eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiWykonanie robót budowlanych związanych z likwidacją stanu awaryjnego podpory stropu łukowego nadproża bramowego od str. podwórza w budynku przy ul. Kościuszki 18 w Suwałkach.



Ogłoszenie z dnia 2018-11-29

Ogłoszenie nr 500285626-N-2018 z dnia 29-11-2018 r.

Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o: Wykonanie robót budowlanych związanych z likwidacją stanu awaryjnego podpory stropu łukowego nadproża bramowego od str. podwórza w budynku przy ul. Kościuszki 18 w Suwałkach.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

ZAMAWIAJĄCY: Gmina Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, 16 - 400 Suwałki, w imieniu której działa Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o., ul. Wigierska 32, 16 - 400 Suwałki


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS Sp. z. o o, Krajowy numer identyfikacyjny 36336992000000, ul. Wigierska 32, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 87 563 50 00, e-mail m.kopyra@zbm.suwalki.pl, sekretariat@zbm.suwalki.pl, faks 87 563 50 79.
Adres strony internetowej (url): www.zbm.suwalki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych związanych z likwidacją stanu awaryjnego podpory stropu łukowego nadproża bramowego od str. podwórza w budynku przy ul. Kościuszki 18 w Suwałkach.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

101 / R.B / 2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z likwidacją stanu awaryjnego podpory stropu łukowego nadproża bramowego od str. podwórza w budynku przy ul. Kościuszki 18 w Suwałkach. 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowiące załącznik nr 5 do zaproszenia. 3. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z dokumentacją zamówienia, wskazaniami inspektora nadzoru, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Budynek jest wpisany do rejestru zabytków Decyzją nr KL.WKZ534/152/d/81 z dnia 27.05.1981 r. 5. Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z przedmiotem zamówienia celem skalkulowania wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania robót. 6. Proponowany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane: minimum 36 m-cy licząc od daty protokolarnego bezusterkowego odbioru prac. 7. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do zaproszenia. 8. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 t.j.) osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, które zostały określone w projekcie umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15627.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Prace Budowlano-Remontowe "BRANDO" Sławomir Stankiewicz
Email wykonawcy: brandostankiewicz@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Reja 84A/19
Kod pocztowy: 16-400
Miejscowość: Suwałki
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19215.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19215.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19215.33
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 66 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Nawiązując do opracowanej przez Project-Consulting Sp. z o.o., 02-662 Warszawa, ul. Świeradowska 47 opinii z października 2018 r. w sprawie określenia stanu technicznego nadproża bramowego w budynku mieszkalnym przy ul. Kościuszki 18 w Suwałkach wynika, że aktualny stan podpory stropu łukowego nad bramą budynku należy uważać za stan awaryjny i przy braku natychmiastowych działań związanych z naprawą uszkodzenia może skutkować katastrofą budowlaną. Uszkodzenie nastąpiło w trakcie użytkowania bramy przez samochody ciężarowe. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 t.j.) - ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.