To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-26
Ogłoszenie nr 500282297-N-2018 z dnia 26-11-2018 r.
Miasto Orzesze: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych
na terenie miasta Orzesze 2018/2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 630357-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500237760-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Orzesze, Krajowy numer identyfikacyjny 276257653,
ul. ul. Św. Wawrzyńca
21,
43-180
Orzesze, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48323248800, e-mail
rzp@orzesze.pl, faks
+48323248826.
Adres strony internetowej (url): orzesze.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Orzesze 2018/2019
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WRZP.271.39.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia 1.1 Rodzaj zamówienia: usługa 1.2. Opis przedmiotu zamówienia: 1. zakup, transport, składowanie oraz załadunek na pojazdy materiałów potrzebnych do zwalczania śliskości 2. utrzymanie przejezdności ulic poprzez ich odśnieżanie i zwalczanie śliskości zgodnie z otrzymanym harmonogramem, uwzględniając 1, 2, 3 kolejność przejezdności ulic, z czego: 1 kolejności - ok. 32,1 km dróg 2 kolejności - ok. 37,3 km dróg 3 kolejności - ok. 27,6 km dróg 3 kolejności - drogi wewnętrzne- ok. 12,6 km Razem drogi do zimowego utrzymania - ok. 109,6 km 3. zwalczanie gołoledzi i śliskości na drogach: o solą zwilżoną roztworem solankowym przyjmując średnio 25 g/m2 (nawilżona sól: 30 % solanki o stężeniu 25% + 70 % suchej soli) dawka 20-30 g/m2 w zależności od temperatury o interwencyjnie materiałem uszarstniającym - piaskiem w dawce 150 g/m2 drogi Materiał uszarstniający (piasek) o jednorodnym uziarnieniu do 2 mm i nie powinien zawierać zanieczyszczeń gliniastych lub ilastych. 4. Ręczne lub mechaniczne odśnieżanie chodników w ciągu dróg gminnych i wewnętrznych oraz zwalczanie śliskości na chodnikach materiałem uszorstniającym (piaskiem) wraz z odśnieżaniem i usuwaniem śliskości na przejściach dla pieszych zgodnie z zestawieniem - długość chodników - ok. 3,3 km 5. Pełnienie w ciągu całego okresu wykonywania umowy całodobowego dyżuru gotowości, w tym: całodobowego tel. alarmowego i konta e-mail umożliwiającego kontakt z Zamawiającym oraz służbami ( np.:Policja, Straż Miejska, Straż Pożarna) 6. w wypadku wystąpienia zawiei i zamieci śnieżnych - likwidacja zasp za pomocą ciężkiego sprzętu: pługa wirnikowego i ładowarki jednonaczyniowej kołowej o pojemności nie mniejszej niż 2,5 m³ oraz przyczepy do wywozu śniegu 7. zapewnienie dyspozycyjności sprzętu wraz z obsługą przez 24 godz. na dobę w ciągu całego okresu wykonywania usługi. Wykonywanie usługi obejmuje okres od dnia otrzymania od zamawiającego przesłanego e-mailem powiadomienia o rozpoczęciu realizacji usługi do dnia otrzymania powiadomienia przesłanego e-mailem o zakończeniu realizacji usługi. 1.3.Wykonawca winien dysponować następującym sprzętem: a) min. 1 ciągnik kołowy z pługiem o mocy nie niższej niż 37 kW b) min. 2 ciągniki rolnicze z pługami o mocy nie mniejszej niż 54 kW z napędem na 2 osie c) min. 2 solarko-piaskarki z urządzeniem do roztworu solankowego zabudowanym na samochodzie ciężarowym wyposażone w pług do odśnieżania d) min. 2 rozsiewacze ciągnikowe do posypywania materiałem szorstkim (piasku i soli) e) min. 1 ładowarka do załadunku piasku f) min. 1 pług wirnikowy samochodowy lub na ciągniku g) min. 1 ładowarka jednonaczyniowa kołowa przedsiębierna o pojemności łyżki nie mniejszej niż 2,5 m³ h) min. 1 przyczepa ciągnikowa wywrotka o załadunku min. 4,5 tony. Wykonawca winien zapewnić dyspozycyjność ww. sprzętu przez 24 godz. na dobę ciągu całego okresu uruchomionej Akcji Zima 2018/2019, z zastrzeżeniem, że zamawiający będzie dokonywał płatności za gotowość sprzętu dotyczącą 2 solarko-piaskarek, każda z urządzeniem do roztworu solankowego zabudowanym na samochodzie ciężarowym, wyposażona w pług do odśnieżania i 1 ciągnika rolniczego z pługiem o mocy nie mniejszej niż 54 kW z napędem na 2 osie. 1.4..Baza sprzętu i materiałów sypkich ubiegającego się o zamówienie wraz z pomieszczeniem dla dyżurującego winna znajdować się na terenie miasta Orzesze lub na terenie innej gminy w odległości nie większej niż 20 km licząc przejazd drogami publicznymi od granic miasta Orzesze. Pomieszczenie dla dyżurujących winno być wyposażone w 2 telefony komórkowe (dwa różne numery funkcjonujące na dwóch różnych urządzeniach) pełniące funkcje alarmowe oraz dostęp do internetu z aktywnym kontem e-mail w trakcie trwania całego okresu umowy. 1.5. kod CPV co do przedmiotu zamówienia 90620000-9 Usługi odśnieżania 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń 1.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr: o 1a Opis przedmiotu zamówienia - przedmiar (będący jednocześnie formularzem wyliczenia ceny) o 1b Opis przedmiotu zamówienia - wykaz dróg gminnych, wewnętrznych i chodników w sezonie zima 2018/2019 o 1c Opis przedmiotu zamówienia- standardy zimowego utrzymania dróg 1.7. Gdziekolwiek w dokumentacji przetargowej występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej, przy opisie zastosowanych materiałów wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 1.8. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Jeśli w dokumentach składających się na dokumentację przetargową wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 1.9..Zamawiający zastrzega, aby zastosowane materiały posiadały ważne aprobaty techniczne, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji przetargowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. 1.10.Podwykonawcy: a). Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. b). Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. c). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcoy 1.11.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, do 50% zakresu zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w punkcie 1.2. i 1.6 niniejszej SIWZ. Zamówienie zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki po przeprowadzeniu negocjacji z wybranym wykonawcą 1.12. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy: opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych ponieważ zamówienie nie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych nie dotyczą pracowników zamawiającego, ze względu na brak takich osób. 1.13. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: m.in. czynności dyspozytorów, obsługi pojazdów odśnieżających podczas świadczenia usługi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
392159.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DARKO Dariusz Drążkiewicz
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
369297.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ORZESZA
- Zakup dwóch samochodów asenizacyjnych.
- Wywóz i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 z oczyszczalni ścieków przy ul. Centralnej w Orzeszu w roku 2026.
więcej: przetargi w Orzeszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi porządkowo-czystościowe w budynku i posesji Sądu Rejonowego w Sokółce oraz w lokalu archiwum przy ul. Pocztowej 3 w Sokółce
- Usługi konserwacji, utrzymanie porządku i czystości świadczone w obiektach i na terenach będących własnością Gminy Wodynie. Zadanie I, II i III
- Utrzymanie czystości w budynkach i na posesji Sądu Rejonowego w Jarosławiu
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Pcim w sezonie 2025/2026
- Zimowe utrzymanie wybranych dróg w sezonie zimowym 2025/2026 na terenie Gminy Krynica-Zdrój-II
- USŁUGA SPRZĄTANIA OBIEKTÓW MUZEUM ZABAWEK I ZABAWY
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





