eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaWykonanie zmiany oznakowania dotyczącego organizacji ruchu turystycznego według nowego systemu identyfikacji wizualnej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-11-16

Ogłoszenie nr 500273915-N-2018 z dnia 16-11-2018 r.

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna: Wykonanie zmiany oznakowania dotyczącego organizacji ruchu turystycznego według nowego systemu identyfikacji wizualnej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 633277-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, Krajowy numer identyfikacyjny 000041683, ul. Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 278 71 11, 12 278 71 03, e-mail wladyslaw.rudkowski@kopalnia.pl, faks 122 787 110.
Adres strony internetowej (url): www.kopalniawieliczka.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka Akcyjna - Górnictwo

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie zmiany oznakowania dotyczącego organizacji ruchu turystycznego według nowego systemu identyfikacji wizualnej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KSW/2018/IP/116

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia 1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zmiany oznakowania dotyczącego organizacji ruchu turystycznego według nowego "Systemu Identyfikacji Wizualnej Kopalni Soli "Wieliczka"". 1.2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest w szczególności zobowiązany do: 1) wykonania oraz dostawy tablic, szyldów, kasetonów, drogowskazów oraz innych elementów oznakowania niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy w pełnym zakresie, 2) demontażu istniejących elementów oznakowania, 3) wykonania konserwacji elementów stalowych konstrukcji (słupy, stelaże, zawiesia itp.), 4) montażu dostarczonych elementów oznakowania, 5) zapewnienia materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy w pełnym zakresie. 1.3. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z: 1) projektem wykonawczym pn. "Projekt zmian oznakowania dot. organizacji ruchu turystycznego wg nowego Systemu Identyfikacji Wizualnej" z dnia 29 marca 2018 roku, opracowanego przez Jana Bojdo, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą: Jan Bojdo Foliograf - Pracownia Reklamy, który stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji, 2) opinią konserwatorską z dnia 13 kwietnia 2018 roku, znak: OZKr.5183.653.2018.JCh, która stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji, 3) uzgodnieniem projektu wykonawczego wydanym przez Burmistrza Miasta i Gminy Wieliczka z dnia 17 kwietnia 2018 roku, znak: WUG-6724.5.2.2018, które stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji. 2. Materiały i urządzenia 2.1. Wymiary, grafika, kolorystyka oraz rodzaj materiałów wykorzystywanych do realizacji przedmiotu zamówienia winny być zgodne z "Ogólnymi wytycznymi realizacji projektu" zawartymi w projekcie wykonawczym stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. 2.2. Zamawiający dopuszcza wykorzystanie materiałów oraz urządzeń równoważnych do wskazanych w załączniku nr 1 do specyfikacji, tj. materiałów oraz urządzeń o parametrach nie gorszych niż wskazane w załączniku nr 1 do specyfikacji. 2.3. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji każdego elementu oznakowania, przed wykonaniem jego montażu. W przypadku braku akceptacji ze strony Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wskazanych przez Zamawiającego poprawek oraz do ponownego przedstawienia elementu oznakowania Zamawiającemu do akceptacji. 2.4. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu dokumentów gwarancyjnych, atestów, certyfikatów, znaków jakości producenta, aprobat technicznych oraz deklaracji zgodności dotyczących użytych materiałów i urządzeń, w tym materiałów, z których wykonano elementy oznakowania oraz środków konserwujących elementy konstrukcyjne. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 31523000-8


Dodatkowe kody CPV: 34992000-7, 31523200-0, 35261000-1, 45316213-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 170000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa GAMA Jacek Gołda
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Grajów 138
Kod pocztowy: 32-020
Miejscowość: Wieliczka
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 209100.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 209100.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 293970.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.