eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaRemont pomieszczeń z modernizacją sanitariatów i części recepcji w budynku nr 19 na terenie Akademickiego Ośrodka Szkoleniowego Akademii Marynarki Wojennej w Czernicy, 89-632 Brusy, dz.nr 20/5 i 20/3 obręb Męcikał 0015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-19

Ogłoszenie nr 500275421-N-2018 z dnia 19-11-2018 r.

Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte: Remont pomieszczeń z modernizacją sanitariatów i części recepcji w budynku nr 19 na terenie Akademickiego Ośrodka Szkoleniowego Akademii Marynarki Wojennej w Czernicy, 89-632 Brusy, dz.nr 20/5 i 20/3 obręb Męcikał 0015

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 633838-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte, Krajowy numer identyfikacyjny 19006413600000, ul. ul. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 261 262 537, e-mail a.parasinska@amw.gdynia.pl, faks 261 262 963.
Adres strony internetowej (url): www.amw.gdynia.pl
Adres profilu nabywcy: www.amw.gdynia.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń z modernizacją sanitariatów i części recepcji w budynku nr 19 na terenie Akademickiego Ośrodka Szkoleniowego Akademii Marynarki Wojennej w Czernicy, 89-632 Brusy, dz.nr 20/5 i 20/3 obręb Męcikał 0015

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

99/ZP/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres prac remontowych obejmuje prace: a) remontowo-budowlane: o wyniesienie mebli lub przesuwanie w pomieszczeniu, o zabezpieczenie przed zabrudzeniem folią osłonową podłóg, urządzeń, drzwi, okien, o rozebranie ścianek w WC, o rozebranie okładzin z paneli ściennych siding, - naprawa ścian po demontażu, o rozebranie elementów starych sufitów podwieszonych, o rozebranie zabudowy recepcji, o rozebranie starych posadzek, o wymurowanie ścianek działowych gr 12 cm WC, o cyklinowanie starych posadzek parkietowych z trzykrotnym lakierowaniem, o wykonanie nowych warstw pod posadzkowych w WC zgodnie z technologią określoną w przedmiarze, o wykonanie nowych posadzek z płytek gres w WC oraz w pom. 1.2 i 1.4 płytki ceramiczne gres szkliwiony imitujący drewno- dąb bielony o wymiarach 120x12,5 cm do 120x25 cm, o ułożenie wykładzin dywanowych - gramatura min.: 700-800 g/m2, klasa użytkowa min 32, wytrzymała na ścieranie i ugniatanie, trudnopalna w pom. w pom. 0.3,0.7,0.8, o ułożenie płyt granitowych 30x60x1,2 cm szczotkowanych w pom.0.1. oraz wycieraczki obiektowej 100x150 z wkładem rypsowo-szczotkowym w ramce montażowej, o ułożenie płyt granitowych 30x60x1,2 cm polerowanych w pom.0.2., o renowacja posadzki lastryko schodów i podestów; impregnacja (trzy warstwy) poliuretanem, polerowanie i krystalizacja posadzki, o wymiana barierki istniejącej (na schodach) na barierkę ze stali nierdzewnej, o wymiana drzwi na nowe w okładzinie naturalnej dąb oraz z bulajem ze stali nierdzewnej, szklone szkłem mlecznym i zaopatrzone w samozamykacze, o wymiana stolarki drzwiowej w kabinach zastosowano ścianki i drzwi z HPL, drzwi do przedsionka płytowe białe z tulejami lub podcięciem o łącznej powierzchni 200 cm2, drzwi z korytarza do WC zastosowano w okleinie naturalnej z bulajami j.w., o wymiana witryn wejściowych zewnętrznych i wewnętrznych w przedsionku z PCV z profili ciepłych ze szkleniem bezpiecznym oraz kompletnymi okuciami, drzwi zaopatrzone w samozamykacze, o wykonanie sufitów podwieszonych z płyt G/K oraz z częściową wymianą płyt z włókien mineralnych wszystkie stropy podwieszone pomalowane farbą emulsyjną, o założenie na oknach rolet materiałowych podgumowanych w obudowie PCV, o wykonanie projektu aranżacji i przedstawienie nowej zabudowy recepcji, wraz z aranżacją obudowy ściany przeciwległej (ściana - zabudowa z płyty meblowej fornirowanej i polakierowanej, z wykorzystaniem paneli mdf 3D), uzgodnionej z użytkownikiem zgodnie z opisem w programie funkcjonalno - użytkowym, z uwzględnieniem oświetlenia led, o wymiana odbojnic ściennych, o zeskrobanie powłok malarskich, o wymiana kratek wentylacyjnych, o zagruntowanie ścian i sufitów przed uzupełnieniem gładzi, o wykonanie-naprawa gładzi gipsowej, o wykonanie tynku mozaikowego w pom. 0.1, o dwukrotne malowanie sufitów i ścian farbą emulsyjną lateksową, o malowanie pionów i rur przyłącznych farbą olejną, o mycie i sprzątanie po robotach remontowych, o wywiezienie gruzu i śmieci na wysypisko wraz z utylizacją. b) Sanitarne: o wymiana grzejników żeberkowych na dwupłytowe z elementami konwekcyjnymi, o przebudowa podejść do grzejników - umiejscowienie rur c.o. w przestrzeni międzysufitowej lub wkucie w ściany, o założenie zaworów termostatycznych i zaworów odcinających, o wykonanie prób i regulacji centralnego ogrzewania na gorąco, o wymiana osprzętu w WC miski ustępowe KOMPAKT, pisuary i zawory spustowe, umywalki, baterie, wpustu podłogowego, o wymiana podejść odpływowych i dopływowych o wyposażenie sanitariatów w sprzęt: dozownik mydła, podajnik papieru toaletowego, podajnik ręczników papierowych, kosz na śmiecie 30 l, kosz do damskich toalet, lustro 40x60 cm. c) Elektryczne: o wymiana okablowania instalacji elektrycznej, o wymiana osprzętu jak puszki, gniazda pojedyncze, podwójne i z bolcem uziemiającym, wyłączniki krzyżowe, schodowe, zwykłe pojedyncze i podwójne, o wymiana gniazd telefonicznych i gniazd TV, o wymiana opraw oświetleniowych z uwzględnieniem opraw awaryjnych w korytarzach, o wykonanie pomiarów: obwodu 1- fazowego, sprawdzenie rezystencji obwodu 1- fazowego, skuteczności zerowania, rozdzielnicy niskiego napięcia, o wykonanie dodatkowego wyposażenia rozdzielnicy w szynę łączeniową 3 biegunową, o założenie w rozdzielnicy wyłączników nadprądowych oraz rozłącznika lub wyłącznika przeciwporażeniowego, o wykonanie pomiaru natężenia oświetlenia. Przy wszystkich robotach należy przestrzegać opisów w przedmiarach robót oraz w programie funkcjonalno - użytkowym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 15310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 434951.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INAMAR Grażyna Bajonczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jesienna 11
Kod pocztowy: 83-407
Miejscowość: Łubiana
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 534989.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 534989.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 534989.75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.