eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDOSTAWĘ INDYWIDUALNYCH PAKIETÓW MEDYCZNYCH (Torba - zasobnik do IPMed oraz zestaw komponentów do IPMed)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-26

Ogłoszenie nr 500282230-N-2018 z dnia 26-11-2018 r.

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy: DOSTAWĘ INDYWIDUALNYCH PAKIETÓW MEDYCZNYCH (Torba - zasobnik do IPMed oraz zestaw komponentów do IPMed)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 632377-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500246551-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34126041200000, ul. ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 411 361, e-mail 11wog.szpub@ron.mil.pl, faks 261 411 313.
Adres strony internetowej (url): www.11wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWĘ INDYWIDUALNYCH PAKIETÓW MEDYCZNYCH (Torba - zasobnik do IPMed oraz zestaw komponentów do IPMed)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

39/ZP/D/MED/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

DOSTAWA INDYWIDUALNYCH PAKIETÓW MEDYCZNYCH (Torba - opakowanie do IPMed oraz zestaw komponentów do IPMed) - zgodnie z zał. nr 1 i 1a do SIWZ. GŁÓWNY PRZEDMIOT CPV - 33141620-2 zestawy medyczne Dodatkowe przedmioty zamówienia CPV - 33140000-3 materiały medyczne 1.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: zał. nr 1 do SIWZ (OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA) oraz zał. nr 1a do SIWZ (WTT) i zał. nr 10 do SIWZ (RYSUNKI). 3.Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 4.Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć 524 skompletowanych zestawów IPMed. Jeden komplet składa się z wyrobów medycznych oraz opakowania: - w skład jednego kompletu IPMed wchodzi: 1. Opatrunek indywidualny - 1 szt. 2. Opatrunek hemostatyczny - 1 szt. 3. Opaska zaciskowa (staza taktyczna) - 1 szt. 4. Opatrunek na rany penetracyjne klatki piersiowej - 1 szt. 5. Gaza wypełniająca - 1 szt. 6. Przylepiec bez opatrunku - 1 szt. 7. Rurka nosowo-gardłowa - 1 kpl. 8. Nożyczki ratownicze - 1 szt. 9. Rękawice ratownicze - 1 szt.(rozumiane jako 1 para) 10. Marker permanentny - 1 szt. 5. Opakowanie pakietu IPMed - 1 kpl.Opakowanie pakietu IPMed - 1 kpl.Pakiet IPMed powinien być wykonany zgodnie z Wymaganiami Taktyczno - Technicznymi dla zestawu Indywidualny Pakiet Medyczny (IPMed) - załącznik nr 1a do SIWZ oraz rysunkami stanowiącymi załącznik nr 10 do SIWZ. 6. Dostarczany wyrób powinien być oznakowany zgodnie z decyzją nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 03.01.2014r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej - Dz. Urz. MON z 07.01.2014r. poz. 11. 7. Zamawiający zastrzega sobie, aby asortyment stanowiący skład Indywidualnego Zestawu IPMed w odniesieniu do każdej z pozycji z osobna był jednego producenta, jednej marki i pochodziły z jednej serii. Wszystkie oferowane produkty mają być fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2018 roku. 8. Przedmiot zamówienia musi być zgodny oraz spełniać wymagania określone w Ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U.2017, poz. 211 z późn.zm.) oraz w aktach wykonawczych tam przywołanych. Środki, akcesoria i narzędzia medyczne muszą spełniać wszystkie europejskie i polskie wymagania i normy medyczne. 9. Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa, dostarczy instrukcję w języku polskim wraz z wyrobami. 10. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, na wezwanie Zamawiającego dostarczy wszelkie niezbędne certyfikaty wydane przez producentów materiałów na opakowanie IPMed potwierdzających spełnienie parametrów (w tym typ, rodzaj i charakterystyka materiału) określonych w WTT lub dokument z badania materiału w tym zakresie, wydany przez certyfikowany ośrodek badawczy. 11. Na wezwanie Zamawiającego należy przedłożyć wszelkie niezbędne materiały informacyjne na temat przedmiotu oferty (katalogi, prospekty, broszury, dane techniczne itp.- w języku polskim) jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań wyrobów (asortymentu) zawartych w Wymaganiach Taktyczno - Technicznych. 12. Na wezwanie Zamawiającego należy przedłożyć deklaracje lub certyfikaty zgodności na przedmiot oferty, wystawione przez uprawniony podmiot, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017, poz. 211 z późn.zm.). 13. Wszelkie dostawy przedmiotu zamówienia dokonywane są na koszt dostawcy. 14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.). Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu do 60%, ilości świadczeń ujętych w §1 ust. 1 umowy, w sytuacji wyczerpania kwoty, przeznaczonej na realizację zamówienia podstawowego, o której mowa w § 6 ust. 1 umowy. 15. Prawo opcji, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy (załącznik nr 4 do SIWZ) realizowane będzie na następujących zasadach: 1) prawo opcji będzie realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe; 2) ceny jednostkowe będą identyczne jak zamówienie podstawowe; 3) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuję Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem; 4) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy zostanie wykorzystana kwota przeznaczona na realizację zamówienia podstawowego, o której mowa § 6 ust. 1 umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 16. Zamawiający gwarantuje wykonania zamówienia podstawowego na poziomie 50% ilości wskazanych w załączniku nr 1. 17. Odbiór przedmiotu zamówienia odbędzie się po uprzednim przedstawieniu Zamawiającemu przez Wykonawcę protokołu odbioru usługi wystawionego oraz zatwierdzonego przez odpowiednie Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe, stwierdzającego bez uwag prawidłowość wykonania przedmiotu umowy, zgodnie z klauzulą jakościową - stanowiąca załącznik nr 8 do umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33141620-2


Dodatkowe kody CPV: 33140000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 270411.95
Waluta PL

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BOXMET MEDICAL SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: PISKORZÓW 51
Kod pocztowy: 58-250
Miejscowość: PIESZYCE
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

tak
Skrót literowy nazwy państwa:

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 389359.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 389359.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 389359.25
Waluta: PL

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.