eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › "Remont podłogi w hali sportowej z dostosowaniem dla uczniów niepełnosprawnych" przy Powiatowym Zespole Szkół nr 2 im. Bohaterskiej Załogi ORP "Orzeł" w Wejherowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-22

Ogłoszenie nr 500279815-N-2018 z dnia 22-11-2018 r.

Powiatowy Zespół Szkół nr 2 im. Bohaterskiej Załogi ORP "Orzeł" w Wejherowie: "Remont podłogi w hali sportowej z dostosowaniem dla uczniów niepełnosprawnych" przy Powiatowym Zespole Szkół nr 2 im. Bohaterskiej Załogi ORP "Orzeł" w Wejherowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 621256-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Zespół Szkół nr 2 im. Bohaterskiej Załogi ORP "Orzeł" w Wejherowie, Krajowy numer identyfikacyjny 00019879800000, ul. Strzelecka 9, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586722509, e-mail sekretariat@wejherowo-elektryk.pl, faks 586724161.
Adres strony internetowej (url): www.wejherowo-elektryk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Remont podłogi w hali sportowej z dostosowaniem dla uczniów niepełnosprawnych" przy Powiatowym Zespole Szkół nr 2 im. Bohaterskiej Załogi ORP "Orzeł" w Wejherowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

numer sprawy PZS2.271.12.18.EM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

""Remont podłogi w hali sportowej z dostosowaniem dla uczniów niepełnosprawnych" przy Powiatowym Zespole Szkół nr 2 im. Bohaterskiej Załogi ORP "Orzeł" w Wejherowie". - rozebranie drabinek gimnastycznych podwójnych z ponownym montażem, po zakończeniu robót - 23 szt, - rozebranie posadzki sportowej wraz z płytami wiórowymi, legarami i folią p. wilgociową - 688 m2, - wywiezienie i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki, - izolacja p.wilgociowa z folii PCV gr. 0,3 mm podwójna (pod i nad legarami) - 688 m2, - ułożenie rusztu z desek iglastych, impregnowanych, o wym. 19x95 mm układanych w dwóch warstwach krzyżowo w rozstawie osiowym dolny co 50 cm, górny co 25 cm na podkładkach elastycznych i klinach poziomujących - 688 m2, - ułożenie podłogi z płyt OSB gr. 10 mm - dwie warstwy - 688 m2, - ułożenie posadzki sportowej grubości min. 3 mm - 688 m2, - wymiana istniejącego pokrycia dekli (lub wymiana całych dekli na nowe) zabezpieczających tuleje w posadzce na nowe, z wykładziny sportowej dopasowanej kolorystycznie do posadzki, z wykonaniem otworów ułatwiających ich podnoszenie, - wymiana listew przyściennych na nowe z drewna liściastego ze szczelinami wentylacyjnymi - 110,60 mb, - malowanie linii wyznaczających boiska (centralne boisko do piłki ręcznej, centralne boisko do piłki koszykowej, centralne boisko do piłki siatkowej, trzy boiska do piłki siatkowej "w poprzek", trzy boiska do badmintona "w poprzek"), - montaż 3 szt wentylatorów kanałowych o wydajności min. 110 m3/h wraz z doprowadzeniem przewodów YDY 3x1,5 mm2, - ułożenie pod posadzką przewodów wentylacyjnych elastycznych śr. 100 mm - 31,50 mb, - montaż 3 szt kratek metalowych w posadzce (nad wentylatorami) odpornych na uszkodzenia mechaniczne, - posadzkę należy ułożyć z uwzględnieniem zachowania istniejących tulei pod sprzęt sportowy z dopasowaniem wysokości posadzki do poziomu korytarza, - wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z STWiOR oraz obowiązującymi normami i przepisami, kolorystykę wykładzin należy uzgodnić z Inwestorem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45432110-8, 45442100-8, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 156539.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INTERPLASTIC Roger Żółtowski
Email wykonawcy: info@interplastic.pl
Adres pocztowy: Tuchom, ul. Gdyńska 45
Kod pocztowy:
Miejscowość: Chwaszczyno
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 192543.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 192543.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 309307.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.