eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipnica › "Modernizacja ul. Szkolnej w Lipnicy"



Ogłoszenie z dnia 2018-11-27

Ogłoszenie nr 500283251-N-2018 z dnia 27-11-2018 r.

Lipnica: "Modernizacja ul. Szkolnej w Lipnicy"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587939-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500235709-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lipnica, Krajowy numer identyfikacyjny 770979520, ul. Słomińskiego 19, 77-130 Lipnica, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598217091, e-mail a.lukowicz@lipnica.pl, faks 598218317.
Adres strony internetowej (url): www.bip.lipnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Modernizacja ul. Szkolnej w Lipnicy"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RIG.271.8.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia jest "Modernizacja ul. Szkolnej w Lipnicy" Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Dodatek Nr 1 do SIWZ- Projekt Budowlany Dodatek Nr 2 do SIWZ- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót Dodatek Nr 3 do SIWZ- Przedmiary robót - Roboty składające się na przedmiot zamówienia objęte dokumentacją projektową i SIWZ należy wykonać w oparciu o obowiązujące przepisy oraz normy zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym, z należytą starannością, zachowaniem zasad bezpieczeństwa, zapewniając przy tym dobrą jakość wykonania i właściwą organizację pracy. - Zamawiający wymaga aby minimalny okres udzielenia gwarancji wynosił 36 miesięcy dla całości robót licząc od dnia odbioru bez uwag dla całego zakresu prac. Okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert dlatego najdłuższy okres gwarancji może wynosić 60 miesięcy. Rozliczenie końcowe nastąpi po wystawieniu faktury końcowej na podstawie końcowego protokołu odbioru robót. UWAGA: Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych- tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ- w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać że, oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.


II.4) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:

45230000-8,

45233000-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
31.10.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
31/10/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Na podstawie art. 144 ust 1 pkt 6 ustawy pzp wprowadza się do opisu przedmiotu zamówienia zmiany poprzez zwiększenie zakresu robót o następujące prace: - wykonanie wpustu ulicznego, - zwiększenie szerokości drogi z 4,5 m do 4,8 m, - zmiana geometrii przy włączeniu do zjazdu z drogi wojewódzkiej DW 212. co wpłynie na zwiększenie wynagrodzenia o kwotę 21.775,27 zł brutto.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Na podstawie art. 144 ust 1 pkt 6 ustawy pzp wprowadza się do opisu przedmiotu zamówienia zmiany poprzez zwiększenie zakresu robót o następujące prace: - wykonanie wpustu ulicznego, - zwiększenie szerokości drogi z 4,5 m do 4,8 m, - zmiana geometrii przy włączeniu do zjazdu z drogi wojewódzkiej DW 212. co wpłynie na zwiększenie wynagrodzenia o kwotę 21.775,27 zł brutto.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.