eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Zakup usługi ProSupport for IT Next Business Day On-Site Service na sprzęt marki Dell dla Sądu Okręgowego w Suwałkach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-20

Ogłoszenie nr 500276608-N-2018 z dnia 20-11-2018 r.

Sąd Okręgowy w Suwałkach: Zakup usługi ProSupport for IT Next Business Day On-Site Service na sprzęt marki Dell dla Sądu Okręgowego w Suwałkach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 642614-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Okręgowy w Suwałkach, Krajowy numer identyfikacyjny 57068300000, ul. ul. Waryńskiego 45, 16400 Suwałki, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 875 631 300, e-mail s.lanczkowska@suwalki.so.gov.pl, faks 875 631 303.
Adres strony internetowej (url): www.suwalki.so.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sąd Okręgowy w Suwałkach

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup usługi ProSupport for IT Next Business Day On-Site Service na sprzęt marki Dell dla Sądu Okręgowego w Suwałkach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SG-220-4/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakup usługi ProSupport for IT Next Business Day On-Site Service z opcją zachowania dysków twardych, polegającej na udzieleniu Zamawiającemu gwarancji opartej na usługach serwisowych producenta, od dnia 17 grudnia 2018r. na okres minimum 12 miesięcy, w zakresie określonym na stronie http://www.dell.com/downloads/emea/services/pl/pl/sd_psit.pdf na poniższy sprzęt marki Dell, Lp. Nazwa Sprzętu Service Tag 1. Przełącznik PC6248 FTJKTS1 2. Przełącznik PC6248 6VJKTS1 3. Przełącznik PC6248 2QBPTS1 4. Przełącznik PC6224 5XN57M1 5. Przełącznik PC6224 8VN57M1 6. Przełącznik PC6248 5KBPTS1 7. Przełącznik PC6248 8VJKTS1 8. Szafa PE Enclosure 4220 2V211Q1 9. Przełącznik KVM GQQL6S1 10. Serwer PE R710 1LMG65J 11. Serwer PE R710 2LMG65J 12. Macierz MD3200i HM5YKZ1 13. Szafa PE Enclosure 4220 DRK73W1 14. Przełącznik PC6224 54MLTS1 15. Przełącznik PC6224 2KBPTS1

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 58498
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Syntis Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@syntis.pl
Adres pocztowy: ul. Ciołkowskiego 11/1
Kod pocztowy: 15-523
Miejscowość: Grabówka
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 71301.87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 71301.87
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 71301.87
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.