eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goczałkowice-Zdrój › Stworzenie niekomercyjnego miejsca aktywnego wypoczynku i rekreacji z edukacyjnym placem zabaw

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-11-26

Ogłoszenie nr 500282560-N-2018 z dnia 26-11-2018 r.

Goczałkowice-Zdrój: Stworzenie niekomercyjnego miejsca aktywnego wypoczynku i rekreacji z edukacyjnym placem zabaw
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Poddziałanie 19.2 'Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność' Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 571588-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500209407-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Goczałkowice-Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 27253621500000, ul. ul. Szkolna 13, 43230 Goczałkowice-Zdrój, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 107 185, e-mail przetargi@goczalkowicezdroj.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.urzad.goczalkowicezdroj.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://www.bip.urzad.goczalkowicezdroj.pl/rok-2018

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Stworzenie niekomercyjnego miejsca aktywnego wypoczynku i rekreacji z edukacyjnym placem zabaw

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

PR.ZP.271.007.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuję: - remont istniejącej nawierzchni chodnika zlokalizowanego w strefie zachodniej terenu - remont nawierzchni istniejącego placu zabaw oraz rozbudowa placu zabaw o kolejne urządzenia edukacyjno-rekreacyjne, ławki i kosze na śmieci - oświetlenie oraz monitoring placu zabaw w ramach rozbudowy istniejących instalacji oświetlenia i monitoringu boisk - budowa chodników pieszych w strefie placu zabaw, Rozbudowa istniejącego placu zabaw o następujące urządzenia i elementy : 1.Bujak 1-osobowy - szt.1, 2. Bujak 2-osobowy - 2 szt., 3. Walec wąski - 1 szt.4.Ławka nowa na fundamencie punktowym (zamocowana trwale do fundamentu) - 13 szt., 5.Tunel z lin - 1 szt., 6.Zestaw zabawowy Szynobus - 1 szt.,7.Zestaw zabawowy Linarium+Zjeżdżalnia - 1 szt., 8.Drążki do podciągania - 1 szt., 9.Zestaw sprawnościowy - 1 szt., 10.Stół pingpongowy stały - 1 szt.,11.Ścieżka sprawnościowa dla dzieci - 1,szt.,12.Tablica do rysowania - 3 szt.,13.Huśtawka ważka elipsa podwójna - 1 szt., 14. Kosz na śmieci - 3 szt. Zakres zadania obejmuję rozbudowę istniejącej instalacjo o kolejne 4 słupy oświetleniowe zlokalizowane w strefie placu zabaw oraz wymianę 3 słupów. Dodatkowo na. Słupach zostaną zainstalowane kamery monitoringu terenu. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót stanowiące załączniki do niniejszej.


II.4) Główny kod CPV: 45112723-9
Dodatkowe kody CPV:

37535200-9,

45233200-1,

45112710-5,

45310000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
umowa została zawarta na 4 miesiące od przekazania placu budowy tj do 30.12.2018 roku

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/10/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zakup i dostawa na teren placu budowy kostki gumowej 168 m2, koszt zakupu i dostawy 168 m2 kostki gumowej wynosi 28516,32 brutto

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W toku realizacji Umowy stwierdzono występowanie znacznej degradacji płyt EPDEM o wymiarach 50x50 cm (nawierzchnia placu zabaw), które wg pierwotnego projektu należało rozebrać i ułożyć ponownie. Zużycie (uszkodzenia) materiału (płyt) było tak duże, że nie było możliwości ułożenia płyt ponownie zapewniając jednolitą i zwartą nawierzchnię.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.