eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynZakup mebli na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-26

Ogłoszenie nr 500282413-N-2018 z dnia 26-11-2018 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej: Zakup mebli na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 630305-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 444786700000, ul. al. M. J. Piłsudskiego 61A, 10-449 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 895 340 414, e-mail biuro@mopsolsztyn.pl, faks 895 340 538.
Adres strony internetowej (url): www.mopsolsztyn.bip.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup mebli na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MOPS.DAG.ZP.261.46.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i ich montaż w miejsca wskazane przez zamawiającego na terenie miasta Olsztyna . Zamówienie zostało podzielone na części: Część I - meble na wyposażenie mieszkań chronionych Część II - meble na wyposażenie DDPS dla osób chorych na Cukrzycę Część III - meble na wyposażenie MOPS przy ul. Piłsudskiego 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w Załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ oraz w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia w każdej części: minimum 12 miesięcy, 4.Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, o ile są znani. 4.1. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, który nie został wskazany w ofercie, na zasadach określonych w § 7 projektu umowy. 4.2. Wymagania, dotyczące realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców, zostały zawarte w § 7 projektu umowy. 5.Miejscem dostawy, wniesienia i montażu przedmiotu zamówienia przez pracowników Wykonawcy są miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Olsztyna: Część I - meble na wyposażenie mieszkań chronionych, przy ul. Kasprowicza 5B/1 i Kasprowicza 5B/5 Część II - meble na wyposażenie DDPS dla osób chorych na Cukrzycę, przy ul. Piłsudskiego 61A Część III - meble na wyposażenie MOPS, przy ul. Piłsudskiego 61A 6. Dostawa i montaż przedmiotu zamówienia zostanie zrealizowana w godzinach od 7:30 do 15:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku, chyba że Zamawiajacy wyrazi zgodę na montaż w innych godzinach. 7.Wykonawca zagwarantuje, że dostarczony i zmontowany w siedzibie Zamawiającego przedmiot zamówienia będzie wolny od wad fizycznych i innych uszkodzeń, stanowić będzie kompatybilną całość i będzie gotowy do użytku bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów oraz wykonywania dodatkowych prac przez Zamawiającego. 8. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 8.1. Ostateczny dobór wzorów i kolorów materiałów, z których zostanie wykonany przedmiot zamówienia będzie dokonany w uzgodnieniu z wybranym Wykonawcą przed podpisaniem umowy. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu umowy dostarczy Zamawiającemu do akceptacji próbki kolorów (wybarwień) płyt oraz proponowanej kolorystyki oraz wizualizacje mebli w terminie 3 dni od dnia otrzymania powiadomienia o wyborze oferty. Zamawiający zaakceptuje kolory wybarwień, rodzaje materiałów, wizualizacje lub wniesie do nich uwagi, w terminie 2 dni roboczych od dnia przekazania ich przez Wykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39.10.00.00 - Meble


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: meble na wyposażenie mieszkań chronionych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18757.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Drzewiarz - Bis Sp zoo
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul Kardynała Wyszyńskiego 46A
Kod pocztowy: 87-600
Miejscowość: Lipno
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23072.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23072.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23072.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: meble na wyposazenie DDPS dla Osób Chorych na Cukrzycę

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 325.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Drzewiarz- Bis Sp zoo
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kardynała Wyszyńskiego 46A
Kod pocztowy: 87-600
Miejscowość: Lipno
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 400.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: meble na wyposażenie MOPS

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 203.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Drzewiarz - Bis sp zoo
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul Kardynała Wyszyńskiego 46A
Kod pocztowy: 87-600
Miejscowość: Lipno
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 250.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 250.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 250.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.