Ogłoszenie z dnia 2018-11-26
Ogłoszenie nr 500281655-N-2018 z dnia 26-11-2018 r.
Dom Pomocy Społecznej w Radziechowicach: DOSTAWA ARTYKUŁÓW NABIAŁOWYCH, PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH I NAPOJÓW W ROKU 2018-2019 DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RADZIECHOWICACH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej w Radziechowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 31174000000,
ul. Radziechowice Pierwsze
2,
97561
Ładzice, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
044 6840821, 502245468, e-mail
dpsradziechowice@neostrada.pl, faks
446 840 821.
Adres strony internetowej (url): www.biuletyn.abip.pl/radziechowice
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW NABIAŁOWYCH, PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH I NAPOJÓW W ROKU 2018-2019 DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RADZIECHOWICACH
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę w 2018-2019r., artykułów nabiałowych ( CPV 15500000-3 ) produktów spożywczych i napojów ( CPV 15000000-8 ) dla Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach. Załączniki Nr 1 i Nr 2 stanowią integralną część SIWZ. Oferta zostanie sporządzona na formularzu oferty, Załącznik Nr 1, który zawiera wartość oferty w cenie netto i brutto. Przedmiotem zamówienia są artykuły nabiałowe oraz produkty spożywcze i napoje, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznika Nr 2 do SIWZ tj. asortyment oraz ilość przewidywaną całości zamówienia w sukcesywnych dostawach tj. trzy razy w tygodniu w godz. 8-14. Oferent uzupełni druk formularza cenowego, Załącznik Nr 2 o ceny jednostkowe netto, ceny jednostkowe brutto oraz wartość netto i brutto oferowanych towarów oraz stawkę podatku VAT. Wszystkie produkty winny mieć na opakowaniu termin ważności - przydatności do spożycia, który w dniu dostawy upłynie za minimum 3 miesiące, a w przypadku przetworów mlecznych za minimum 14 dni. Zamawiane produkty, które mają termin przydatności do spożycia w dniu produkcji krótszy niż 14 dni, to w dniu dostawy termin ten zgodnie z oznaczeniem na produkcie upłynie za minimum 4 dni. Wybrany oferent realizował będzie zamówienie tj. każdorazowe dostawy własnym środkiem transportu do magazynu DPS Radziechowice. Koszty transportu nie obciążają Zamawiającego. Środek transportu, którym dysponuje dostawca winien spełniać normy obowiązujące przy przewozie żywności.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 15500000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
163660.81
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
161131.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów mleczarskich oraz tłuszczów jadalnych na potrzeby 3 Domu Pomocy Społecznej w Łodzi na rok 2026.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawę artykułów żywnościowych do Ośrodka Leczniczo - Rehabilitacyjnego "Pałac Kamieniec" sp. z o.o. sukcesywnie na przestrzeni całego 2026 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Przedszkolnego Nr 1 w Gdańsku z podziałem na 6 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





