowości technicznej i świadczenia usług przez jednostki sprzętowe. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia na wezwanie Zamawiającego jednostki sprzętowe nie później niż w czasie, który sam deklaruje w ofercie. Minimalny czas dla zadań 1-5 wynosi 60 minut, a maksymalny 180 minut. Natomiast dla zadań 6-9 minimalny czas wynosi 120 minut, a maksymalny wynosi 240 minut. Miejsce podstawienia sprzętu wyznacza Zamawiający, a Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania o momencie podstawienia jednostek sprzętowych we wskazanym miejscu. 14. Wykonawca w trakcie wykonywania umowy ponosi odpowiedzialność za właściwe zabezpieczenie usług, bezpieczeństwo ruchu na drodze oraz ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 15. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. Wybór najkorzystniejszej oferty jest dokonywany odrębnie w stosunku do każdej części zamówienia. 16. Zaleca się, abyWykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełna odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: 1) Zadanie nr 1: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego na obszarze gmin Kruszwica i Inowrocław w sezonie zimowym 2018/2019 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
170370.37
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ECOROAD Sp. z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
218052.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: 2) Zadanie nr 2: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego na obszarze gmin Dąbrowa Biskupia i Inowrocław w sezonie zimowym 2018/2019 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowania w zakresie zadania nr 2 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP. Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowych postępowaniu na wyżej wymienione zadanie nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: 3) Zadanie nr 3: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego na obszarze gmin Janikowo, Pakość oraz Inowrocław w sezonie zimowym 2018/2019 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowania w zakresie zadania nr 3 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP. Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowych postępowaniu na wyżej wymienione zadanie nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: 4) Zadanie nr 4: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego na obszarze gmin Gniewkowo, Rojewo w sezonie zimowym 2018/2019 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowania w zakresie zadania nr 4 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP. Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowych postępowaniu na wyżej wymienione zadanie nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: 5) Zadanie nr 5: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego na obszarze gmin Złotniki Kujawskie, Pakość oraz Inowrocław w sezonie zimowym 2018/2019 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowania w zakresie zadania nr 5 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP. Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowych postępowaniu na wyżej wymienione zadanie nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: 6) Zadanie nr 6: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego na obszarze północnym powiatu w sezonie zimowym 2018/2019 za pomocą równiarki |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowania w zakresie zadania nr 6 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP. Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowych postępowaniu na wyżej wymienione zadanie nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: 7) Zadanie nr 7: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego na obszarze południowym powiatu w sezonie zimowym 2018/2019 za pomocą równiarki |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowania w zakresie zadania nr 7 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP. Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowych postępowaniu na wyżej wymienione zadanie nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: 8) Zadanie nr 8: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego na obszarze północnym powiatu w sezonie zimowym 2018/2019 za pomocą ładowarki o pojemności łyżki powyżej 3m3 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowania w zakresie zadania nr 8 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP. Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowych postępowaniu na wyżej wymienione zadanie nie złożono żadnej oferty. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: 9) Zadanie nr 9: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego na obszarze południowym powiatu w sezonie zimowym 2018/2019 za pomocą ładowarki o pojemności łyżki powyżej 3m3 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowania w zakresie zadania nr 9 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP. Uzasadnienie faktyczne: w przedmiotowych postępowaniu na wyżej wymienione zadanie nie złożono żadnej oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Zakup komputerów stacjonarnych oraz drukarki 3D do pracowni szkolnych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość V
- Zakup sprzętu w ramach Narodowej Strategii Onkologicznej pn. "Zakup sprzętu do diagnostyki patomorfologicznej" w 2025 r. (Drukarki) na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka
- Sprzęt do ewakuacji osób poszkodowanych. Organizacja doraźnych szpitali oraz tymczasowych miejsc udzielenia pierwszej pomocy medycznej
- Prace dotyczące ochrony przeciwpożarowej w budynku przy ul. Solankowej 52 w Inowrocławiu
- Zakup minikoparki z przyczepą do jej transportu oraz trzech sztuk agregatów prądotwórczych o mocy ciągłej 5 kW
- Tworzenie i utrzymanie zasobów ochrony ludności przeznaczonych do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej.
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odśnieżanie i usuwanie błota po opadach z dróg na terenie Gminy Biała Podlaska , usuwanie śliskości dróg oraz usuwanie śniegu w okresie listopad 2025 roku - kwiecień 2026 roku.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynkach i wokół budynków Sądu Apelacyjnego w Szczecinie
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu Jarosławskiego w sezonie zimowym 2025/2026
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY LUBIEŃ
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego w sezonie 2025-2026, w zakresie części nr 2: rejon Polkowice - Radwanice
- Sprzątanie obiektów użytkowanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





