To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-19
Ogłoszenie nr 500275922-N-2018 z dnia 19-11-2018 r.
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii SP ZOZ: Dostawa sprzętu medycznego zabiegowego: lampy operacyjnej wiszącej, stołu operacyjnego, optyk i narzędzi do wideotorakochirurgii oraz elektronicznego systemu do drenażu.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 615674-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500225456-N-2018, 500226560-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii SP ZOZ, Krajowy numer identyfikacyjny 63125036900000,
ul. ul. Szamarzewskiego 
62,
60569  
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
616 654 310, e-mail
szpital@wcpit.pl, faks
616 631 088.
Adres strony internetowej (url): www.wcpit.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 
Dostawa sprzętu medycznego zabiegowego: lampy operacyjnej wiszącej, stołu operacyjnego, optyk i narzędzi do wideotorakochirurgii oraz elektronicznego systemu do drenażu.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WCPiT/EA/381-29/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 pakietów. W zakres zamówienia wchodzi dostawa : lampy operacyjnej wiszącej, stołu operacyjnego, optyk i narzędzi do wideotorakochirurgii oraz elektronicznego systemu do drenażu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33160000-9
Dodatkowe kody CPV: 33167000-8, 33192230-3, 33168100-6, 38600000-1, 33162000-3, 33190000-8, 33141600-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
W zakresie pakietu nr 7 wykonawca MEDIM SP Z O O, ul. Puławska 45 B, 05-500 Piaseczno uchylił się od podpisania umowy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 | |
| Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:Postępowanie o zamówienie publiczne w zakresie pakietu nr 1 zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust 1 pkt. 1) ustawy "Prawo zamówień publicznych" (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.). Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (odrzucono wszystkie oferty). | |
| CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
24/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
208333
 
Liczba otrzymanych ofert: 
1
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: Tms Medical Sp. z o.o. Sp.K
 takWykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nieWykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nieIV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
225036
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 
 | |
| CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
24/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
41667
 
Liczba otrzymanych ofert: 
2
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: POL-MED Paweł Jabłonka
 takWykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nieWykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nieIV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
42660
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 
 | |
| CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
24/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
9259
 
Liczba otrzymanych ofert: 
2
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: POL-MED Paweł Jabłonka
 takWykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nieWykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nieIV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
7560
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 
 | |
| CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
24/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
166667
 
Liczba otrzymanych ofert: 
1
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: MAC`S MEDICAL SP Z O O
 takWykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nieWykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nieIV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
182088
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 
 | |
| CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
24/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
9259
 
Liczba otrzymanych ofert: 
1
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: Delacroix-Chevalier
 takWykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nieWykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nieIV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
9819.36
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 
 | |
| CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 | |
| Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:Postępowanie o zamówienie publiczne w zakresie pakietu nr 8 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. | |
| CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
24/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
138889
 
Liczba otrzymanych ofert: 
1
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 tak 
Nazwa wykonawcy: MEDELA POLSKA SP Z O O
 takWykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nieWykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie 
Nazwa wykonawcy: NETTLE SA
 takWykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nieWykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nieIV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
181501.50
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 
 | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem
- Przygotowanie, produkcja i emisja spotu telewizyjnego na temat Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Sukcesywna dostawa standardowego drobnego sprzętu laboratoryjnego, pipet automatycznych, końcówek do pipet dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.
- "Dostawa filtrów absolutnych HEPA dla WCP przy ul. A.Wrzoska 1 oraz dla Szpitala Łazarskiego przy ul. Bogusławskiego 4 w Poznaniu"
- "Zakup usługi i wdrożenie rozszerzenia mocy obliczeniowej w chmurze wraz z funkcjonalnością zdalnych egzaminów"
- Sukcesywna dostawa szybkich testów do diagnostyki
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu medycznego przeznaczonego dla celów diagnostyki przez Gminny Zespół Ośrodków Zdrowia Gminy Ozorków
- Zakup oraz dostawa wyposażenia do terapii integracji sensorycznej w celu realizacji zajęć oraz wyposażenia sal/pracowni w ramach projektów "EU-geniusze z Lublina" oraz "Szkolne Supermoce"
- Zakup ambulansu wraz z wyposażeniem
- Dostawa sprzętu medycznego oraz rehabilitacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce.
- Zakup sprzętu medycznego jednorazowego 2
- Dostawa Sprzętu Medycznego - 27/SPMED/2025 (11 części)
więcej: Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.








