To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-21
Ogłoszenie nr 500278740-N-2018 z dnia 21-11-2018 r.
Gmina Repki: "UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 2.500.000,00 PLN NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU NA 2018r."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 643055
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500263802
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Repki, Krajowy numer identyfikacyjny 71158205500000,
ul. ul. Parkowa
7,
08-307
Repki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
257 875 029, e-mail
gminarepki@list.pl, faks
257 875 066.
Adres strony internetowej (url): www.repki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 2.500.000,00 PLN NA FINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU NA 2018r."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):In.G.km.271.17.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi bankowej polegającej na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego złotówkowego do kwoty 2.500.000,00 zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych 00/100) który przeznaczony zostanie na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Repki w 2018 r. Okres kredytowania w latach 2018 - 2025. 1). Okres karencji w spłacie rat do 31.03.2019 r. 2). Kredyt uruchamiany jednorazowo lub w transzach na wniosek Zamawiającego od dnia podpisania umowy do dnia 28.12.2018 r., w formie przelewu środków pieniężnych na rachunek bieżący budżetu Gminy Repki - do kwoty 2.500.000,00 PLN, 3). Dopuszcza się refinansowanie wydatków budżetowych poniesionych w 2018 r., w tym przed datą podpisania umowy o kredyt, w ramach w/w kredytu. 4). Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części udzielonego kredytu bez ponoszenia ze strony zamawiającego jakichkolwiek kosztów. 5). Spłata kapitału następować będzie według harmonogramu po okresie karencji: 1. rata 31.03.2019 r. - 25.000 zł, 2. rata 30.06.2019 r. - 25.000 zł, 3. rata 30.09.2019 r. - 25.000 zł, 4. rata 31.12.2019 r. - 25.000 zł, 5. rata 31.03.2020 r. - 25.000 zł, 6. rata 30.06.2020 r. - 25.000 zł, 7. rata 30.09.2020 r. - 25.000 zł, 8. rata 31.12.2020 r. - 25.000 zł, 9. rata 31.03.2021 r. - 100.000 zł, 10. rata 30.06.2021 r. - 100.000 zł, 11. rata 30.09.2021 r. - 100.000 zł, 12. rata 31.12.2021 r. - 100.000 zł, 13. rata 31.03.2022 r. - 100.000 zł, 14. rata 30.06.2022 r. - 100.000 zł, 15. rata 30.09.2022 r. - 100.000 zł, 16. rata 31.12.2022 r. - 100.000 zł, 17. rata 31.03.2023 r. - 125.000 zł, 18. rata 30.06.2023 r. - 125.000 zł, 19. rata 30.09.2023 r. - 125.000 zł, 20. rata 31.12.2023 r. - 125.000 zł, 21. rata 31.03.2024 r. - 125.000 zł, 22. rata 30.06.2024 r. - 125.000 zł, 23. rata 30.09.2024 r. - 125.000 zł, 24. rata 31.12.2024 r. - 125.000 zł, 25. rata 31.03.2025 r. - 125.000 zł, 26. rata 30.06.2025 r. - 125.000 zł, 27. rata 30.09.2025 r. - 125.000 zł, 28. rata 31.12.2025 r. - 125.000 zł 6). Spłata odsetek następować będzie w okresach kwartalnych tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu na podstawie zawiadomienia z banku o wysokości naliczonych odsetek w terminie 5 dni przed datą płatności. Termin rozpoczęcia spłaty odsetek ustala się na dzień 31.12.2018 r. 7). Płatność rat i odsetek będzie realizowana w ostatnim dniu miesiąca danego kwartału z tym, że jeśli będzie to dzień wolny od pracy, to płatność nastąpi w dniu roboczym poprzedzającym ten dzień. 8). Oprocentowanie kredytu oparte o zmienną stawkę WIBOR 1 M ogłaszanej dla ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, skorygowanej o marżę banku . 9). Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb zamawiającego z wykorzystaniem do 28.12.2018 r. 10). Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. 11). Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do nie wykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 12). Zamawiający nie przewiduje naliczenia prowizji i innych opłat związanych z udzieleniem i obsługą kredytu. 13). Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. 14). Dla celów przygotowania wyceny oferty, Wykonawcy uczestniczący w niniejszym postępowaniu przyjmą stawkę WIBOR 1M z dnia 1.10.2018 r. tj. 1,64 % oraz stałą marżę banku w całym okresie kredytowania
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
344835.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Sokołowie Podlaskim
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
351159.54
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w wysokości do 6.600.000,00 PLN
- Kompleksowe prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Siechnice oraz jednostek organizacyjnych Gminy
- Usługa udzielenia kredytu długoterminowego dla Gminy Jasieniec
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Strzelno i jednostek organizacyjnych gminy.
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 1.600.000,00 złotych z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętego długu
- Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetowego w 2025 r. oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





