eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krośnice › Budowa chaty wiejskiej w miejscowości Dziewiętlin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-30

Ogłoszenie nr 500287230-N-2018 z dnia 30-11-2018 r.

Gmina Krośnice: Budowa chaty wiejskiej w miejscowości Dziewiętlin

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn.: "Budowa chaty wiejskiej w miejscowości Dziewiętlin" dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 635417-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Krośnice, Krajowy numer identyfikacyjny 93193470400000, ul. ul. Sportowa 4, 56320 Krośnice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 846 019, e-mail jkrzywinski@ug.krosnice, faks 713 846 015.
Adres strony internetowej (url): https://bip.krosnice.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa chaty wiejskiej w miejscowości Dziewiętlin

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RGPOŚiI.271.37.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

- wzniesienie budynku jednokondygnacyjnego o powierzchni zabudowy 122,45 m2 i kubaturze 401,88 m3, - dach skośny (400), pokryty dachówką ceramiczną, - ściany fundamentowe wykonane z bloczków betonowych M-6, z izolacją termiczną XPS gr. 12 cm, - ściany zewnętrzne wykonane z pustaków ceramicznych gr. 25 cm z izolacją termiczną ze styropianu gr. 15 cm, - ściany wewnętrzne nośne z pustaków ceramicznych kl. 15 gr. 25, działowe z pustaków ceramicznych gr. 12 cm - tynkowane zaprawą cementowo-wapienną gr. 1,5 cm z gładzią gipsową - stolarka drzwiowa zewnętrzna o współczynniku przenikalności cieplnej U(max) = 1,3 W/m2 * K (zgodnie z rozporządzeniem ministra infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, - stolarka okienna zewnętrzna o współczynniku przenikalności cieplnej U(Wmax) = 0,95 W/m2 * K, szyby zespolone U(gmax) = 1,0 W/m2 * K, - instalacja elektryczna i odgromowa, - instalacja wodna, sanitarna oraz c.w.u. z podgrzewaczami wody, - instalacja grzewcza: o dostawa i montaż kominka o mocy min. 12 kW z doprowadzeniem powietrza do kominka w warstwie izolacji termicznej posadzki, dystrybutorem umieszczonym nad wkładem kominkowym i obudowany, kominek obudować klinkierem o dostawa i montaż 7 szt. grzejników elektrycznych, - przyłącza: wodociągowe, sanitarne, elektryczne, - miejsca parkingowe i komunikacja piesza. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej opracowanej przez biuro Projektowe MAATProject sp. z o.o. ul. Smardzewska 22/4, 60-161 Poznań w skład której wchodzi: 1. projekt budowlany - załącznik Nr 8 do SIWZ 2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9 do SIWZ 3. przedmiar robót - załącznik Nr 10 do SIWZ 4. pozwolenie na budowę decyzja nr 274/2016 z dnia 28.11.2016r. - załącznik Nr 11 do SIWZ UWAGA: Załączony do SIWZ przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym do skalkulowania ceny oferty i jej sporządzenia. Przedmiar robót stanowiący podstawę sporządzenia kosztorysu elementów scalonych będącego podstawą do wypełnienia harmonogramu płatności stanowiącego załącznik nr 2 do Umowy. Harmonogram płatności ma na celu wskazanie miesięcy w których Wykonawca zamierza zakończyć wszystkie roboty w ramach danej pozycji, zgłosić je do odbioru częściowego i wystawić fakturę na całą kwotę przypisaną do danej pozycji robót. Jednocześnie zawarte w przedmiarze robót zestawienie ma jedynie zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów realizacji przedmiotu zamówienia. Jednak na etapie postępowania Zamawiający wezwie do złożenia kosztorysu ofertowego przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45400000-1, 45300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 372835.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "ŁADNE WNĘTRZE" s.c. J.W. Lenda
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: pl. Piastów 10-12/7
Kod pocztowy: 56-416
Miejscowość: Twardogóra
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 642823.58
Oferta z najniższą ceną/kosztem 642823.58
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 644002.29
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.