eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaRemont dachu Warzelni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-30

Ogłoszenie nr 500287630-N-2018 z dnia 30-11-2018 r.

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna: Remont dachu Warzelni

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 631937-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500246782-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, Krajowy numer identyfikacyjny 000041683, ul. Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 278 71 11, 12 278 71 03, e-mail wladyslaw.rudkowski@kopalnia.pl, faks 122 787 110.
Adres strony internetowej (url): www.kopalniawieliczka.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka Akcyjna - Górnictwo

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont dachu Warzelni

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KSW/2018/IP/115

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych mających na celu wykonanie zadania pod nazwą: "Remont dachu Warzelni" zwanych dalej "remontem" 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest także zobowiązany do: 1) zakupu, dostawy i montażu materiałów oraz zapewnienia urządzeń niezbędnych do wykonania remontu, 2) realizacji wszystkich robót budowlanych niezbędnych do prawidłowego wykonania remontu, 3) uporządkowania placu budowy po wykonaniu wszystkich robót budowlanych. 3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w następujących etapach: 1) Etap I obejmujący "część niską" - w zakresie podanym w dokumentacji, o której mowa w pkt. 6., 2) Etap II obejmujący "część średnią" i "część wysoką", w zakresie podanym w dokumentacji, o której mowa w pkt. 6., 4. Do realizacji etapu I Wykonawca przystąpi bezpośrednio po zawarciu umowy. 5. Do realizacji etapu II Wykonawca przystąpi na zlecenie Zamawiającego, wystawione nie wcześniej niż 2 stycznia 2019 roku. 6. Przedmiot zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z: a) Opisem technicznym, Inwestor: Kopalnia Soli "Wieliczka" S.A. 32-020 Wieliczka, Park Kingi 1, Temat: "Opis wykonania bieżącej konserwacji dachu budynku Warzelni polegającej na wymianie pokrycia dachu i obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych na terenie Kopalni Soli "Wieliczka" S.A. - dz. nr 39/38 obr. 1 Wieliczka" opracował Firma "S" inż. Rafał Smułczyński, 30-693 Kraków, ul Gwarna 4a,, który stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji; b) Opinią konserwatorską nr OZKr.5142.559.2018.JCh wydaną przez dr. inż. arch. Jan Janczykowski Małopolski Konserwator Zabytków w Krakowie z dnia 21.06.2018r., która stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji. 7. Istotne warunki wykonania przedmiotu zamówienia 7.1. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia. 7.2. Wykonawca zobowiązany jest wykazać charakter zatrudnienia wskazany w pkt. 7.1 na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie do 7 dni, licząc od daty otrzymania pisemnego wezwania. 7.3. Obowiązek o którym mowa w pkt. 7.1. nie dotyczy osób pełniących funkcję kierownika budowy oraz kierownika robót. 7.4 Szczegółowe zapisy dotyczące obowiązku zatrudniania osób wykonujących roboty budowlane w oparciu o umowę o pracę zostały zawarte w §24 wzoru umowy. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do specyfikacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 448992
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe BPI-SYSTEM Filip Kuta
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wola Rzędzińska 233B
Kod pocztowy: 33-150
Miejscowość: Wola Rzędzińska
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 617460
Oferta z najniższą ceną/kosztem 617460
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 787200
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.