To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-11-19
Ogłoszenie nr 500275393-N-2018 z dnia 19-11-2018 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego: Wykonanie robót budowlanych w zakresie dokończenia inwestycji realizowanej w ramach realizacji rozbudowy Szpitala części budynku nr 1
Samodzielnego Publicznego ZOZ Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 620449-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego, Krajowy numer identyfikacyjny 5065772900000,
ul. ul. Marii Curie-Skłodowskiej
26,
15950
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
085 7488510, 7488531, e-mail
zamowienia_wsz@tlen.pl, faks
085 7488593, 7488502.
Adres strony internetowej (url): www.sniadecja.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w zakresie dokończenia inwestycji realizowanej w ramach realizacji rozbudowy Szpitala części budynku nr 1 Samodzielnego Publicznego ZOZ Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DA.ZP.242.62.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie dokończenia inwestycji realizowanej w ramach realizacji rozbudowy Szpitala części budynku nr 1 Samodzielnego Publicznego ZOZ Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej - Curie 25. 2. Stan istniejący: 1) realizacja prac przez wykonawcę wybranego w przetargu nieograniczonym nie została dokończona. 3. Zakres prac do wykonania przez Wykonawcę: 1) wykonania pozostałych prac określonych dokumentacją w branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, wentylacyjnej, instalacji BMS. 2) kontynuacja rozpoczętych, a nie dokończonych robót z wykorzystaniem tych samych materiałów, wyrobów nie wbudowanych znajdujących się w obiekcie, w przypadku ich braku uzupełnienie o tożsamych parametrach. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Załącznikach do niniejszej SIWZ realizowanych w pakietach: 1) PAKIET NR 1: Roboty budowlane: Pełny zakres prac został określony w Załączniku nr A do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia , Załączniku nr 2 do SIWZ, Załączniku nr 3 do SIWZ oraz w Załączniku nr 1 - dokumentacja projektowa. 2) PAKIET NR 2: Instalacje elektryczne: Pełny zakres prac został określony w Załączniku nr B do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia , Załączniku nr 2 do SIWZ, Załączniku nr 3 do SIWZ oraz w Załączniku nr 1 - dokumentacja projektowa. 3) PAKIET NR 3: Instalacje sanitarne: Pełny zakres prac został określony w Załączniku nr C do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, Załączniku nr 2 do SIWZ, Załączniku nr 3 do SIWZ oraz w Załączniku nr 1 - dokumentacja projektowa. 4) PAKIET NR 4: Instalacje wentylacyjne: Pełny z akres prac został określony w Załączniku nr D do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, Załączniku nr 2 do SIWZ, Załączniku nr 3 do SIWZ oraz w Załączniku nr 1 - dokumentacja projektowa. 5) PAKIET NR 5: Wykładziny PCV: Pełny zakres prac został określony w Załączniku nr E do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, Załączniku nr 2 do SIWZ, Załączniku nr 3 do SIWZ oraz w Załączniku nr 1 - dokumentacja projektowa. 6) PAKIET NR 6: Poręcze, odbojoporęcze: Pełny zakres prac został określony w Załączniku nr F do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, Załączniku nr 2 do SIWZ, Załączniku nr 3 do SIWZ oraz w Załączniku nr 1 - dokumentacja projektowa. 7) PAKIET NR 7: Instalacja BMS - rozbudowa, konfiguracja i uruchomienie: Pełny zakres prac został określony w Załączniku nr G do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, Załączniku nr 2 do SIWZ, Załączniku nr 3 do SIWZ oraz w Załączniku nr 1 - dokumentacja projektowa. 5. Wykonawca będzie wykonywał roboty budowlane w czynnym obiekcie. Szpital na czas prowadzenia przez Wykonawcę robót budowlanych nie zostanie zamknięty i będzie funkcjonował w normalnym trybie. W związku z powyższym Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób zapewniający ciągłość pracy Zamawiającego i minimalizację utrudnień, jeżeli nie jest możliwą ich eliminacja. 6. Zamawiający informuje, że w pomieszczeniach, w których instalowany będzie sprzęt zajdzie konieczność współpracy z innymi Wykonawcami, wobec czego Wykonawca wyraża zgodę i zobowiązuje się do podjęcia współpracy z innymi Wykonawcami w celu niekolizyjnego i terminowego wykonania przedmiotu umowy przez każdego z Wykonawców. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie wykonywania przedmiotu umowy podporządkować się wymaganiom ustalonym przez Zamawiającego, w szczególności z zakresu koordynacji prac. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) obowiązującymi przepisami, w szczególności: a) ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r.(Dz.U. z 2017 r. poz. 1332, ze zm.) b) rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. poz.739); c) ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j.: Dz.U. z 2016r., poz. 1570, ze zm.); d) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawi e warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t. j.: Dz. U. z 2015r., poz. 1422,ze zm.); 2) zasadami sztuki budowlanej i wiedzą techniczną, w tym w szczególności zgodnie z polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz warunkami określonymi w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 8. Roboty budowlane muszą być wykonane z materiałów posiadających certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności zgodnie z obowiązującym i przepisami. 9. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca przewidzianego do prac budowlanych, w celu stwierdzenia wszystkich okoliczności mogących mieć wpływ na cenę i inne okoliczności istotne dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający wyznacza datę wizji lokalnej na dzień 26.09.2018r., godzinę 10:00. Zbiórka zainteresowanych Wykonawców w siedzibie zamawiającego - Budynek Administracji, pokój nr 31, ul. M. Skłodowskiej-Curie 26, Białystok. Telefon do kontaktu w sprawie wizji: 85 74 88 527. Przedstawiciele Zamawiającego nie udzielają w toku zapoznania się z obiektami wyjaśnień formalnych. Wykonawcy w celu uzyskania wyjaśnień dotyczących przedmiotu zmówienia mogą składać wnioski o udzielenie wyjaśnień zgodnie z SIWZ. 10. Projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w nim zawarte traktuje się jako warunki udzieleniu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV: 45430000-0, 45431000-7, 45432100-5, 45432110-8, 45442100-8, 45450000-6, 45300000-0, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, to jest do godziny 10:00 dnia 8 października 2018 roku do Pakietu nr 1 nie wpłynęła żadna oferta. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
74631.28
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALA SYSTEM Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
110700.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
52988.18
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INSTALACJE Jerzy Łapinski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
59655.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
127470.44
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: VENT-TEAM Bartłomiej Kotowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
203811.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
103354.08
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AGAT-SERWIS Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
125918.67
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
62256.61
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PRODMAR Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
92250.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/10/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19268.43
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Centrum Informatyki "ZETO" S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22140.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych - 2026 rok.
- Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz w podległych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
- Kompleksowa usługa serwisowa w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych - wykonywania przeglądów serwisowych, asysty technicznej podczas imprez (w tym meczy) oraz pogotowia technicznego
- Budowa klastra wysokiej dostępności w oparciu o posiadaną macierz Dell PowerStore 1000T na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Zakup analizatorów w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.101.2025
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





