eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie usług transmisji alarmów pożarowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-22

Ogłoszenie nr 500279440-N-2018 z dnia 22-11-2018 r.

Izba Administracji Skarbowej w Krakowie: Świadczenie usług transmisji alarmów pożarowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 621986-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Izba Administracji Skarbowej w Krakowie, Krajowy numer identyfikacyjny 102127000000, ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 62 90 205, e-mail przetargi.ias.krakow@mf.gov.pl, faks 12 421 67 57.
Adres strony internetowej (url): www.malopolskie.kas.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług transmisji alarmów pożarowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1201-ILL-5.260.85.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia są usługi transmisji sygnałów o alarmach pożarowych i sygnałów uszkodzeniowych, czyli wiernego przesyłania stanów wyjść central systemów sygnalizacji pożaru zainstalowanych w obiektach Zamawiającego, do odbiorników sieci dozorowych, zainstalowanych we właściwych komendach powiatowych (miejskich) Państwowej Straży Pożarnej oraz w Centrum Odbiorczym Wykonawcy. Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: 1) monitorowania lokalnych systemów sygnalizacji pożaru w obiektach poprzez Centrum Odbiorcze, całodobowo przez wszystkie dni tygodnia; 2) niezwłocznego przekazywania każdego sygnału o alarmie pożarowym (alarm II stopnia) do odpowiedniej jednostki Państwowej Straży Pożarnej; 3) przekazywania informacji o sygnale uszkodzeniowym osobom wskazanym przez Zamawiającego w umowie. 2. W celu realizacji usług Wykonawca, w ramach realizacji zamówienia, zainstaluje u Zamawiającego właściwe urządzenia nadawcze, które będą i pozostaną jego własnością, a po zakończeniu obowiązywania umowy dokona ich demontażu. Wykonawca będzie odpowiedzialny za stan techniczny tych urządzeń, ich bieżącą konserwację i usuwanie ewentualnych awarii. 3. W zakresie przedmiotu zamówienia mieści się również występowanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego w sprawach uzgodnienia z właściwymi terytorialnie komendantami powiatowymi (miejskimi) Państwowej Straży Pożarnej warunków połączenia urządzeń SSP zainstalowanych w obiektach Zamawiającego do odbiorników sieci dozorowych, zainstalowanych we właściwych komendach powiatowych (miejskich) Państwowej Straży Pożarnej. 4. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia warunków techniczno-organizacyjnych określonych przez Komendę Główną Państwowej Straży Pożarnej dla operatorów systemów monitoringu pożarowego - "Ramowe wymagania organizacyjno-techniczne dotyczące uzgadniania przez komendanta powiatowego (miejskiego) Państwowej Straży Pożarnej sposobu połączenia urządzeń sygnalizacyjno-alarmowych systemu sygnalizacji pożarowej z obiektem komendy Państwowej Straży Pożarnej lub wskazanym przez właściwego miejscowego komendanta powiatowego (miejskiego) Państwowej Straży Pożarnej" - Warszawa, lipiec 2013 r. oraz posiadać aktualną umowę na prowadzenie usług monitoringu pożarowego podpisaną z właściwym terytorialnie komendantem powiatowym (miejskim) Państwowej Straży Pożarnej. 5. Szczegółowy zakres usług i sposób ich realizacji określono w istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 1 do SIWZ. 6. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej miejsc realizacji przedmiotu zamówienia, w związku z nie ujednoliconym systemem sygnalizacji pożaru w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie. 7. Zamówienie zostało podzielone na 7 części: 1) część I zamówienia obejmuje następujące obiekty Zamawiającego: Nazwa jednostki Adres obiektu Pierwszy Urząd Skarbowy Kraków 30-363 Kraków, ul. Rzemieślnicza 20 Urząd Skarbowy Kraków-Krowodrza 31-272 Kraków, ul. Krowoderskich Zuchów 2 Urząd Skarbowy Kraków-Prądnik Urząd Skarbowy Kraków-Śródmieście Drugi Urząd Skarbowy Kraków Małopolski Urząd Celno-Skarbowy w Krakowie 30-016 Kraków, ul. Łokietka 20 Urząd Skarbowy Kraków-Podgórze 30-415 Kraków, ul. Wadowicka 10 Izba Administracji Skarbowej w Krakowie Izba Administracji Skarbowej w Krakowie 31-007 Kraków, ul. Wiślna 7 Urząd Skarbowy Kraków-Stare Miasto 31-001 Kraków, ul. Grodzka 65 2) część II zamówienia obejmuje następujące obiekty Zamawiającego: Nazwa jednostki Adres obiektu Urząd Skarbowy w Miechowie 32-200 Miechów, ul. Stanisławy Daneckiej 1 3) część III zamówienia obejmuje następujące obiekty Zamawiającego: Nazwa jednostki Adres obiektu Urząd Skarbowy w Oświęcimiu 32-600 Oświęcim, ul. Plebańska 2 4) część IV zamówienia obejmuje następujące obiekty Zamawiającego: Nazwa jednostki Adres obiektu Urząd Skarbowy w Suchej Beskidzkiej 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 36 5) część V zamówienia obejmuje następujące obiekty Zamawiającego: Nazwa jednostki Adres obiektu Urząd Skarbowy w Nowym Sączu 33-300 Nowy Sącz, ul. Barbackiego 10 33-300 Nowy Sącz ul. Sienkiewicza 44 6) część VI zamówienia obejmuje następujące obiekty Zamawiającego: Nazwa jednostki Adres obiektu Urząd Skarbowy w Nowym Targu 34-400 Nowy Targ, ul. Parkowa 13 7) część VII zamówienia obejmuje następujące obiekty Zamawiającego: Nazwa jednostki Adres obiektu Urząd Skarbowy w Zakopanem 34-500 Zakopane, ul. Szymony 14

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Świadczenie usług transmisji alarmów pożarowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie - część 1.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 35100.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NOMA 2 Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Plebiscytowa 36
Kod pocztowy: 40-041
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35424.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28782.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 66420.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Świadczenie usług transmisji alarmów pożarowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie - część 2.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5850.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Małopolski Ośrodek Ochrony Przeciwpożarowej INTER-POŻ Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bieżanowska 107 a
Kod pocztowy: 30-826
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22140.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22140.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22140.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Świadczenie usług transmisji alarmów pożarowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie - część 3.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5850.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Domena Nowa Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kustronia 39
Kod pocztowy: 43-316
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6974.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5904.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7380.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Świadczenie usług transmisji alarmów pożarowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie - część 4.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5850.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Domena Nowa Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kustronia 39
Kod pocztowy: 43-316
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6974.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6974.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7380.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Świadczenie usług transmisji alarmów pożarowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie - część 5.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11700.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TP TELTECH Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: al. Tadeusza Kościuszki 5/7
Kod pocztowy: 90-418
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14760.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14760.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Świadczenie usług transmisji alarmów pożarowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie - część 6.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5850.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TP TELTECH Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: al. Tadeusza Kościuszki 5/7
Kod pocztowy: 90-418
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7380.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7380.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7380.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Świadczenie usług transmisji alarmów pożarowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie - część 7.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5850.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TP TELTECH Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: al. Tadeusza Kościuszki 5/7
Kod pocztowy: 90-418
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7380.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7380.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.