eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceŚwiadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Izby Administracji Skarbowej w Katowicach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-29

Ogłoszenie nr 500286646-N-2018 z dnia 29-11-2018 r.

Izba Administracji Skarbowej w Katowicach: Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Izby Administracji Skarbowej w Katowicach.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 622056-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Izba Administracji Skarbowej w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 102123400000, ul. Damrota 25, 40-022 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2076000, e-mail kancelaria.ias.katowice@mf.gov.pl, faks 32 2076010.
Adres strony internetowej (url): www.slaskie.kas.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Izby Administracji Skarbowej w Katowicach.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZKP-22/2018, UNP:2401-18-130958

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Zamawiającego. Usługi objęte przedmiotem umowy będą świadczone w ramach miesięcznego abonamentu, w zakresie którego pracownik Zamawiającego będzie uprawniony do korzystania z dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych.Do korzystania przez pracowników Zamawiającego z ww. usług będą uprawniały karty abonamentowe.Karty abonamentowe powinny być przygotowane w formie imiennych kart np.: magnetycznych, czipowych, zbliżeniowych. Zamawiający dopuszcza weryfikację imiennych kart wyłącznie na podstawie dokumentu ze zdjęciem, imieniem i nazwiskiem pracownika Zamawiającego uprawnionego do korzystania z usług objętych niniejszą umową. Zamawiający nie dopuszcza innych form weryfikacji.Karty abonamentowe winny upoważniać pracownika Zamawiającego do wejść oraz korzystania z usług w obiektach zlokalizowanych na terenie całego kraju w szczególności województwa śląskiego.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w trakcie obowiązywania umowy dostęp do ilości obiektów nie mniejszej niż 300 na terenie województwa śląskiego.Wykonawca jest zobowiązany zapewnić pracownikom Zamawiającego nielimitowany dostęp do obiektów sportowo - rekreacyjnych. Dostępność do obiektów nie będzie ograniczona porą dnia i dniem tygodnia, za wyjątkiem ograniczeń wprowadzonych przez dany obiekt, wynikających z obowiązujących w nim godzin pracy, grafików i regulaminów obowiązujących wszystkich użytkowników danego obiektu. Aktualny wykaz usług, zapewniających korzystanie z obiektów i zajęć na podstawie karty abonamentowego wraz z ich opisem oraz wszelkimi informacjami dotyczącymi czasu i form korzystania, będzie dostępny na stronie internetowej Wykonawcy.Szacunkowa liczba kart abonamentowych: 150 szt.Wskazana powyżej ilość kart abonamentowych jest szacunkowa, podana w celu oceny złożonych ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Liczba karnetów będzie zależała od rzeczywistych potrzeb pracowników Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu większej lub mniejszej ilości kart w okresie rozliczeniowym poprzez wystawianie nowych karnetów oraz aktywację i dezaktywację wystawionych karnetów bez zmiany cen jednostkowych kart zaoferowanej w ofercie Wykonawcy dla jednego pracownika Zamawiającego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 205000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Benefit Systems S.A.
Email wykonawcy: p.ciechomski@benefitsystems.pl
Adres pocztowy: 00-844 Warszawa, Plac Europejski 2
Kod pocztowy: 00-844
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 221400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 221400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 221400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.