eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie usługi transportowej obejmującej przeprowadzki osób zamieszkujących w budynku przy ul. Piaskowej 9 w Warszawie do lokali zamiennych (znak sprawy57/ZP/18).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-28

Ogłoszenie nr 500284410-N-2018 z dnia 28-11-2018 r.

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola: Wykonanie usługi transportowej obejmującej przeprowadzki osób zamieszkujących w budynku przy ul. Piaskowej 9 w Warszawie do lokali zamiennych (znak sprawy: 57/ZP/18).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 644199-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Krajowy numer identyfikacyjny 1525966300161, ul. Al. Solidarności 90, 01003 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, e-mail zp.wola@um.warszawa.pl, faks 224 435 600.
Adres strony internetowej (url): www.wola.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie usługi transportowej obejmującej przeprowadzki osób zamieszkujących w budynku przy ul. Piaskowej 9 w Warszawie do lokali zamiennych (znak sprawy: 57/ZP/18).

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

57/ZP/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportowej obejmującej przeprowadzki osób zamieszkałych w budynku przy ul. Piaskowej 9 w Warszawie do lokali zamiennych. 2) Usługą przeprowadzki będą objęte lokale mieszkalne: jednopokojowe, dwupokojowe i trzypokojowe. 3) Usługa nie obejmuje przewozu osób objętych przeprowadzkami. 4) Zamawiający przewiduje, iż usługa przeprowadzki będzie realizowana w przypadku: - lokalu jednopokojowego - 1 kursem, - lokalu dwupokojowego - 2 kursami, - lokalu trzypokojowego - 3 kursami, 5) Przez kurs należy rozumieć: zniesienie, załadunek, przewóz samochodem o objętości ładunkowej minimum 17 m3, mebli, sprzętów i wyposażenia lokalu mieszkalnego/innych pomieszczeń z budynku przy ul. Piaskowej 9, oraz rozładunek i wniesienie przewożonego mienia do lokalu wskazanego przez Zamawiającego. 6) Zamawiający przewiduje wykonanie 195 kursów w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Każdy kurs będzie odbywał się między lokalami oddalonymi od siebie nie dalej niż 25 km. Kurs musi być w całości zrealizowany w ciągu 1 dnia. 7) Realizacja usługi będzie odbywać się od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00 - 19.00, ewentualnie dopuszcza się możliwość wykonywania usługi w dni wolne od pracy. 8) Zamawiający przewiduje zlecanie wykonania przeprowadzki z więcej niż jednego lokalu dziennie. 9) Usługa będzie realizowana sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, a przeprowadzki będą wykonywane po złożeniu przez Zamawiającego zlecenia dokonania przeprowadzki. Zamawiający zastrzega sobie prawo do złożenia kilku zleceń dot. przeprowadzek w tym samym terminie. 10) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni 2100 kartonów-pudeł o wymiarach min. 58 cm x 38 cm x 30 cm do spakowania i zabezpieczenia mienia przez użytkowników lokali, których koszt należy uwzględnić w cenie oferty. 11) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określa wzór umowy - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 12) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności: kierowcy samochodu oraz związane z usługą przeprowadzki, w szczególności wskazane w § 3 ust. 8 wzoru umowy, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z ustawą z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60.18.00.00 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 154650.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dariusz GRZYB "KLEKS"
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przy Agorze 20 lok. 57
Kod pocztowy: 01-930
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 123430.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 123430.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 181870.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.