To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-26
Ogłoszenie nr 500282230-N-2018 z dnia 26-11-2018 r.
11 Wojskowy Oddział Gospodarczy: DOSTAWĘ INDYWIDUALNYCH PAKIETÓW MEDYCZNYCH (Torba - zasobnik do IPMed oraz zestaw komponentów do IPMed)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 632377-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500246551-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
11 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34126041200000,
ul. ul. Gdańska
147,
85-915
Bydgoszcz, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
261 411 361, e-mail
11wog.szpub@ron.mil.pl, faks
261 411 313.
Adres strony internetowej (url): www.11wog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWĘ INDYWIDUALNYCH PAKIETÓW MEDYCZNYCH (Torba - zasobnik do IPMed oraz zestaw komponentów do IPMed)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):39/ZP/D/MED/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:DOSTAWA INDYWIDUALNYCH PAKIETÓW MEDYCZNYCH (Torba - opakowanie do IPMed oraz zestaw komponentów do IPMed) - zgodnie z zał. nr 1 i 1a do SIWZ. GŁÓWNY PRZEDMIOT CPV - 33141620-2 zestawy medyczne Dodatkowe przedmioty zamówienia CPV - 33140000-3 materiały medyczne 1.Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: zał. nr 1 do SIWZ (OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA) oraz zał. nr 1a do SIWZ (WTT) i zał. nr 10 do SIWZ (RYSUNKI). 3.Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 4.Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć 524 skompletowanych zestawów IPMed. Jeden komplet składa się z wyrobów medycznych oraz opakowania: - w skład jednego kompletu IPMed wchodzi: 1. Opatrunek indywidualny - 1 szt. 2. Opatrunek hemostatyczny - 1 szt. 3. Opaska zaciskowa (staza taktyczna) - 1 szt. 4. Opatrunek na rany penetracyjne klatki piersiowej - 1 szt. 5. Gaza wypełniająca - 1 szt. 6. Przylepiec bez opatrunku - 1 szt. 7. Rurka nosowo-gardłowa - 1 kpl. 8. Nożyczki ratownicze - 1 szt. 9. Rękawice ratownicze - 1 szt.(rozumiane jako 1 para) 10. Marker permanentny - 1 szt. 5. Opakowanie pakietu IPMed - 1 kpl.Opakowanie pakietu IPMed - 1 kpl.Pakiet IPMed powinien być wykonany zgodnie z Wymaganiami Taktyczno - Technicznymi dla zestawu Indywidualny Pakiet Medyczny (IPMed) - załącznik nr 1a do SIWZ oraz rysunkami stanowiącymi załącznik nr 10 do SIWZ. 6. Dostarczany wyrób powinien być oznakowany zgodnie z decyzją nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 03.01.2014r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej - Dz. Urz. MON z 07.01.2014r. poz. 11. 7. Zamawiający zastrzega sobie, aby asortyment stanowiący skład Indywidualnego Zestawu IPMed w odniesieniu do każdej z pozycji z osobna był jednego producenta, jednej marki i pochodziły z jednej serii. Wszystkie oferowane produkty mają być fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2018 roku. 8. Przedmiot zamówienia musi być zgodny oraz spełniać wymagania określone w Ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U.2017, poz. 211 z późn.zm.) oraz w aktach wykonawczych tam przywołanych. Środki, akcesoria i narzędzia medyczne muszą spełniać wszystkie europejskie i polskie wymagania i normy medyczne. 9. Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa, dostarczy instrukcję w języku polskim wraz z wyrobami. 10. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, na wezwanie Zamawiającego dostarczy wszelkie niezbędne certyfikaty wydane przez producentów materiałów na opakowanie IPMed potwierdzających spełnienie parametrów (w tym typ, rodzaj i charakterystyka materiału) określonych w WTT lub dokument z badania materiału w tym zakresie, wydany przez certyfikowany ośrodek badawczy. 11. Na wezwanie Zamawiającego należy przedłożyć wszelkie niezbędne materiały informacyjne na temat przedmiotu oferty (katalogi, prospekty, broszury, dane techniczne itp.- w języku polskim) jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań wyrobów (asortymentu) zawartych w Wymaganiach Taktyczno - Technicznych. 12. Na wezwanie Zamawiającego należy przedłożyć deklaracje lub certyfikaty zgodności na przedmiot oferty, wystawione przez uprawniony podmiot, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017, poz. 211 z późn.zm.). 13. Wszelkie dostawy przedmiotu zamówienia dokonywane są na koszt dostawcy. 14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.). Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu do 60%, ilości świadczeń ujętych w §1 ust. 1 umowy, w sytuacji wyczerpania kwoty, przeznaczonej na realizację zamówienia podstawowego, o której mowa w § 6 ust. 1 umowy. 15. Prawo opcji, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy (załącznik nr 4 do SIWZ) realizowane będzie na następujących zasadach: 1) prawo opcji będzie realizowane na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe; 2) ceny jednostkowe będą identyczne jak zamówienie podstawowe; 3) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuję Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem; 4) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy zostanie wykorzystana kwota przeznaczona na realizację zamówienia podstawowego, o której mowa § 6 ust. 1 umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 16. Zamawiający gwarantuje wykonania zamówienia podstawowego na poziomie 50% ilości wskazanych w załączniku nr 1. 17. Odbiór przedmiotu zamówienia odbędzie się po uprzednim przedstawieniu Zamawiającemu przez Wykonawcę protokołu odbioru usługi wystawionego oraz zatwierdzonego przez odpowiednie Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe, stwierdzającego bez uwag prawidłowość wykonania przedmiotu umowy, zgodnie z klauzulą jakościową - stanowiąca załącznik nr 8 do umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 33141620-2
Dodatkowe kody CPV: 33140000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
270411.95
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BOXMET MEDICAL SP. Z O.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
tak
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
389359.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja en. elektrycznej w obiektach ZSCKR w Bydgoszczy
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2026
- Dostawa samochodów służbowych dla jednostek KAS województwa kujawsko-pomorskiego.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich z zakresu Power BI w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia w okresie 24 miesięcy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akcesoriów i materiałów pomocniczych do wykonywania oznaczeń laboratoryjnych
- Dostawa sprzętu pierwszej pomocy przedmedycznej w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- "Doposażenie magazynów ochrony ludności i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
- Dostawy różnych materiałów medycznych w podziale na 3 części.
- "Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludności Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





