eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uście GorlickieUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego oraz spłaty wcześniej zaciągniętych kredytów w kwocie 2.800.000,00 PLN

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-16

Ogłoszenie nr 500274841-N-2018 z dnia 16-11-2018 r.

Gmina Uście Gorlickie: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego oraz spłaty wcześniej zaciągniętych kredytów w kwocie 2.800.000,00 PLN

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 630674-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Uście Gorlickie, Krajowy numer identyfikacyjny 491892759, ul. Uście Gorlickie 80, 38-315 Uście Gorlickie, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 3516041, e-mail gmina@usciegorlickie.pl, faks 183 516 042.
Adres strony internetowej (url): www.usciegorlickie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego oraz spłaty wcześniej zaciągniętych kredytów w kwocie 2.800.000,00 PLN

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BPŚ.271.14.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego oraz spłaty wcześniej zaciągniętych kredytów w kwocie 2.800.000,00 PLN.2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 66.11.30.00-5 - Usługi udzielenia kredytu. 3. Terminem udzielenia kredytu jest dzień wpłaty środków pieniężnych na rachunek bankowy Zamawiającego. 4. Planowana data uruchomienia przez Wykonawcę linii kredytowej: 31.10.2018 r. 5. Kredyt będzie uruchomiony w jednej transzy. 6. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, uzależnione od stawki WIBOR 1M, powiększone o marżę banku. 7. Zmiana (aktualizacja) stawki WIBOR 1M dla depozytów 1-miesięcznych będących podstawą naliczania odsetek następować będzie w 1-miesięcznych okresach obrachunkowych w oparciu o stawkę z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty rat odsetkowych. 8. Okres spłaty kapitału kredytu od 31.01.2019 r. do 31.12.2027 r. Raty kredytu płatne na koniec każdego kolejnego miesiąca kalendarzowego. 9. Spłata odsetek w ratach miesięcznych począwszy od m-ca postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego (odsetki od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu) płatne do 15-go dnia następnego miesiąca. W terminie do 30-go każdego miesiąca Wykonawca będzie przesyłał informacje dotyczące wysokości odsetek. 10. Cenę oferty stanowi koszt obsługi kredytu obliczony zgodnie z Rozdziałem XII SIWZ. 11. W terminie do końca każdego miesiąca Wykonawca będzie przesyłał wyciąg bankowy dotyczący spłaconego kapitału i odsetek, dotyczących przedmiotowego kredytu. 12. Prawne zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco na rzecz kredytodawcy. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty udzielonego kredytu lub jego części oraz zmiany wysokości rat kapitałowych bez ponoszenia przez Zamawiającego żadnych dodatkowych opłat.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 478766.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy Grybów O/ Uście Gorlickie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Uście Gorlickie 177
Kod pocztowy: 38-315
Miejscowość: Uście Gorlickie
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 307778.46
Oferta z najniższą ceną/kosztem 307778.46
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 307778.46
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.