eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokWykonanie robót budowlanych w zakresie dokończenia inwestycji realizowanej w ramach realizacji rozbudowy Szpitala części budynku nr 1 Samodzielnego Publicznego ZOZ Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-19

Ogłoszenie nr 500275393-N-2018 z dnia 19-11-2018 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego: Wykonanie robót budowlanych w zakresie dokończenia inwestycji realizowanej w ramach realizacji rozbudowy Szpitala części budynku nr 1 Samodzielnego Publicznego ZOZ Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 620449-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego, Krajowy numer identyfikacyjny 5065772900000, ul. ul. Marii Curie-Skłodowskiej 26, 15950 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 085 7488510, 7488531, e-mail zamowienia_wsz@tlen.pl, faks 085 7488593, 7488502.
Adres strony internetowej (url): www.sniadecja.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie robót budowlanych w zakresie dokończenia inwestycji realizowanej w ramach realizacji rozbudowy Szpitala części budynku nr 1 Samodzielnego Publicznego ZOZ Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DA.ZP.242.62.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie dokończenia inwestycji realizowanej w ramach realizacji rozbudowy Szpitala części budynku nr 1 Samodzielnego Publicznego ZOZ Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej - Curie 25. 2. Stan istniejący: 1) realizacja prac przez wykonawcę wybranego w przetargu nieograniczonym nie została dokończona. 3. Zakres prac do wykonania przez Wykonawcę: 1) wykonania pozostałych prac określonych dokumentacją w branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, wentylacyjnej, instalacji BMS. 2) kontynuacja rozpoczętych, a nie dokończonych robót z wykorzystaniem tych samych materiałów, wyrobów nie wbudowanych znajdujących się w obiekcie, w przypadku ich braku uzupełnienie o tożsamych parametrach. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załącznikach do niniejszej SIWZ realizowanych w pakietach: 1) PAKIET NR 1: Roboty budowlane: Pełny zakres prac został określony w Załączniku nr A do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia , Załączniku nr 2 do SIWZ, Załączniku nr 3 do SIWZ oraz w Załączniku nr 1 - dokumentacja projektowa. 2) PAKIET NR 2: Instalacje elektryczne: Pełny zakres prac został określony w Załączniku nr B do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia , Załączniku nr 2 do SIWZ, Załączniku nr 3 do SIWZ oraz w Załączniku nr 1 - dokumentacja projektowa. 3) PAKIET NR 3: Instalacje sanitarne: Pełny zakres prac został określony w Załączniku nr C do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, Załączniku nr 2 do SIWZ, Załączniku nr 3 do SIWZ oraz w Załączniku nr 1 - dokumentacja projektowa. 4) PAKIET NR 4: Instalacje wentylacyjne: Pełny z akres prac został określony w Załączniku nr D do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, Załączniku nr 2 do SIWZ, Załączniku nr 3 do SIWZ oraz w Załączniku nr 1 - dokumentacja projektowa. 5) PAKIET NR 5: Wykładziny PCV: Pełny zakres prac został określony w Załączniku nr E do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, Załączniku nr 2 do SIWZ, Załączniku nr 3 do SIWZ oraz w Załączniku nr 1 - dokumentacja projektowa. 6) PAKIET NR 6: Poręcze, odbojoporęcze: Pełny zakres prac został określony w Załączniku nr F do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, Załączniku nr 2 do SIWZ, Załączniku nr 3 do SIWZ oraz w Załączniku nr 1 - dokumentacja projektowa. 7) PAKIET NR 7: Instalacja BMS - rozbudowa, konfiguracja i uruchomienie: Pełny zakres prac został określony w Załączniku nr G do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, Załączniku nr 2 do SIWZ, Załączniku nr 3 do SIWZ oraz w Załączniku nr 1 - dokumentacja projektowa. 5. Wykonawca będzie wykonywał roboty budowlane w czynnym obiekcie. Szpital na czas prowadzenia przez Wykonawcę robót budowlanych nie zostanie zamknięty i będzie funkcjonował w normalnym trybie. W związku z powyższym Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający ciągłość pracy Zamawiającego i minimalizację utrudnień, jeżeli nie jest możliwą ich eliminacja. 6. Zamawiający informuje, że w pomieszczeniach, w których instalowany będzie sprzęt zajdzie konieczność współpracy z innymi Wykonawcami, wobec czego Wykonawca wyraża zgodę i zobowiązuje się do podjęcia współpracy z innymi Wykonawcami w celu niekolizyjnego i terminowego wykonania przedmiotu umowy przez każdego z Wykonawców. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie wykonywania przedmiotu umowy podporządkować się wymaganiom ustalonym przez Zamawiającego, w szczególności z zakresu koordynacji prac. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) obowiązującymi przepisami, w szczególności: a) ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r.(Dz.U. z 2017 r. poz. 1332, ze zm.) b) rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. poz.739); c) ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j.: Dz.U. z 2016r., poz. 1570, ze zm.); d) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawi e warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t. j.: Dz. U. z 2015r., poz. 1422,ze zm.); 2) zasadami sztuki budowlanej i wiedzą techniczną, w tym w szczególności zgodnie z polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz warunkami określonymi w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 8. Roboty budowlane muszą być wykonane z materiałów posiadających certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności zgodnie z obowiązującym i przepisami. 9. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca przewidzianego do prac budowlanych, w celu stwierdzenia wszystkich okoliczności mogących mieć wpływ na cenę i inne okoliczności istotne dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający wyznacza datę wizji lokalnej na dzień 26.09.2018r., godzinę 10:00. Zbiórka zainteresowanych Wykonawców w siedzibie zamawiającego - Budynek Administracji, pokój nr 31, ul. M. Skłodowskiej-Curie 26, Białystok. Telefon do kontaktu w sprawie wizji: 85 74 88 527. Przedstawiciele Zamawiającego nie udzielają w toku zapoznania się z obiektami wyjaśnień formalnych. Wykonawcy w celu uzyskania wyjaśnień dotyczących przedmiotu zmówienia mogą składać wnioski o udzielenie wyjaśnień zgodnie z SIWZ. 10. Projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzieleniu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1


Dodatkowe kody CPV: 45430000-0, 45431000-7, 45432100-5, 45432110-8, 45442100-8, 45450000-6, 45300000-0, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet nr 1

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do godziny 10:00 dnia 8 października 2018 roku do Pakietu nr 1 nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 74631.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALA SYSTEM Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kowale 20
Kod pocztowy: 18-105
Miejscowość: Suraż
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 110700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 110700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 110700.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pakiet nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 52988.18
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INSTALACJE Jerzy Łapinski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Nowe Aleksandrowo ul. Radosna 12
Kod pocztowy: 16-002
Miejscowość: Dobrzyniewo Duże
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 59655.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59655.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 59655.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Pakiet nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 127470.44
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: VENT-TEAM Bartłomiej Kotowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Skorupska 50/39
Kod pocztowy: 15-048
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 203811.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 203811.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 203811.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Pakiet nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 103354.08
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AGAT-SERWIS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lodowa 14D
Kod pocztowy: 15-698
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 125918.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 125918.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 125918.67
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Pakiet nr 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 62256.61
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRODMAR Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szczecińska 34
Kod pocztowy: 73-108
Miejscowość: Kobylanka
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 92250.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 92250.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 92250.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Pakiet nr 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 19268.43
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Informatyki "ZETO" S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Skorupska 9
Kod pocztowy: 15-048
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22140.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22140.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22140.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.