To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-28
Ogłoszenie nr 500284410-N-2018 z dnia 28-11-2018 r.
Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola: Wykonanie usługi transportowej obejmującej przeprowadzki osób zamieszkujących w budynku przy ul. Piaskowej 9 w Warszawie do lokali zamiennych (znak sprawy: 57/ZP/18).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 644199-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Krajowy numer identyfikacyjny 1525966300161,
ul. Al. Solidarności
90,
01003
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 4435682, 683, 684, 685, 686, e-mail
zp.wola@um.warszawa.pl, faks
224 435 600.
Adres strony internetowej (url): www.wola.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie usługi transportowej obejmującej przeprowadzki osób zamieszkujących w budynku przy ul. Piaskowej 9 w Warszawie do lokali zamiennych (znak sprawy: 57/ZP/18).
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):57/ZP/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportowej obejmującej przeprowadzki osób zamieszkałych w budynku przy ul. Piaskowej 9 w Warszawie do lokali zamiennych. 2) Usługą przeprowadzki będą objęte lokale mieszkalne: jednopokojowe, dwupokojowe i trzypokojowe. 3) Usługa nie obejmuje przewozu osób objętych przeprowadzkami. 4) Zamawiający przewiduje, iż usługa przeprowadzki będzie realizowana w przypadku: - lokalu jednopokojowego - 1 kursem, - lokalu dwupokojowego - 2 kursami, - lokalu trzypokojowego - 3 kursami, 5) Przez kurs należy rozumieć: zniesienie, załadunek, przewóz samochodem o objętości ładunkowej minimum 17 m3, mebli, sprzętów i wyposażenia lokalu mieszkalnego/innych pomieszczeń z budynku przy ul. Piaskowej 9, oraz rozładunek i wniesienie przewożonego mienia do lokalu wskazanego przez Zamawiającego. 6) Zamawiający przewiduje wykonanie 195 kursów w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Każdy kurs będzie odbywał się między lokalami oddalonymi od siebie nie dalej niż 25 km. Kurs musi być w całości zrealizowany w ciągu 1 dnia. 7) Realizacja usługi będzie odbywać się od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00 - 19.00, ewentualnie dopuszcza się możliwość wykonywania usługi w dni wolne od pracy. 8) Zamawiający przewiduje zlecanie wykonania przeprowadzki z więcej niż jednego lokalu dziennie. 9) Usługa będzie realizowana sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, a przeprowadzki będą wykonywane po złożeniu przez Zamawiającego zlecenia dokonania przeprowadzki. Zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia kilku zleceń dot. przeprowadzek w tym samym terminie. 10) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni 2100 kartonów-pudeł o wymiarach min. 58 cm x 38 cm x 30 cm do spakowania i zabezpieczenia mienia przez użytkowników lokali, których koszt należy uwzględnić w cenie oferty. 11) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa wzór umowy - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 12) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności: kierowcy samochodu oraz związane z usługą przeprowadzki, w szczególności wskazane w § 3 ust. 8 wzoru umowy, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z ustawą z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 60.18.00.00 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
154650.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Dariusz GRZYB "KLEKS"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
123430.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





